ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Χάνονται ώρες πανελλαδικών μαθημάτων στην Αλόννησο

χάνονται-ώρες-πανελλαδικών-μαθημάτω-349831

Προβλήματα λόγω κενών και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση – Παράσταση διαμαρτυρίας χθες από εκπαιδευτικούς, που ζητούν μόνιμους διορισμούς

Ενα μήνα μετά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στις λυκειακές τάξεις Αλοννήσου δεν έχουν κάνει ούτε μία ώρα διδασκαλίας στο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της πληροφορικής. Οι μαθητές του ακριτικού νησιού της Μαγνησίας, ωστόσο, θα κληθούν να δώσουν με ίσους όρους πανελλαδικές εξετάσεις.

Δεν είναι το μοναδικό κενό. Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, το τριθέσιο δημοτικό σχολείο Τρικερίου λειτουργεί ως διθέσιο αφού σε αυτό υπηρετούν δύο δάσκαλοι. Κάθε δάσκαλος έχει αναλάβει από τρεις τάξεις αντί για δύο, με αποτέλεσμα να υποβαθμίζεται η παρεχόμενη δημόσια εκπαίδευση.

Χθες, καθηγητές και δάσκαλοι προχώρησαν σε στάση εργασίας και παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας προκειμένου να διεκδικήσουν μόνιμους διορισμούς στο δημόσιο σχολείο.

Η ολοκλήρωση της β’ φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εξακολουθεί να βρίσκει τα σχολεία του νομού με ελλείψεις και μάλιστα σημαντικές.

Σύμφωνα με την πρόεδρο της ΕΛΜΕ Μαγνησίας Μαρία Γιαννουλή, μέσω της β΄φάσης των προσλήψεων αναπληρωτών καλύφθηκε σημαντικό μέρος των κενών που υπήρχαν σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. «Και στην Αλόννησο θα καλυπτόταν το κενό που υπάρχει και είναι το μοναδικό για πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, δεν δέχθηκε όμως την τοποθέτηση ο εκπαιδευτικός», σχολίασε η κ. Γιαννουλή. Παραμένουν όμως 59 κενά εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων και επιπλέον παραμένουν ακάλυπτες πάνω από 400 ώρες μουσικών ειδικοτήτων στο Μουσικό Σχολείο.

Ελλείψεις και σε επίπεδο Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, από την οποία είχαν ζητηθεί πέντε δάσκαλοι γενικής παιδείας και δεν ήρθε ούτε ένας. Μικρές ελλείψεις υπάρχουν και σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων στα δημοτικά σχολεία που επίσης αναμένεται να καλυφθούν από την γ’ φάση πρόσληψης αναπληρωτών.

«Ζήτημα αιχμής για τον κλάδο των εκπαιδευτικών είναι οι μόνιμοι διορισμοί στη δημόσια εκπαίδευση. Είναι κάτι που ζητάμε εδώ και χρόνια. Αποτελεί εμπαιγμό να υπάρχουν επί σειρά ετών αναπληρωτές που οργώνουν την Ελλάδα και να μη βρίσκεται λύση. Τα κενά είναι πολλά στα σχολεία. Πρόκειται για πάγιες και διαρκείς ανάγκες που θα πρέπει να καλυφθούν. Ζητάμε αρχικά 4.500 διορισμούς στην ειδική αγωγή και στη συνέχεια διορισμούς και στη γενική εκπαίδευση», υπογράμμισε η κ. Γιαννουλή. Η ίδια υποστήριξε ότι ακόμη και σήμερα όλα τα θέματα είναι ανοιχτά στην εκπαίδευση, τα δικαιώματα των αναπληρωτών, εργασιακά ζητήματα, σταδιακή αποκατάσταση των μισθών των εκπαιδευτικών.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου