Εκατοντάδες Βολιώτες στην πλατφόρμα για διόρθωση των τετραγωνικών

Τελευταία ενημέρωση: 2020-03-09, 15:20:30
Εκατοντάδες Βολιώτες στην πλατφόρμα για διόρθωση των τετραγωνικών

Πολύ μεγάλη είναι η επισκεψιμότητα των Βολιωτών στην ψηφιακή πλατφόρμα (tetragonika.govapp.gr) για τις διορθωτικές δηλώσεις επιφανειών ακινήτων. Μέχρι την Πέμπτη είχαν επισκεφτεί την πλατφόρμα και είχαν υποβάλει δηλώσεις 944 Βολιώτες από τις οποίες προκύπτουν 22.685 τετραγωνικά μέτρα που δεν είχαν δηλωθεί.

Το μέλος του Διοικητικού Συμβούλιου της Κεντρικής Ενωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) και πρόεδρος της Επιτροπής Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, κ. Γιάννης Τσιάμης, ενημέρωσε ότι η πόλη είναι έβδομη σε αριθμό δηλώσεων μετά την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Κέρκυρα, την Αργυρούπολη, την Κηφισιά και το Ίλιον.

Ο κ. Τσιάμης, ο οποίος επισκέφτηκε τις προηγούμενες μέρες τη Θεσσαλία για να ενημερώσει την Περιφερειακή Ενωση Δήμων Θεσσαλίας για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΚΕΔΕ, επισήμανε ωστόσο ότι θα πρέπει να βοηθήσουν και οι δήμοι τους πολίτες.

«Οι διευθύνσεις Εσόδων είναι αρμόδιες για να ενημερώνουν τους πολίτες για τις απορίες που έχουν με τους βοηθητικούς χώρους, τα πάρκινγκ, τα γκαράζ και πώς να γίνει η υποβολή της δήλωσης. Εχουν πρόσβαση στο Ε9 οπότε μπορούν να εξυπηρετήσουν τους πολίτες όταν έχουν μαζί τους ταυτότητα και ΑΦΜ», επισήμανε χαρακτηριστικά.

Οι ηλικιωμένοι που δεν έχουν πρόσβαση στο internet δεν χρειάζεται να απευθυνθούν σε λογιστές. «Η διαδικασία είναι πανεύκολη. Είναι χαρακτηριστικό ότι η μέση διάρκεια σύνδεσης του πολίτη είναι πέντε λεπτά και δεκατέσσερα δευτερόλεπτα. Η εφαρμογή έχει οδηγίες χρήσης για πολίτες και υπαλλήλους με τέσσερα κλικ. Επιπλέον η ΚΕΔΕ έχει help desk, η οποία εξυπηρετεί τους υπεύθυνους των δήμων σε απορίες και θέματα δυσλειτουργίας», τονίζει.

Η ΚΕΔΕ δέχεται παράπονα πανελλαδικά για μη εξυπηρέτηση. «Το 80% των πολιτών μπορεί και εξυπηρετείται με την ηλεκτρονική πλατφόρμα, όμως το υπόλοιπο ποσοστό αντιμετωπίζει δυσκολίες. Τα προβλήματα εντοπίζονται κατά κύριο λόγο σε μικρούς δήμους, που λειτουργούν με υποστελεχωμένες υπηρεσίες», επισήμανε ο ίδιος.

Πάντως, τα όποια προβλήματα παρουσιάζονται αναμένεται να ξεπεραστούν. Ο κ. Τσιάμης λέει ότι πανελλαδικά έχουν γίνει πάνω από 1,5 εκατ. επισκέψεις την πλατφόρμα και εκτιμάται ότι μέχρι 30 Μαρτίου που θα λήξει η προθεσμία υποβολής των δηλώσεων θα ξεπεράσουν τα 3 εκατομμύρια.

«Οι δήμοι μπορούν να επεξεργαστούν τις δηλώσεις ανάλογα με το φόρτο που έχουν και το προσωπικό τους. Ούτως ή άλλως οι πολίτες λαμβάνουν με την αίτηση αριθμό πρωτοκόλλου για τα ευεργετήματα», συμπληρώνει ακόμη.

Επισημαίνεται ότι με τη διορθωτική δήλωση οι πολίτες απαλλάσσονται από πρόστιμα για τη μη υποβολή ή την υποβολή προηγούμενης ανακριβούς δήλωσης. Για την υποβολή της διορθωτικής δήλωσης απαιτείται μόνον η ταυτοποίηση με τους κωδικούς που χρησιμοποιούνται για την είσοδο στο Taxis. Η εφαρμογή είναι mobile friendly παρέχει προσβασιμότητα σε όλους και διαθέτει ηλεκτρονικό εγχειρίδιο τόσο για τους πολίτες όσο και για τις υπηρεσίες των δήμων. Είναι κατάλληλη για τα ΑμεΑ και εναρμονισμένη πλήρως με το πρότυπο WCAG 2.0.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
1
+
2
=