ΣΠΟΡΑΔΕΣ

«Απόβαση» από Θεσσαλονίκη στις Β. Σποράδες ~ Αίτημα να παραμείνει η γραμμή

απόβαση-από-θεσσαλονίκη-στις-β-σπορ-441450

Μέχρι στιγμής ταξίδεψαν περισσότεροι από 24.000 τουρίστες τη θερινή σεζόν με την απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση

Σε επιτυχημένο εγχείρημα εξελίσσεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση των Βορείων Σποράδων με τη Θεσσαλονίκη, με περισσότερους από 24.000 επιβάτες να καταγράφονται μέχρι στιγμής. Βασική πύλη για τη Βόρεια Ελλάδα και τις βαλκανικές χώρες το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, θεωρείται εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας στην ενίσχυση του τουρισμού, γεγονός που αποδεικνύεται στην πράξη.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Με σημείο εκκίνησης το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος και συγκεκριμένα την 15η Ιουνίου, ενεργοποιήθηκε η απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση του λιμένα Θεσσαλονίκης με τη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο και τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνο Ζέρβα, να στηρίζει δυναμικά την προσπάθεια.

Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο το γεγονός ότι επισκέφτηκε την Σκιάθο με το πρώτο δρομολόγιο που εκτελέστηκε, υπογραμμίζοντας με αυτό τον τρόπο τους δεσμούς φιλίας που τον συνδέουν με τις Σποράδες.

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά είναι, στο μεταξύ, τα αριθμητικά δεδομένα της συγκεκριμένης ακτοπλοϊκής γραμμής, που μεταφράζονται σε 3.632 επιβάτες τον Ιούνιο, 8.197 τον Ιούλιο και 12.865 τον Αύγουστο, με την πρόβλεψη ότι θα αγγίξει τις 30.000 ο συνολικό αριθμός των επιβατών μέχρι το τέλος της σεζόν, να τονίζει την επιτυχία του εγχειρήματος.

Ελληνες αποτελούν την πλειονότητα των επιβατών, με την αντιστοιχία σε Βαλκάνιους να υπολογίζεται στο 20% της συνολικής ακτοπλοϊκής κίνησης από την Θεσσαλονίκη, προς τις Βόρειες Σποράδες.

Θετικά τα σχόλια φορέων, επαγγελματιών και κατοίκων και στα τρία νησιά των Βορείων Σποράδων, με τον δήμαρχο Σκοπέλου Σταμάτη Περίσση να υπογραμμίζει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ότι η συγκεκριμένη γραμμή αναμφίβολα λειτούργησε σαν τονωτική ένεση, όχι μόνο για τη Σκόπελο, αλλά και για τα τρία νησιά. Σαφής η θέση του δημάρχου ότι πρέπει να διατηρηθεί και την επόμενη χρονιά η συγκεκριμένη γραμμή, με προφανή τα οφέλη που θα προκύψουν για τις Βόρειες Σποράδες.

Παράλληλα, ο δήμαρχος αναφέρει ότι «θα έρθουμε σε επαφή με την πλοιοκτήτρια εταιρεία και τα συναρμόδια υπουργεία, προκειμένου να διατηρηθεί η απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη και την επόμενη σεζόν».

Την ικανοποίησή του εκφράζει, στο μεταξύ, ο επιχειρηματίας Αρης Δερβένης, πρόεδρος της ελεγκτικής επιτροπής της Ενωσης Ξενοδόχων Σκιάθου, τονίζοντας ότι «η συγκεκριμένη γραμμή έκανε τη διαφορά και έφερε τη Θεσσαλονίκη στα νησιά και τις Σποράδες κοντά στη Θεσσαλονίκη».

Τονωτική ένεση για τη Σκιάθο και τα νησιά των Βορείων Σποράδων η ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Θεσσαλονίκη, με τον κ. Δερβένη να τονίζει ότι ενισχύθηκε η τουριστική εικόνα των νησιών, ενώ δεν παραλείπει να ευχαριστήσει «την κυβέρνηση, που επιδότησε αυτή την γραμμή, η οποία πρέπει να παραμείνει και την επόμενη χρονιά. Πρέπει να παραμείνει, γιατί είναι γραμμή με σημασία και για την Θεσσαλονίκη και για τις Σποράδες».

Με βάση τα δεδομένα που υπάρχουν, εκτιμά ότι θα επιτευχθεί ο αρχικός στόχος και οι εισπράξεις του 2021, θα αγγίξουν το 50 με 60% του 2019. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, εκτιμά ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Θεσσαλονίκη θα αποφέρει σημαντικά οφέλη και στο μέλλον.

Με εμφανή ενθουσιασμό αναφέρεται στην συγκεκριμένη γραμμή και ο αντιδήμαρχος Αλοννήσου Μιχάλης Καλογιάννης, υπογραμμίζοντας ότι έχει τονωθεί σε μεγάλο βαθμό η τουριστική εικόνα του νησιού, με την συνδρομή των Θεσσαλονικέων, Βορειοελλαδιτών και Βαλκάνιων τουριστών. «Είναι ικανοποιημένοι όλοι οι επαγγελματίες του νησιού, διότι αυξήθηκε ο τουρισμός μόλις τέθηκε σε λειτουργία η συγκεκριμένη γραμμή. Είναι αυτονόητο ότι επιθυμούμε να συνεχιστεί και την επόμενη σεζόν, έχοντας ως δεδομένο την πολύ καλή φετινή ακτοπλοϊκή κίνηση» επισημαίνει ο κ. Καλογιάννης.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου