ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Πλήγμα για τον Ολυμπιακό Βόλου η δικαίωση της ΑΕΛ

πλήγμα-για-τον-ολυμπιακό-βόλου-η-δικαί-379674

Το Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ ανακοίνωσε ότι έγινε δεκτή την προσφυγή της ΠΑΕ ΑΕΛ σχετικά με την απόφαση της Επιτροπής Εκτάκτων Θεμάτων της Ομοσπονδίας να μην ισχύσουν τα κριτήρια αδειοδότησης για τις ομάδες που ανέβηκαν μέσω του νόμου Αυγενάκη με μη αγωνιστικά κριτήρια από τη Football League στη νέα Σούπερ Λίγκα 2.

Αναλυτικά: «Κατά την τελευταία του συνεδρίαση, το Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ έλαβε την παρακάτω απόφαση. Δέχτηκε, κατά πλειοψηφία εν μέρει, την προσφυγή της ποδοσφαιρικής ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία “ΠΑΕ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΛΑΡΙΣΑΣ-ΑΕΛ” κατά του τριτοβάθμιου αθλητικού σωματείου με την επωνυμία “ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ (Ε.Π.Ο.)”.

Ακυρώνει την από 14.09.2021 απόφαση της Επιτροπής Εκτάκτων Θεμάτων (Θέμα 1ο) του καθού τριτοβάθμιου αθλητικού σωματείου με την επωνυμία “ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ (Ε.Π.Ο.)” αναφορικά με την “Απόφαση επί των διαβιβασθέντων από την Super League 2 αιτημάτων ΠΑΕ προερχομένων από την Football League αναφορικά με την επιβολή των ποινών μη αδειοδότησής τους”, όπως ειδικότερα το περιεχόμενο αυτής (απόφασης) αναφέρεται στο αιτιολογικό».

Τα παραπάνω σημαίνουν ότι ο Ολυμπιακός Βόλου κι άλλες οκτώ ομάδες (Πανσερραϊκός, Θεσπρωτός, Ηρακλής, Αλμωπός, Απόλλων Πόντου, Καλλιθέα, Αιγάλεω και Αστέρας Βλαχιώτη) θα πρέπει να έχουν τρεις παίκτες στο ρόστερ τους από Ελληνες άνω των 25 και ξένους άνω των 23. Κατ’ επέκταση η λογική λέει, αν και χρειάζονται οι απαραίτητες διασαφηνίσεις, ότι ο Ολυμπιακός Βόλου καλείται να κόψει επτά παίκτες από το ρόστερ του, που αριθμεί 34 άτομα (αν αφαιρέσουμε τον Μπέικο που θα ενισχύσει τη Δήμητρα), δηλαδή να επιλέξει τρεις εκ των Ξενοδόχοφ, Σκοπελίτη Φιλίποβιτς, Στάμου, Γραικού, Κόλα, Κιτόκο, Μπάτροβιτς, Χάσεκ, Σιαφά. Αυτοί είναι δέκα παίκτες εν δυνάμει βασικοί.

Βέβαια, υπάρχει και το σενάριο να κοπούν μόνο οι μεταγραφές που ξεπερνούν τα ηλικιακά όρια και έγιναν μετά την αρχική απόφαση της Επιτροπής Εκτάκτων Θεμάτων, που δικαίωνε τις μη αδειοδοτημένες ομάδες, μέχρι και σήμερα.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου