ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Ψηφιακά ραντεβού στο ΚΕΠ Αλοννήσου

ψηφιακά-ραντεβού-στο-κεπ-αλοννήσου-784482

Στην υπηρεσία myKEPlive εντάχθηκε ο Δήμος Αλοννήσου

Στην ένταξη των Δήμων Αλοννήσου και Βόλου στην υπηρεσία myKEPlive προχώρησε το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Με τις παραπάνω προσθήκες, ο συνολικός αριθμός των Δήμων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανέρχεται στους 151 και το σύνολο των ΚΕΠ στα 193. Παράλληλα, 959 υπάλληλοι των ΚΕΠ έχουν εκπαιδευτεί στον χειρισμό της πλατφόρμας, την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

Η ειδική σύγχρονη πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης με την ονομασία «myKEPlive.gov.gr», μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, παρέχει στους πολίτες και τους νομίμους εκπροσώπους των νομικών προσώπων τη δυνατότητα εξυπηρέτησή τους, για συγκεκριμένες διαδικασίες, από τους υπαλλήλους των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

Στην πλατφόρμα αυτή «myKEPlive.gov.gr», ο πολίτης ή η επιχείρηση, μέσω του νομίμου εκπροσώπου της, δύναται να αιτηθεί ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας που υπάρχει στην πλατφόρμα, προκειμένου να διεκπεραιώσει συγκεκριμένο αίτημά του.

Κατά την έναρξη της τηλεδιάσκεψης, πραγματοποιείται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ η ταυτοποίηση του αιτούντος, πολίτη ή νομίμου εκπροσώπου της επιχείρησης, με την επίδειξη στην κάμερα των απαραίτητων εγγράφων ταυτοποίησης

Ο αιτών πολίτης ή η επιχείρηση θα πρέπει να διαθέτει κωδικούς/διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έναν υπολογιστή/tablet ή ένα κινητό τηλέφωνο με ενεργοποιημένη την κάμερα, προκειμένου να έχει οπτική επαφή με τον υπάλληλο του ΚΕΠ και να επιδεικνύει στην κάμερα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα για την εξακρίβωση των στοιχείων του από τον υπάλληλο του ΚΕΠ.

Υπενθυμίζεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ κλείνονται μέσω του myKEPlive.gov.gr. Η υπηρεσία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: Πληροφόρηση – Αίτηση, εξυπηρέτηση από το δήμο σας, εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία και υπηρεσίες προς επιχειρήσεις.

Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι πολίτες είναι από τις 08:00 έως τις 14:30. Μέχρι στιγμής η υπηρεσία myKEPlive έχει διεκπεραιώσει 18.775 ψηφιακά ραντεβού, σε πανελλαδικό επίπεδο.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου