ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Προβολές στο Μεταξουργείο

προβολές-στο-μεταξουργείο-174845

Με την ταινία «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» σε σκηνοθεσία-σενάριο: Γούντι Άλεν ξεκινούν αύριο Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου οι προβολές της Κινηματογραφικής Κοινότητας Ν. Ιωνίας. Οι προβολές γίνονται στην αίθουσα εκδηλώσεων του Μεταξουργείου (Καραμπατζάκη και Αναπαύσεως) στην Ν. Ιωνία κάθε Παρασκευή στις 9:30 το βράδυ και η διάθεση εισιτηρίων αρχίζει στις 8:30 μ.μ.

Τριάντα χρόνια κλείνουν φέτος οι προβολές της κινηματογραφικής κοινότητας στο μεταξουργείο. Οι "προβολές" ξεκίνησαν το 1983 από τον Δήμο Ν. Ιωνίας με την πρωτοβουλία μίας μικρής ομάδας κινηματογραφόφιλων της πόλης μας στο χώρο που στεγάζονταν το ΚΑΠΗ του Δήμου.

Την περίοδο 1986-1987 μεταφέρονται στον κινηματογράφο ΛΥΡΙΚΟ, ο οποίος στην συνέχεια μετατράπηκε σε σούπερ μάρκετ ακολουθώντας την τύχη των περισσοτέρων αιθουσών της χώρας. Τότε συστήνεται και ο σύλλογος "Κινηματογραφική Κοινότητα" που αναλαμβάνει την όλη ευθύνη και επιμέλεια.

Στη συνέχεια οι προβολές επιστρέφουν στο Δημαρχείο και από το 1988 και μετά, βρίσκουν κατά καιρούς στέγη στον Πολιτιστικό Οργανισμό του Δήμου Ν. Ιωνίας, στην "Κοινωφελή Δημοτική Επιχείρηση ΙΩΝΙΑ" και τέλος στον Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π. – ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.

Όλα αυτά τα χρόνια η παρουσία της Κινηματογραφικές Κοινότητας είναι συνεχής και αδιάλειπτη με ένα πρόγραμμα που ξεκινά κάθε χρόνο την τελευταία Παρασκευή του Σεπτεμβρίου και λήγει στα τέλη του Μαΐου.

Στην εναρκτήρια ταινία της φετινής σεζόν πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί: Όουεν Γουίλσον, Ρέιτσελ ΜακΑνταμς, Μαριόν Κοτιγιάρ, Κάθι Μπέιτς, Εντριαν Μπρόντι, Μάικλ Σιν. Ενας ρομαντικός, πετυχημένος Αμερικανός σεναριογράφος παραμερίζει την επιπόλαιη αρραβωνιαστικιά του και διεισδύει στο Παρίσι της δεκαετίας του ’20, στο Παρίσι των σουρεαλιστών, των ζωγράφων, των μουσικών, αλλά και των Αμερικανών συγγραφέων. Ένα όμορφο, διανθισμένο με χιούμορ, γράμμα αγάπης στο Παρίσι από τον Γούντι Άλεν.
Το αποτέλεσμα πνευματώδες, ευφυέστατο και ανατρεπτικό. Ο τρόπος που ενσωματώνει το παρελθόν στο παρόν (και τούμπαλιν) μοναδικός.

Η ταυτοποίηση των ηθοποιών του με τους ρόλους όλων αυτών των γιγάντων, σαρκαστικός και απομυθοποιητικός. Και το φιλοσοφικό επιμύθιο, υπόγειο και καταλυτικό. Η άρνηση του παρόντος και η ψευδαίσθηση του παρελθόντος. Ο Ζιλ αποφεύγει τη δική του πραγματικότητα και έτσι καταφεύγει στη νοσταλγία και τη νεκρολαγνεία.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου