ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ

Ο απολογισμός και το κυανόλευκο μέλλον

ο-απολογισμός-και-το-κυανόλευκο-μέλλο-450713

Ο τεχνικός της ομάδας Νέων, Π. Βαρβέκης, μιλά στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ και αναλύει τα δεδομένα της ακαδημιών της Νίκης ενόψει SuperLeague. Με τις προσδοκίες να ικανοποιούνται και με το παραπάνω ολοκληρώθηκε το πρωτάθλημα Νέων της FootballLeague για τη Νίκη Βόλου.

Η κυανόλευκη Κ19 κατέκτησε την 7η θέση, κάνοντας έναν εξαιρετικό δεύτερο γύρο και κερδίζοντας αρκετούς νεαρούς ποδοσφαιριστές που θα στελεχώσουν το μέλλον της ομάδας, στα σαλόνια της SuperLeague.

Ο τεχνικός της, Παντελής Βαρβέκης, μιλά στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, κάνει απολογισμό της χρονιάς που ολοκληρώθηκε και αναλύει τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσουν πλέον οι κυανόλευκοι στην πρώτη κατηγορία. Αναλυτικά:

«Πέρυσι το καλοκαίρι κάναμε οκτώ φιλικά με ομάδες του νομού και σιγά – σιγά προσπαθήσαμε να χτίσουμε μία ομάδα σε ένα πρωτάθλημα πολύ ανταγωνιστικό. Το πρωτάθλημα έγινε ακόμη πιο δύσκολο, αφού η προκήρυξη ανέφερε πως μπορούν να συμμετέχουν μόνο 6 επαγγελματίες ποδοσφαιριστές αλλά και οι ηλικίες που μπορούσαν να συμμετάσχουν ήταν μεγαλύτερες από αυτές που είχαμε στην ομάδα μας.

Ετσι, για να βγάλουμε εις πέρας αυτές τις δυσκολίες έπρεπε η ομάδα να δουλέψει επαγγελματικά, σε όλα τα επίπεδα και κυρίως έπρεπε να βάλουμε τα παιδιά σε μία νοοτροπία, η οποία ήταν πρωτόγνωρη γι’ αυτά. Δηλαδή καθημερινές προπονήσεις, διπλές προπονήσεις, πολλά παιχνίδια, φιλικά και κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος, γυμναστήριο, διατροφολόγο και φιλικά παιχνίδια με την πρώτη ομάδα της Νίκης».

Για την ενίσχυση στα μέσα της αγωνιστικής περιόδου, το δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος και τη συνολική επίδοση: «Τον περασμένο Δεκέμβριο ενισχυθήκαμε με τρεις ποδοσφαιριστές, τον Τσιάκο από την Κ19 του Ολυμπιακού Βόλου, τον Στρούγγη από τη Δάφνη και τον Πάσχο από το Ρήγα Φεραίο. Δυστυχώς, ο Τσιάκος στο πρώτο του παιχνίδι τραυματίστηκε στο γόνατο και έμεινε έξω για 6 παιχνίδια, αλλά τελικά πέτυχε 5 γκολ σε 13 παιχνίδια που αγωνίστηκε.

Το σημαντικότερο για μένα η πορεία μας στο δεύτερο γύρο. Στα περισσότερα παιχνίδια εισπράτταμε πολλά κολακευτικά σχόλια από τους αντιπάλους. Ο απολογισμός σε 26 αγωνιστικές, όπου τερματίσαμε 7οι μαζί με τη Ζάκυνθο με 37 βαθμούς (39-45 τέρματα), ήταν 9 ήττες 7 ισοπαλίες και 10 νίκες. Στην έδρας μας είχαμε μόνο μία ήττα και σε όλο το δεύτερο γύρο τέσσερις.

Φυσικά, για όλα αυτά θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο, κ. Ανδρέα Πάτση για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε να είμαι στο τιμόνι αυτή της ομάδας, παρότι τα αποτελέσματα στην αρχή δεν ήταν καλά, αλλά και όλους όσοι μας βοήθησαν μέσα στη χρονιά, τους συνεργάτες και τους ανθρώπους του Αετού Κερασιάς, του Διμηνίου, του Απόλλωνα Καναλίων, της Ερασιτεχνικής Νίκης, του Διαγόρα Στεφανοβικείου και του Πανθεσσαλικού για την παραχώρηση των γηπέδων και των αποδυτηρίων».

Για το γεγονός ότι δεν έκαναν συμμετοχές με την πρώτη ομάδα και τη νέα χρονιά: «Με τον Λουτσιάνο άρχισαν προπονήσεις με την πρώτη ομάδα και οι Μέτσε και Στρούγγης και υπέγραψαν τριετή συμβόλαια. Στη συνέχεια ήρθε ο Βοσνιάδης και μαζί με τις μεταγραφές που έγιναν τον περασμένο Γενάρη, το ρόστερ μεγάλωσε και ο προπονητής ήθελε να διαχειρίζεται λιγότερους παίκτες και έτσι οι δύο τους επέστρεψαν στην Κ19. Ο πρωταθλητισμός που έκανε η ομάδα δεν άφησε τους προπονητές να δώσουν ευκαιρίες. Οι απαιτήσεις ήταν πολλές. Πάντως είχαμε καλή επικοινωνία και με τους τρεις προπονητές και παρακολουθούσαν τα παιχνίδια των Νέων. Πιστεύω ότι μπορούν να πάρουν λεπτά συμμετοχής».

Για τις κινήσεις που θα κάνει η Νίκη τώρα που πρέπει να φτιάξει ομάδες Κ20, Κ17 και Κ15: «Ηδη κάναμε κάποιες δοκιμές παιδιών μετά τη λήξη του πρωταθλήματος. Το επίπεδο όμως πλέον είναι πάρα πολύ υψηλό και τα παιδιά που θα έρθουν θα πρέπει να είναι η ελίτ του νομού και όχι μόνο. Θέλει πολλή προσοχή το χτίσιμο των ακαδημιών».

Υπενθυμίζεται πως ήδη οι άνθρωποι της Νίκης έχουν έρθει σε συμφωνία με τον 18χρονο, Γιάννη Μαυρίδη, οι οποίοι τον παρακολούθησαν με τα χρώματα του Αμπελωνιακού τη χρονιά που μας πέρασε, αγωνιζόμενος στα περισσότερα παιχνίδι της ομάδας του στον τρίτο όμιλο της Γ’ Εθνικής.

ΚΩΝ. ΜΑΤΗΣ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου