ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Με το βλέμμα στον ενάλιο πλούτο

με-το-βλέμμα-στον-ενάλιο-πλούτο-6669

Καινοτόμες δράσεις προβολής υιοθετεί ο Δήμος Αλοννήσου σε πείσμα της πανδημίας

Συστηματική και επίμονη προσπάθεια ετών η τουριστική προβολή για τον Δήμο Αλοννήσου, που προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες, με τις δράσεις να συνεχίζονται σε πείσμα της πανδημίας.

Σημείο ορόσημο για το νησί το άνοιγμα του πρώτου υποβρύχιου μουσείου για τη χώρα στην Αλόννησο και το ναυάγιο της Περιστέρας, ένα από τα σπουδαιότερα αρχαία ναυάγια σε όλο τον κόσμο. «Εργαζόμενος σκληρά σε αυτήν την κατεύθυνση επί σειρά ετών, ο Δήμος Αλοννήσου έχει συμβάλει μαζί με τους άλλους πρωταγωνιστές, που είναι η Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων, η Περιφέρεια Θεσσαλίας, το ευρωπαϊκό πρόγραμμα BLUE MED και δεκάδες ακόμη φορείς, στη δημιουργία ενός έργου που θα αποτελέσει κομβικό σημείο της νέας τροχιάς του ελληνικού τουρισμού. Στην Αλόννησο λειτουργεί για πρώτη φορά πανελληνίως υπερσύγχρονο κέντρο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού στη Στενή Βάλλα, που ταξιδεύει τον επισκέπτη στον μαγικό κόσμο του βυθού και του αρχαίου ναυαγίου με τη βοήθεια της εικονικής πραγματικότητας» υπογραμμίζει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ η Μαρία Αγάλλου, πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αλοννήσου.

Αναφερόμενη στις καινοτόμες δράσεις που υλοποιεί η Αλόννησος με μπροστάρη τον δήμαρχο Πέτρο Βαφίνη, επισημαίνει ότι «απαράβατη αρχή μας, είναι μαζί με τις δράσεις προβολής να δημιουργούμε νέα τουριστικά προϊόντα και νέες ταξιδιωτικές ιστορίες. Πρόσφατο παράδειγμα ήταν η διοργάνωση πρωτότυπου πλωτού γάμου μετά από πρόταση του δημάρχου Αλοννήσου Πέτρου Βαφίνη σε ζευγάρι, γεγονός που έδωσε επιπλέον και μήνυμα αισιοδοξίας στο άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού, που με τη σειρά τους «αγκάλιασαν» με θέρμη πολλά μεγάλα ελληνικά ΜΜΕ, όπως ο τηλεοπτικός σταθμός STAR, το Newsit, η Lifo κ.ά.

Οι δράσεις προβολής που ξεκίνησαν από την αρχή της χρονιάς, περιελάμβαναν συμμετοχές σε σημαντικές εκθέσεις τουρισμού στο εξωτερικό στο περίπτερο της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Αξιοποιήσαμε τα διεθνή αυτά σημεία συνάντησης στις πλέον καθιερωμένες εκθέσεις τουρισμού σε Ρουμανία, Σερβία και Ισραήλ και χωρίς επιπλέον κόστος, προγραμματίσαμε πληθώρα συναντήσεων με δημοσιογράφους, bloggers και τουριστικούς πράκτορες. Επιπλέον στην έκθεση τουρισμού στο Ισραήλ είχαμε την ευκαιρία να συμμετάσχουμε σε workshop με τουριστικούς πράκτορες. Η πανδημία που ακολούθησε μπορεί να έβαλε «φρένο» σε άλλες πολλές ενέργειες που σχεδιάζαμε, όπως εξειδικευμένες παρουσιάσεις προορισμού στο εξωτερικό, αλλά δεν έκαμψε το ηθικό μας. Αναπροσαρμόσαμε την καμπάνιά μας στα νέα δεδομένα και χαράξαμε νέα πορεία» αναφέρει η πρόεδρος.

Κρατώντας ανοιχτό τον δίαυλο επικοινωνίας με έγκριτους φορείς, δημοσιογράφους και επαγγελματίες του εξωτερικού, προβλήθηκε από τη διεθνή βρετανική εφημερίδα Daily Mail σαν κρυμμένο πολύτιμο πετράδι (hidden gem) το νησί που προσεγγίζει εκατομμύρια ταξιδιώτες σε όλον τον κόσμο. «Ταυτόχρονα συμμετέχουμε σε καμπάνια στη Σκανδιναβία σε πληθώρα δημοφιλών ΜΜΕ ταξιδιωτικού, ενημερωτικού και ποικίλου περιεχομένου. Την ίδια στιγμή η Αλόννησος εξακολουθεί να περιλαμβάνεται σε επιλεγμένα μέσα για τον καταδυτικό τουρισμό» υπογραμμίζει. «Πρωτοπορώντας για άλλη μια φορά στις Β. Σποράδες, ο Δήμος Αλοννήσου έχει αναπτύξει και διαχειρίζεται τα δικά του επίσημα ταξιδιωτικά social media. Μάλιστα, μαζί με την καθημερινή διαχείριση από ειδικούς, «τρέχουμε» και διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ενισχυμένη αποτελεσματικότητα, αξιοποιώντας κατάλληλα άλλο έναν σημαντικό αγωγό δημοσιότητας στην Ελλάδα και τις αγορές ενδιαφέροντός μας στο εξωτερικό» τονίζει η κ. Αγάλλου.

Με πρωτοβουλία της ίδιας φιλοξενήθηκε στο νησί συνεργείο της ψυχαγωγικής εκπομπής «Ελένη» στον ALPHA με παρουσιάστρια την Ελένη Μενεγάκη που πρόβαλε εκτενώς το νησί και τις νέες υπηρεσίες του. Ακολούθησε η φιλοξενία της πρώτης σε τηλεθέαση πρωινής ψυχαγωγικής εκπομπής «Στη Φωλιά των Κου Κου» στο STAR. «Σε όλο αυτό το διάστημα, παράλληλα επιδιώκουμε για διαφορετικούς λόγους να προκαλούμε νέα δημοσιότητα μέσα από έγκριτα ηλεκτρονικά ΜΜΕ και Skype τηλεοπτικές συνεντεύξεις, στοχεύοντας σε πανελλήνια εμβέλεια αλλά και τοπικά σε αγορές όπως η Μαγνησία και γενικά η Θεσσαλία» επισημαίνει.

Κοινός στόχος η συνέχιση των δράσεων προβολής, με την πρόεδρο να επισημαίνει ότι: «Η δημοτική αρχή με πρωτοστάτη τον δήμαρχο πολύ νωρίς αντιλήφθηκε τη σημασία της κατάρτισης και υλοποίησης ενός οργανωμένου δυναμικού πλάνου, σύμφωνα πάντα με τους περιορισμούς που ταλανίζουν όλους τους Δήμους, όπως οι γραφειοκρατικές αγκυλώσεις, το περιορισμένο μπάτζετ κ.λπ. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως ο Δήμος Αλοννήσου πρωτοπόρησε πριν χρόνια στις Β. Σποράδες προχωρώντας και διατηρώντας συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρεία συμβούλων τουριστικού μάρκετινγκ που μας βοηθά στον σχεδιασμό και την οργάνωση σύγχρονων στοχευμένων δράσεων προβολής».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου