ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πρόστιμο σε δύο e-shop γιατί δεν παρέδωσαν τα προϊόντα

πρόστιμο-σε-δύο-e-shop-γιατί-δεν-παρέδωσαν-τ-101351

Αντιμέτωπες με τις αρμόδιες αρχές αναμένεται να βρεθούν δύο εταιρείες, που λειτουργούν μέσα από το Διαδίκτυο, έπειτα από έρευνα που έκανε ο Συνήγορος του Καταναλωτή, δεχόμενος αναφορές για τον τρόπο λειτουργίας τους.

Η Ανεξάρτητη Αρχή, της οποίας προΐσταται ο Λευτέρης Ζαγορίτης, έπειτα από ενδελεχή έρευνα διαπίστωσε ότι: Οι δύο εταιρείες μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων τους διέθεταν προς πώληση σε προνομιακές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, προϊόντα υψηλής τεχνολογίας (κινητά τηλέφωνα, φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, τάμπλετ κ.α.).

Οι καταναλωτές (200 στην πρώτη εταιρεία και 187 στη δεύτερη) παρήγγειλαν διάφορα αγαθά, τα οποία προπλήρωσαν δεδομένου ότι τα συγκεκριμένα e-shop δεν δέχονταν πληρωμή με αντικαταβολή. Τα προϊόντα ουδέποτε παραδόθηκαν ενώ παρά και τη διαμεσολάβηση από την Αρχή τα χρήματα που είχαν καταβάλει οι καταναλωτές ουδέποτε τους επεστράφησαν.

«Κατόπιν των ανωτέρω αθέμιτων και παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών και της συστηματικής παραβίασης της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή κατά την προμήθεια προϊόντων μέσω διαδικτύου (ν. 2251/1994) ο Συνήγορος του Καταναλωτή, με τα υπ.αριθμ. πρωτ. 18396/14-4-2020 και 18764 /16-4-2020 έγγραφά του, διαβίβασε στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή τις υποθέσεις για την επιβολή των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων και προστίμων.

Επιπλέον, ο Συνήγορος του Καταναλωτή θα προχωρήσει κατά των δύο εταιρειών και των κατά νόμο εκπροσώπων τους στην, κατ΄ άρθρον 37 παρ. 2 & 3 ΚποινΔ, ανακοίνωση αξιόποινων πράξεων ενώπιον της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών» αναφέρει ανακοίνωση της Ανεξάρτητης Αρχής.

Μάλιστα, ο Συνήγορος του Καταναλωτή καλεί τους πολίτες να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί, όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου.

[ethnos.gr]

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου