Το «Αρτεμις» σε αντικατάσταση του δεύτερου φλάϊν κατ
Τρίτο πλοίο δρομολογήθηκε από χθες στη γραμμή των νησιών των Βορείων Σποράδων, όπου εκτελούν ήδη δρομολόγια το «Εξπρές Σκιάθος» της Hellenic Seaways, το flying Cat 5 της ίδιας εταιρείας και ο «Πρωτέας» της ΑΝΕΣ, της Ανώνυμης Ναυτιλιακής Εταιρίας Σύμης.
Σύμφωνα με κύκλους της πλοιοκτήτριας εταιρείας, το επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «Αρτεμις» δρομολογήθηκε εις αντικατάσταση του δεύτερου καταμαράν, δεδομένου ότι στη διάρκεια του καλοκαιριού θα υπάρχει ένα μόνο φλάϊν κατ στην γραμμή Βόλου – Βορείων Σποράδων, εν αντιθέσει προς τα προηγούμενα χρόνια.
Το «Αρτεμις» έχει έγκριση δρομολογίων μέχρι τις 8 Σεπτεμβρίου και θα πραγματοποιεί καθημερινά δρομολόγια προς τη Σκιάθο, τη Σκόπελο και τη Γλώσσα, και αντιστρόφως. Η δρομολόγηση του πλοίου πραγματοποιείται σε μια περίοδο κατά την οποία αναμένεται αύξηση της τουριστικής κίνησης προς τα νησιά, λαμβανομένης μάλιστα υπόψη της ικανοποιητικής εικόνας που παρουσίασε η ακτοπλοϊκή κίνηση το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος.
Σχολιάζοντας τη δρομολόγηση και τρίτου πλοίου, ο Δήμαρχος Σκοπέλου, Γιώργος Μιχελής, αναφέρει ότι:
«εάν η παρουσία πλοίων συντείνει στη μείωση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, τότε καλοδεχούμενα. Αλλά μόνο με αυτή την προϋπόθεση, διότι αυτό που θέλουμε, υπογραμμίζει αυτολεξεί ο κ. Μιχελής, είναι τα σωστά πλοία, στις σωστές τιμές».
Στον προγραμματισμένο κύκλο δρομολογίων δεν συμπεριλαμβάνεται η Αλόννησος, ενώ όπως επισημαίνει ο Δήμαρχος του νησιού:
«Ζητούμενο για την Αλόννησο είναι τα καθημερινά δρομολόγια και οι ημεδαποί τουρίστες. Το βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε αυτή τη στιγμή, είναι ότι ο εσωτερικός τουρισμός, ο Έλληνας που επί χρόνια στήριζε ειδικά την περίοδο Ιουλίου – Αυγούστου το νησί, είναι ανύπαρκτος. Η πτώση αγγίζει το 70%, διότι το θέμα διακοπές, έχει φύγει πλέον από το λεξιλόγιο του Έλληνα και τα προβλήματα είναι τεράστια. Το ζητούμενο λοιπόν για μας, καταλήγει ο κ. Βαφίνης, είναι να κινηθεί ο κόσμος, διότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τουρισμός στο νησί».