ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Με το βλέμμα στην επόμενη μέρα

με-το-βλέμμα-στην-επόμενη-μέρα-96661

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος η δυναμική προβολή των Βορείων Σποράδων

Στην κατεύθυνση της δυναμικής διαδικτυακής προβολής και της προώθησης των δράσεων εξωστρέφειας οι προτεραιότητες και ο σχεδιασμός δράσης των δημοτικών αρχών Σκιάθου, Σκοπέλου και Αλοννήσου, με φόντο την επόμενη μέρα.

Κοινές αγωνίες και προβληματισμούς μοιράζονται φορείς και κάτοικοι λόγω της πανδημίας, με τους τρεις δημάρχους να ζητούν από την πολιτεία ενίσχυση της προσπάθειας προβολής, με επιπλέον κονδύλια.

«Η έκτακτη οικονομική επιχορήγηση ή κάθε άλλη βοήθεια προκειμένου οι Δήμοι Σκιάθου, Σκοπέλου και Αλοννήσου, αλλά και κάθε άλλος τουριστικός Δήμος, να ενισχύσουν την τουριστική τους δραστηριότητα μέσω διαφημιστικής προβολής (σε συνέδρια, εκθέσεις τουρισμού κ.λπ.), κρίνεται πιο επιτακτική παρά ποτέ. Έτσι, θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε το μερίδιο του τουριστικού προϊόντος που θα χαθεί φέτος, από την επόμενη κιόλας χρονιά. Η ενίσχυση της παρουσίας μας σε τέτοιες εκδηλώσεις επιπλέον θα αποδείξει ότι η χώρα βγήκε δυνατή από μία παγκόσμια κρίση και αποτελεί ασφαλή επιλογή, για όποιον επιθυμεί να την επισκεφτεί» επισημαίνεται στην κοινή επιστολή.

Με το βλέμμα στην επόμενη ημέρα και την επανεκκίνηση της τουριστικής αγοράς, η Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου προετοιμάζεται μεθοδικά και σύμφωνα με τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται σε συνεργασία με την εξειδικευμένη εταιρία τουριστικού marketing Remake.

Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «μέσα από μια πολυσέλιδη ανάλυση που θα παρουσιαστεί σε συγκέντρωση επαγγελματιών στο νησί, όταν ομαλοποιηθούν οι συνθήκες και μετά από επεξεργασία χιλιάδων κριτικών και απόψεων επισκεπτών του νησιού, η Επιτροπή κατέληξε στο slogan που θα συνοδεύει το brand name «Skopelos», ενώ στη συνέχεια προχώρησε στην εικαστική αποτύπωση λογοτύπου και τη δημιουργία μοντέρνου τουριστικού φυλλαδίου που περιγράφει μέσα από ένα πρωτότυπο σκεπτικό, το τουριστικό προϊόν της Σκοπέλου».

Σύμφωνα με τις νέες συνθήκες, τα δεδομένα της εποχής αναδεικνύουν στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των εν δυνάμει ταξιδιωτών, τη σχέση εμπιστοσύνης και τον συναισθηματικό δεσμό που έχει «χτίσει» ο κάθε προορισμός με τους επισκέπτες του. Με βάση τα παραπάνω, το νέο λογότυπο του προορισμού αναδεικνύει τη Σκόπελο ως το νησί που θυμίζει έργο τέχνης» και ταυτόχρονα αποτελεί «κομμάτι της καρδιάς» του κάθε επισκέπτη.

Επιπλέον, οι λόγοι που ο κάθε επισκέπτης δημιουργεί ξεχωριστούς συναισθηματικούς δεσμούς με τη Σκόπελο, εξηγούνται αναλυτικά στο νέο καλαίσθητο τουριστικό φυλλάδιο του Δήμου, στο οποίο ο επισκέπτης καλείται να λάβει μέρος σε ένα νοερό ταξίδι, ώστε να «πρωταγωνιστήσει» στη δική του ταινία, στο νησί του Mamma Mia. Κάθε δισέλιδο του φυλλαδίου είναι μία διαφορετική ταινία και μία διαφορετική ενότητα, ως εξής: Παραλίες, χωριά και αξιοθέατα, δραστηριότητες, μοναστήρια, εκκλησίες και παράδοση, γαστρονομία και τοπικά προϊόντα, ρομαντισμός και γάμοι.

Επόμενος «σταθμός» της Επιτροπής Τουρισμού είναι η ολοκλήρωση, στο επόμενο διάστημα, του νέου τουριστικού διαδικτυακού τόπου του Δήμου, με εκτεταμένο πληροφοριακό υλικό, που να πληροί τις σύγχρονες αισθητικές και τεχνικές προδιαγραφές, καθώς και με τη δυνατότητα προβολής των τουριστικών επιχειρήσεων του νησιού. Ταυτόχρονα με την έναρξη λειτουργίας της ιστοσελίδας θα ενεργοποιηθούν οι λογαριασμοί των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του προορισμού (facebook, instagram, twitter, pinterest, youtube), που θα ενημερώνονται και θα συντηρούνται σε καθημερινή βάση με επαγγελματισμό και εξειδίκευση σε θέματα που ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου ταξιδιώτη.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου