ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Διεθνής προβολή για τη Σκόπελο

διεθνής-προβολή-για-τη-σκόπελο-505060

Στοχευμένες δράσεις και δημοσιογραφικές αποστολές αναδεικνύουν το νησί του «Mamma Μia»

Στοχευμένες ενέργειες σε πολλαπλά επίπεδα αναπτύσσει η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Δήμου Σκοπέλου, κάνοντας τη μεγάλη υπέρβαση, σε συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρεία συμβούλων μάρκετινγκ.

Με εφόδιο τη σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία, η δημοτική αρχή Σκοπέλου δίνει την ανάλογη έμφαση στη διαρκή ενημέρωση της νέας τουριστικής ιστοσελίδας του Δήμου Σκοπέλου, που για πρώτη φορά αναδεικνύει σε βάθος όλες τις διαστάσεις του προορισμού https://skopelos.gr/ στα ελληνικά και τα αγγλικά.

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης και της προβολής των θεματικών μορφών τουρισμού δημιουργήθηκε υλικό στα ελληνικά και τα αγγλικά με φωτογραφίες, χάρτες και περιγραφές για τις ποδηλατικές διαδρομές στη Σκόπελο. Το υλικό για τις ποδηλατικές διαδρομές έχει ήδη καταχωρηθεί στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή Strava, αφορά στους φίλους του ποδηλατικού τουρισμού και έχει αναρτηθεί στο νέο τουριστικό website του Δήμου https://skopelos.gr/drastiriotites/podilasia/ μαζί με τη δυνατότητα χρήσης της εφαρμογής, που αξιοποιείται, παράλληλα, σε στοχευμένες επαφές με επαγγελματίες, δημοσιογράφους και ειδικούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό η προσθήκη νέων τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων της Σκοπέλου με κείμενα και φωτογραφίες στη νέα τουριστική ιστοσελίδα, χωρίς οικονομική επιβάρυνση για τους επαγγελματίες, ώστε να προβάλλονται πληρέστερα και ταυτόχρονα μαζί με τον προορισμό σε Ελλάδα και εξωτερικό. Αναπτύσσονται σε καθημερινή βάση και με επαγγελματισμό τα νέα επίσημα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου, που διαθέτουν ταξιδιωτικό περιεχόμενο», υπογραμμίζει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ η πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής Δήμου Σκοπέλου Ιωάννα Ευσταθίου.

Παράλληλα, η πρόεδρος αναφέρει ότι διασφαλίστηκε η συμμετοχή του Δήμου στις μεγαλύτερες εικονικές διεθνείς τουριστικές εκθέσεις στον κόσμο χωρίς κόστος, χάρη στον άμεσο εντοπισμό ευκαιριών και την έγκαιρη ανταπόκριση της Επιτροπής Τουρισμού, καθώς ο ΕΟΤ έκανε αποδεκτά τα αιτήματα, μόνο κατά χρονική σειρά αποστολής, για πολύ περιορισμένο αριθμό θέσεων.

Στο ίδιο πνεύμα, ο Δήμος επέλεξε να συμμετάσχει χωρίς κόστος σε ψηφιακό workshop του Γραφείου ΕΟΤ Ιταλίας, ενώ τον Οκτώβριο προγραμματίζεται η συμμετοχή στη μεγαλύτερη ψηφιακή έκθεση τουρισμού IMTM 2021 στο Ισραήλ. Ταυτόχρονα, αναδείχθηκαν ποικίλες διαστάσεις της Σκοπέλου και στον ελληνικό Τύπο με δεκάδες δημοσιεύσεις για θέματα ασφάλειας, ποιότητας, διεθνών διακρίσεων ή νέων τουριστικών προϊόντων στα σημαντικότερα ΜΜΕ.

Δημοσιογραφικές αποστολές

Διαρκής είναι η ενημέρωση φορέων, δημοσιογράφων, bloggers, τουριστικών πρακτόρων από το εξωτερικό σχετικά με τον προορισμό και τις ειδικές μορφές τουρισμού. «Οι προσπάθειες αποδίδουν, όπως φαίνεται από τις πρόσφατες αναφορές και διακρίσεις για τη Σκόπελο σε σημαντικά αφιερώματα και λίστες σε διεθνή ΜΜΕ με εκατομμύρια αναγνώστες», υπογραμμίζει η κ. Ευσταθίου.

Η Σκόπελος εντάχθηκε στους καλύτερους ελληνικούς προορισμούς για την ιστορία και τον πολιτισμό, στο δημοφιλές blog του κορυφαίου tour operator JET2. Διακρίθηκε ως το καλύτερο ελληνικό νησί για τα μοναστήρια της, σύμφωνα με τη διεθνή βρετανική εφημερίδα Daily Telegraph. Εντάχθηκε στα καλύτερα ελληνικά νησιά για διακοπές μετά την καραντίνα, σύμφωνα με την έγκριτη βρετανική εφημερίδα Evening Standard. Εντάχθηκε στους πέντε καλύτερους ελληνικούς προορισμούς για γαμήλιο τουρισμό στους Σουηδούς ταξιδιώτες, στο blog της διάσημης παρουσιάστριας Αλεξάνδρας Πασχαλίδου, που έχει εντυπωσιακή απήχηση στη Σουηδία.

Μετά από ενέργειες του Δήμου, σειρά είχε η Φινλανδία να δώσει «ψήφο εμπιστοσύνης» στο νησί με το έγκριτο θεματικό περιοδικό γάμου HAAT (WEDDING), που παρουσίασε στην έντυπη κα διαδικτυακή έκδοσή του πολυσέλιδο ρεπορτάζ για τη Σκόπελο. Επιπλέον, η Σκόπελος εντάχθηκε στους προτεινόμενους προορισμούς της Μαγνησίας για διακοπές το 2021 σύμφωνα με το καθιερωμένο ταξιδιωτικό περιοδικό της Σκανδιναβίας RES, ενώ συμπεριλήφθηκε ως το μόνο νησί των Β. Σποράδων σε νέα λίστα με τα 25 καλύτερα προτεινόμενα ελληνικά νησιά στο «Can Travel Will Travel», ανερχόμενο ταξιδιωτικό blog στη Μεγάλη Βρετανία με χιλιάδες αναγνώστες. Παράλληλα διασφαλίστηκε η εκτενής παρουσία της Σκοπέλου στο δημοφιλές τηλεοπτικό και διαδικτυακό μέσο Greek TV London.

Νέες δράσεις

Ταυτόχρονα συνεχίζεται η προσπάθεια για διερεύνηση νέων δράσεων προβολής σε Ελλάδα και εξωτερικό. «Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται η αποστολή δύο βραβευμένων Βρετανών instagramers του μέσου «Where Life is Great!» που εξειδικεύονται στις διακοπές ζευγαριών και τις ειδικές μορφές τουρισμού και η επίσκεψη έγκριτου Γερμανού δημοσιογράφου που εξειδικεύεται στη γαστρονομία» αναφέρει η κ. Ευσταθίου.

Η πιο πρόσφατη ενέργεια προβολής του Δήμου ήταν η διοργάνωση της επίσκεψης 30 γνωστών Ελλήνων instagramers, που θα φροντίσουν να «ταξιδέψουν» το νησί του «Mamma Mia» για μεγάλο χρονικό διάστημα μέσω των social media σε Ελλάδα και εξωτερικό, με στόχο την περαιτέρω προβολή της Σκοπέλου.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου