Σκόπελος: Ελλάδα με την πρώτη ματιά

Τελευταία ενημέρωση: 2012-03-19, 11:24:49
Σκόπελος: Ελλάδα με την πρώτη ματιά

Το νέο σλόγκαν της Σκοπέλου δίνει ώθηση στον τουρισμό

Μετά από πολλά χρόνια η Σκόπελος αποφάσισε να διαλέξει ένα καινούργιο λογότυπο και σλόγκαν, που θα ηγηθεί της τουριστικής καμπάνιας του νησιού για τα επόμενα χρόνια. Έτσι δημοσιεύθηκε ανοιχτή πρόσκληση υπό μορφή διαγωνισμού με συμβολικό χρηματικό έπαθλο, από τον οποίο και ψηφίστηκε η τελική επιλογή. Το σλόγκαν «Σκόπελος: Ελλάδα με την πρώτη ματιά» ή «Skopelos: Greece at first sight» επιλέχθηκε ανάμεσα σε πολλές αξιόλογες προτάσεις, αφού κρίθηκε περιεκτικό, επικοινωνιακό τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

Οι νικήτριες Νίκη Ταμπάκη και Μελίνα Μαλτίσδου από την Pad Advertising, δήλωσαν: «Σκόπελος. Καταπράσινη, ηλιόλουστη, περιτριγυρισμένη από αμμώδεις παραλίες και τα γαλάζια νερά του Αιγαίου. Η ιδανική μικρογραφία της Ελλάδας. Ένα νησί που συνδυάζει όλα αυτά που χάρισαν στη χώρα μας τη φήμη του ιδανικού τόπου διακοπών. Ένα λογότυπο «μάτι» που φέρνει τη Σκόπελο στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Χρώματα ελληνικά, λιτές γραμμές, καθαρή εικόνα. Ένα μάτι μέσα από το οποίο βλέπουμε τη Σκόπελο και μέσα από τη Σκόπελο, όλη την Ελλάδα».

Η Σκόπελος αυτό το διάστημα επανακτά τη θέση που της αξίζει στον τουριστικό χάρτη της Ελλάδας μετά από μια καλά οργανωμένη στρατηγική για την τουριστική προβολή του νησιού. Η τουριστική επιτροπή, που για πρώτη φορά δημιουργήθηκε από το Δήμο Σκοπέλου, αποτελούμενη από επαγγελματίες και επιστήμονες του νησιού, εργάστηκε με επιμονή και ανιδιοτέλεια για τη χάραξη της νέας τουριστικής πολιτικής, έχει βασιστεί σε πολλούς άξονες.

Α) «Εκπτωτικό πρόγραμμα «Πάμε Σκόπελο 2012»

Τίθεται σε εφαρμογή το εκπτωτικό πρόγραμμα «Πάμε Σκόπελο 2012» στο οποίο συμμετέχουν οι περισσότερες επιχειρήσεις του νησιού. Το εκπτωτικό πρόγραμμα εξασφαλίζει στους επισκέπτες σημαντικές εκπτώσεις σε όλες τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που μπορούν να μειώσουν σημαντικά το κόστος διακοπών για κάθε ελληνικό νοικοκυριό. Τα ξενοδοχεία, τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα, τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και μηχανάκια προσφέρουν κατά τη διάρκεια των μηνών Μαΐου – Ιουνίου – Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου έκπτωση 30% επί της συναλλαγής. Τα εμπορικά καταστήματα, όπως τουριστικά ή παντοπωλεία, προσφέρουν έκπτωση καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν 15% επί της αξίας της συναλλαγής. Ενώ οι επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος όπως εστιατόρια, καφέ, μπαρ κ.λ.π. προσφέρουν έκπτωση 10% επί της συνολικής συναλλαγής. Σημαντική έκπτωση 10% όμως προσφέρουν και τα καταστήματα τροφίμων όπως παντοπωλεία, οινοπαντοπωλεία, καταστήματα παραδοσιακών προϊόντων κ.λ.π.

Β)«Σουπλά για τα ελληνικά εστιατόρια της Γερμανίας»Έχει ανατεθεί σε ντόπιους καλλιτέχνες ο σχεδιασμός ενός σουπλά, που θα διακοσμεί τα τραπέζια εκατό περίπου ελληνικών εστιατορίων στις μεγαλύτερες πόλεις της Γερμανίας.

Γ) «Τουριστική Προβολή εντός και εκτός συνόρων»Φέτος σχεδιάστηκαν και τυπώθηκαν 7 νέα καλαίσθητα θεματικά έντυπα για την τουριστική προβολή της Σκοπέλου. Τυπώθηκαν στα ελληνικά, στα αγγλικά και αυτήν τη στιγμή τυπώνονται και στα ρώσικα.

 

Ακολουθήστε τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ στο GOOGLE NEWS για άμεση ενημέρωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τον Βόλο, την Μαγνησία, την Ελλάδα και τον κόσμο
απο τον
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
7
+
5
=