ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Επιστρέφει σπίτι του

επιστρέφει-σπίτι-του-718772

Στη φυσική του έδρα επιστρέφει ο Ολυμπιακός Βόλου, καθώς χθες το μεσημέρι η ερυθρόλευκη ΠΑΕ τα βρήκε σε όλα με τους ανθρώπους του Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π – ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ, στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στις δύο πλευρές.

Αρχικά, υπήρξαν διαφωνίες από την πλευρά των ερυθρολεύκων για την αρχική πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου του Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π – ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ, που προέβλεπε ετήσιο μίσθωμα γύρω στις 25.000 και ποσοστό 15% επί των ετησίων εισπράξεων των εισιτηρίων και το 15% επί του συνολικού τιμήματος των συμβάσεων παραχώρησης διαφημιστικών χώρων.

Ωστόσο, στη χθεσινή συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Μεταξουργείο, ανάμεσα στους ανθρώπους του Δήμου και τους διοικούντες τον Ολυμπιακό Βόλου, οι δύο πλευρές έφτασαν σε συμφωνία. Στη σύσκεψη εγκρίθηκαν οι όροι της δημοπράτησης του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Βόλου και -όπως όλα δείχνουν- ο Ολυμπιακός Βόλου επιστρέφει στην παραδοσιακή του έδρα.

Οι δύο πλευρές ήρθαν σε συμφωνία, καθώς βρέθηκε η «χρυσή τομή» για την παραχώρηση του ΕΑΚ με το ετήσιο μίσθωμα να ανέρχεται στις 18.000 ευρώ. Αρχικά, η πρόταση του Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π – ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ άγγιζε τα 25.000 ευρώ, ενώ ο Ολυμπιακός συζητούσε για ετήσιο μίσθωμα που έφτανε τις 12.000.

Παράλληλα, στους όρους της δημοπράτησης περιλαμβάνεται η χρήση του σταδίου για 3+2 χρόνια (δηλαδή δικαίωμα παράτασης άλλα δύο χρόνια εφόσον τηρούνται οι όροι), με την υποχρέωση του πλειοδότη να προχωρήσει στην αποκατάσταση των όποιων προβλημάτων υπάρχουν, καθώς και να αναλάβει πλήρως το κόστος συντήρησης της εγκατάστασης.

Τις επόμενες μέρες αναμένεται να γίνει η δημοσίευση της δημοπράτησης από το Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π – ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.

Προχωρούν τα έργα

Με το θέμα του γηπέδου να λήγει -όπως όλα δείχνουν- θετικά, οι άνθρωποι των ερυθρολεύκων μπορούν να επισπεύσουν τις εργασίες για την βελτίωση των κερκίδων, των εγκαταστάσεων και του αγωνιστικού χώρου, προκειμένου αυτό να είναι έτοιμο προς χρήση εν όψει της νέας σεζόν. Κύριο ζήτημα είναι το πως θα αυξηθεί η χωρητικότητά του, κι αν είναι αυτό δυνατό.

Οι άνθρωποι του Ολυμπιακού Βόλου θα ξεκινήσουν βελτιωτικές εργασίες στα αποδυτήρια, τους κοινόχρηστους χώρους, τα δημοσιογραφικά, ενώ θα γίνει τοποθέτηση καθισμάτων στις θέσεις των επισήμων και όπου αλλού χρειαστεί Παράλληλα, θα γίνει μελέτη στατικής επάρκειας των εξεδρών και εργασίες αναπλήρωσης στις Θύρες 2, 3, 4, 5.

Για να αυξηθεί η χωρητικότητα του σταδίου, έχει βρεθεί τρόπος να ανοίξει η ανατολική κερκίδα της θύρας 1. Έτσι, είναι πολύ πιθανό να γίνουν τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μπορέσει να ανοίξει η εξέδρα.

Ωστόσο, κάτι τέτοιο θα χρειαστεί πάνω από 2 μήνες εργασιών και ίσως καθυστερήσει την επιθυμία των ερυθρολεύκων για χρησιμοποίηση του γηπέδου από το πρώτο κιόλας παιχνίδι της. Αυτό, λοιπόν, είναι κάτι που θα αναλογιστούν, πριν προχωρήσουν στις αντίστοιχες ενέργειες.

Δοκιμάζει νεαρό ο Βαζάκας

Τις δοκιμές νέων ποδοσφαιριστών συνεχίζει ο Γιώργος Βαζάκας, ο οποίος -πέρα από τον Τρεβόρ Μουτέρο και τον Μάνου Μπούστο- εξετάζει και την περίπτωση του Στέλιου Χαλκιά.

Ο νεαρός αμυντικός έχει περάσει από τις μικρές ομάδες του ΠΑΟΚ και της Βέροιας, ενώ την περασμένη αγωνιστική περίοδο φόρεσε τη φανέλα του Αχιλλέα Τριανδρίας, με τον οποίο -πέρυσι- κατέκτησε την 7η θέση του 2ου ομίλου της Δ’ Εθνικής. Η παρουσία του την περασμένη σεζόν στα γήπεδα της βόρειας Ελλάδας του χάρισε μια θέση στη Μεικτή και Περιφερειακή ομάδα Νέων της ΕΠΣ Μακεδονίας

Ο Χαλκιάς (γεννημένος το 1996) μπορεί να αγωνιστεί και στην άμυνα αλλά και ως αμυντικό χαφ και στη χθεσινή προπόνηση πήρε χρόνο συμμετοχής στο δίτερμα των ερυθρολεύκων, με τον Γιώργο Βαζάκα να βγάζει τα πρώτα του συμπεράσματα. Αν τελικά αποκτηθεί θα ενσωματωθεί στην ομάδα νέων του Ολυμπιακού.

Οπως προαναφέραμε, μαζί με την υπόλοιπη ομάδα στην Πορταριά βρίσκονται και οι Τρεβόρ Μουτέρο και Μάνου Μπούστο. Ο πρώτος έχει αφήσει καλές εντυπώσεις μέχρι στιγμή, ενώ ο δεύτερος, μετά τα περιττά κιλά που έδειξαν οι εργομετρικές εξετάσεις, κάνει αγώνα δρόμου προκειμένου να αποδείξει στον Έλληνα τεχνικό ότι αξίζει μια θέση στο νέο ερυθρόλευκο ρόστερ.

Ρεπορτάζ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΤΗΣ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου