ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Αλόννησος από… άλλο ανέκδοτο

αλόννησος-από-άλλο-ανέκδοτο-768416

Καμπάνια προβολής του νησιού στην περιοχή της Μακεδονίας

Με εντυπωσιακό και πρωτότυπο τρόπο ο δήμος Αλοννήσου επιχειρεί να αναδείξει το φυσικός κάλλος του προορισμού, που θεωρείται το μεγαλύτερο φυσικό θαλάσσιο πάρκο της Μεσογείου.

Σε αφίσα διαστάσεων, 16 μ. μήκος Χ 4 μ. ύψος και με κεντρικό σλόγκαν: «Αλόννησος από… άλλο ανέκδοτο» όπου δεσπόζει η εξωτική παραλία του Αγίου Δημητρίου, ο δημοφιλής ανεκδοτοποιός του «Ράδιο Αρβύλα» και λάτρης του νησιού, Στάθης Παναγιωτόπουλος, προσκαλεί στο νησί όσους επιθυμούν μια επιλογή διακοπών που θα σκέφτονται λίγα και θα θυμούνται πολλά.

Η αφίσα καλύπτει περιμετρικά το δικτύωμα στον χώρο άφιξης – αναχώρησης των επιβατών του σταθμού ΚΤΕΛ Ν. Μακεδονίας. Ο κεντρικός σταθμός υπεραστικών λεωφορείων αποτελεί το σημαντικότερο κυκλοφοριακό κόμβο της Θεσσαλονίκης με συνολική μέση μηνιαία κίνηση που ξεπερνά τα 1.000.000 άτομα.

Η δράση που ξεκίνησε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο και θα διαρκέσει ένα μήνα, εντάσσεται στο πλάνο στοχευμένων ενεργειών για την ελληνική αγορά που υλοποιεί ο δήμος σε συνεργασία με την MTC GROUP, την εξειδικευμένη εταιρία συμβούλων του.

Στο ίδιο πλαίσιο εντάχθηκε, εξάλλου, μια ακόμη πρωτότυπη τουριστική ενέργεια που υιοθέτησε η Αλόννησος, η οποία «ανηφόρισε» στην Αράχωβα, για πρώτη φορά, προκειμένου να θυμίσει στους λάτρεις του βουνού ότι πλησιάζει η ώρα των καλοκαιρινών διακοπών και να δώσει το «παρών» ως ένας κατ εξοχήν οικολογικός προορισμός με ποιοτικά στοιχεία χάρη στη φύση, στο θαλάσσιο πάρκο και στους φιλόξενους κατοίκους που έχουν μάθει να ζουν αρμονικά με ό,τι πιο σπάνιο υπάρχει στην πανίδα και την χλωρίδα.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία ανήκει στο Δήμο Αλοννήσου σε συνεργασία με την εταιρία συμβούλων του MTC GROUP που οργάνωσαν πρόσφατα την παρουσίαση του γραφικού νησιού των Σποράδων στον πολυχώρο εστίασης και αναψυχής “EMPORIKO ALT 1200” στο Λιβάδι της Αράχωβας που συγκεντρώνει αρκετούς επώνυμους και μη θαμώνες από την Αθήνα και άλλες περιοχές.

Πρόκειται για μια πρωτότυπη ενέργεια με θέμα «ένας χειμερινός προορισμός υποδέχεται έναν καλοκαιρινό» που εφαρμόστηκε στο παρελθόν επίσης με επιτυχία για τη Μύκονο και την Πάρο.
Στοχευμένες ενέργειες σε κομβικά σημεία της τουριστικής αγοράς του εξωτερικού καταγράφονται στις προτεραιότητες της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Αλοννήσου.

Έχοντας πάντα το βλέμμα στραμμένο προς την Βόρεια Ελλάδα, αλλά και τις χώρες που γειτνιάζουν, οι συντονίζοντες την τουριστική προβολή του νησιού, διευρύνουν παράλληλα το πεδίο δράσης και προς την υπόλοιπη Ευρώπη.

Στο μεταξύ, εξετάζεται και πάλι το ενδεχόμενο φιλοξενίας τουριστικών πρακτόρων από την Ολλανδία, το Βέλγιο, την Αγγλία και την Γερμανία, στο διάστημα που περικλείεται χρονικά μέχρι και τον Σεπτέμβριο, στην Αλόννησο, ως συνέχεια των πρωτοβουλιών που ξεκίνησαν πέρυσι.

«Πέρα από την συμμετοχή σε εκθέσεις, είναι απαραίτητες οι στοχευμένες ενέργειες προκειμένου να έχουμε πολλαπλάσια οφέλη και να δοθεί προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν του νησιού» υπογραμμίζουν οι καλά γνωρίζοντες το τουριστικό αντικείμενο. Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται, εξάλλου, και το πρόγραμμα φιλοξενίας δημοσιογράφων, αλλά και τουριστικών πρακτόρων, οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου