Υποχώρηση… για τα δρομολόγια

Τελευταία ενημέρωση: 2012-04-21, 16:09:37
Υποχώρηση… για  τα δρομολόγια

Το υψηλό κόστος μεταφοράς προϊόντων προβληματίζει τους επαγγελματίες των νησιών

 Με έκδηλη ικανοποίηση έγινε δεκτή από τους φορείς, τους επαγγελματίες και τους κατοίκους των νησιών η χθεσινή εξέλιξη σχετικά με την πρόταση μείωσης των δρομολογίων του πλοίου που κινείται στην γραμμή Βόλου-Βορείων Σποράδων. Το γεγονός ότι παραμένουν ως έχουν τα δρομολόγια έως την 31η Μαΐου, χαρακτηρίζεται ως θετική εξέλιξη από τους επαγγελματίες των νησιών, οι οποίοι επισημαίνουν, ωστόσο, ότι το υψηλό κόστος μεταφοράς των προϊόντων, έχει άμεσο αντίκτυπο στις τιμές διάθεσης των προϊόντων και κατ’ επέκταση στον τζίρο των επιχειρήσεων.

Μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ η κ. Γραμματή Συμιακού, ανθοπώλης, η οποία διατηρεί κατάστημα στην Σκιάθο,  τονίζει ότι «θα ήταν ολέθρια για το νησί κάθε πιθανή μείωση δρομολογίων, αν ληφθεί μάλιστα υπόψη ότι έχει ήδη αρνητική επίδραση η κατάργηση του Σαββατιάτικου δρομολόγιου του πλοίου».  

Καίνε… τα μεταφορικά τέλη

Βασικό ζητούμενο είναι, κατά συνέπεια για τους επαγγελματίες «η μείωση των μεταφορικών τελών» και  η «αύξηση, αντίστοιχα, των δρομολογίων» προκειμένου να εξυπηρετούνται οι γηγενείς και οι επισκέπτες των νησιών. Όπως υπογραμμίζει παράλληλα η κ. Συμιακού «υπάρχει ήδη συγκρατημένη κίνηση λόγω της οικονομικής κρίσης και θα ήταν ολέθριο για όλους τους επαγγελματίες εάν μειώνονταν τελικά τα δρομολόγια, γιατί όλα λειτουργούν ως μια αλυσίδα. Τα μαγαζιά, οι οικογενειάρχες, οι επιχειρήσεις, όλα εξαρτώνται από την προσβασιμότητα των νησιών».

 Την αναγκαιότητα της εδραίωσης μόνιμης σύνδεσης με πλοίο από τον Άγιο Κωνσταντίνο και την Θεσσαλονίκη επισημαίνει από την πλευρά του επαγγελματίας της Σκιάθου, Γιώργος Μιτζέλος, τονίζοντας ότι «η αύξηση των δρομολογίων και παράλληλα η ύπαρξη και δεύτερου μόνιμου πλοίου στην γραμμή, θα λειτουργούσε ανταγωνιστικά, συμβάλλοντας ενδεχομένως στην μείωση του κόστους μεταφοράς». Στην παρούσα φάση, οι επαγγελματίες προετοιμάζονται για την θερινή σεζόν, ατενίζοντας με περίσκεψη και σύνεση το μέλλον. «Η ρευστότητα έχει εξαφανιστεί, το μεταφορικό κόστος έχει αυξηθεί, τα εισιτήρια ακριβαίνουν συνεχώς, είναι συγκεκριμένος ο διαθέσιμος χώρος για φορτηγά και η κατάσταση σαφώς θα χειροτέρευε εάν μειώνονταν, τελικά, όπως είχε ανακοινωθεί, τα δρομολόγια» υπογραμμίζει ο κ. Μιτζέλος.

 Την ικανοποίησή τους δηλώνουν στο σημείο αυτό και οι Δήμαρχοι των νησιών, οι οποίοι υπογραμμίζουν ότι «εισακούστηκε η φωνή διαμαρτυρίας των νησιών» και παράλληλα απέδωσε καρπούς το κοινό μέτωπο αντίδρασης». Στο μεταξύ τα νησιά προετοιμάζονται πυρετωδώς ενόψει του καλοκαιριού, καθώς στα τέλη του μήνα αναμένεται η πρώτη πτήση τσάρτερ από την Ολλανδία. Έχοντας ως δεδομένη την σαφή πτωτική τάση που παρουσιάζει εγχώρια τουριστική αγορά, οι επαγγελματίες των νησιών εναποθέτουν τις ελπίδες τους στην προσβασιμότητα από θαλάσσης και αέρος, ευελπιστώντας ότι θα αποκατασταθούν σταδιακά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

 

 

 

Ακολουθήστε τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ στο GOOGLE NEWS για άμεση ενημέρωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τον Βόλο, την Μαγνησία, την Ελλάδα και τον κόσμο
απο τον
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
4
+
5
=