Γνωριμία μαθητών με την παράδοση

Τελευταία ενημέρωση: 2019-09-30, 18:58:44
Γνωριμία μαθητών με την παράδοση

Επισκέψεις σχολείων της Σκοπέλου στο αρχοντικό Βακράτσα

 

Επισκέψεις στην έκθεση «Τα καΐκια που πληγώναμε» πραγματοποιούν οι μαθητές των σχολείων της Σκοπέλου, προκειμένου να δουν από κοντά τα εκθέματα που φιλοξενούνται στο αρχοντικό Βακράτσα και να γνωρίσουν την παράδοση και την ιστορία της ναυπηγικής τέχνης.

Τους διευθυντές, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου, του Γυμνασίου και του Λυκείου Σκοπέλου υποδέχτηκε εκ μέρους του Δήμου Σκοπέλου η δημοτική σύμβουλος Μαρία Σοφικίτου, υπεύθυνη του Πολιτιστικού Τομέα του Δήμου.

Συγκεκριμένα στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών επισκέψεων την εικαστική έκθεση επισκέφτηκαν τα παρακάτω σχολεία:

Τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου επισκέφτηκαν την ομαδική εικαστική έκθεση οι μαθητές του Λυκείου Σκοπέλου, συνοδευόμενοι από τη λυκειάρχη Αλεξία Καπραβέλου και από καθηγητές τους. Μετά το τέλος της εκπαιδευτικής επίσκεψης στο αρχοντικό Βακράτσα, όλοι μαζί επισκέφτηκαν και ξεναγήθηκαν στο Μουσείο Νιρβάνα από την αρχαιολόγο Ρηγίνα Μπουνταλά.

Την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου την έκθεση επισκέφτηκαν οι μαθητές του Γυμνασίου Σκοπέλου, συνοδευόμενοι από τη γυμνασιάρχη Κυριακή Θεοδώρου και από καθηγητές τους. Αφού είδαν από κοντά τα εκθέματα της εικαστικής έκθεσης, στη συνέχεια περιηγήθηκαν τους χώρους για να θαυμάσουν τα εκθέματα που υπάρχουν μέσα στο κτίριο του αρχοντικού Βακράτσα.

Τέλος, την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου την έκθεση επισκέφτηκαν τέσσερα τμήματα μαθητών της πέμπτης και έκτης τάξης του Πεπαρήθειου Δημοτικού Σχολείου Σκοπέλου, συνοδευόμενα από τους δασκάλους και τις δασκάλες τους. Εκτός από τα εκθέματα της εικαστικής έκθεσης περιηγήθηκαν σε όλους τους χώρους του αρχοντικού Βακράτσα και παρακολούθησαν το βίντεο που προβλήθηκε κατά την διάρκεια της τελετής εγκαινίων της έκθεσης, με τις αφηγήσεις των ναυπηγών και των ιδιοκτητών ψαροκάικων που προσπαθούν να βρουν τρόπους για να αντισταθούν στην επιδοτούμενη καταστροφή των ξύλινων αλιευτικών σκαφών, τα οποία αποτελούν μέρος της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
5
+
9
=