ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ

Πρωτιά για Μάριο Αδαλόγλου αφού περιηγήθηκε σε 22 χωριά του Πηλίου

πρωτιά-για-μάριο-αδαλόγλου-αφού-περιη-893321

Ενας διαφορετικός αγώνας πραγματοποιήθηκε χθες Σάββατο και συγκεκριμένα ο Brevet 2022 μετά από εκείνον του 2019. Στον ποδηλατικό αγώνα μη ανταγωνιστικού χαρακτήρα συνολικής απόστασης 200 χλμ. ο Μάριος Αδαλόγλου τερμάτισε πρώτος, ξεκινώντας την προσπάθεια του στις 7 το πρωί.

Ο Βολιώτης ποδηλάτης, μέλος του ΣΔΥ Βόλου και του Ποδηλατικού Ομίλου Καρδίτσας ξεκίνησε την προσπάθεια του από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου και αφού πέρασε από 22 χωριά του Πηλίου, τερμάτισε πρώτος και πάλι στον σιδηροδρομικό σταθμό γύρω στις 16:00.

Τον αγώνα διοργάνωσε το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Βόλου, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Δρομέων Υγείας Βόλου και την Εταιρεία Κοινωνικής Παρέμβασης και Πολιτισμού (ΕΚΠΟΛ) της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Ανάλογο αγώνα είχε διοργανώσει το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Βόλου το 2019 με τη συμμετοχή 50 ποδηλατών, ενώ το 2020 και το 2021 ο ποδηλατικός γύρος του Πηλίου δεν έγινε λόγω της πανδημίας.

Τα brevet είναι ποδηλασία μη ανταγωνιστική, μεγάλων αποστάσεων, χωρίς εξωτερική βοήθεια, με χρονικό περιορισμό. Ξεκινούν από διαδρομές 200 χλμ. με 13,5 ώρες χρόνο περιορισμού, 300 χλμ. με 20 ώρες, 400 χλμ. με 27 ώρες, 600 χλμ με 40 ώρες και 1000 χλμ με 75 ώρες περιορισμό. Ξεκίνησαν το 1891, η διαδρομή ήταν το Paris-Brest-Paris (PBP) το οποίο ενέπνευσε τους μοντέρνους Ολυμπιακούς ποδηλατικούς αγώνες και το Tour de France. Μερικές φορές τα brevet, ονομάζονται και randonnées, μια λέξη χωρίς ακριβή μετάφραση στα αγγλικά, αλλά συνώνυμη της περιήγησης, της περιπέτειας και της περιπλάνησης.

Εξωτερική βοήθεια επιτρέπεται μόνο στα σημεία ελέγχου του αγώνα, τα οποία συνήθως είναι σε αποστάσεις 50 χλμ. μεταξύ τους και είναι σχεδιασμένα ώστε να κρατάνε τους αναβάτες στην σχεδιασμένη διαδρομή η οποία πρέπει να ακολουθηθεί επ’ ακριβώς. Στα σημεία ελέγχου – που μερικά μπορεί να είναι και κρυφά – ο κάθε αναβάτης έχει την προσωπική του κάρτα brevet, πάνω στην οποία μπαίνει σφραγίδα, ώστε να δείξει ότι κρατούσε τη σωστή διαδρομή μέσα στον προκαθορισμένο χρόνο. Εκτός από τον συνολικό περιορισμό χρόνου, κάθε σημείο ελέγχου έχει κάποιο χρονικό διάστημα «ανοίγματος» και «κλεισίματος», μέσα στο οποίο πρέπει να περάσει ο κάθε αναβάτης.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου