ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ

Ακόμη… περισσότερα τη νέα σεζόν για τη Νίκη Βόλου

ακόμη-περισσότερα-τη-νέα-σεζόν-για-τ-892197

Για την Τετάρτη 1 Ιουνίου έχει προγραμματιστεί η Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ Νίκη Βόλου, με τον μεγαλομέτοχο Αλέξη Παπακωνσταντίνου να προαναγγέλλει Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου κατά τουλάχιστον 300.000 ευρώ, ενώ ο ίδιος περιμένει ακόμη «περισσότερα» και σε αγωνιστικό επίπεδο για τη νέα αγωνιστική σεζόν.

Ρεπορτάζ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΑΤΤΑΣ

Αλέξης Παπακωνσταντίνου και Βασίλης Βενέτης, φιλοξενήθηκαν χθες στον ρ/σ Βόλος 986 και στην εκπομπή «Clasico» με τον μεγαλομέτοχο και τον αντιπρόεδρο της κυανόλευκης ΠΑΕ να απαντούν σε μία σειρά από ερωτήματα-ζητήματα, που απασχολούν ή θα απασχολήσουν το επόμενο διάστημα. Μεταξύ άλλων απάντησαν για:

Για το αν αξίζει τον κόπο να ρίχνουν λεφτά σε ένα πρωτάθλημα όχι τόσο «καθαρό»:

Β.Β: «Το έχω πει αρκετές φορές πως η ενασχόλησή μας με το ποδόσφαιρο δεν είναι επιχειρηματική. Μπορεί κάποιος που βλέπει επιχειρηματικά το ποδόσφαιρο να βάζει ένα πολύ σημαντικό ποσό, έχοντας στο ελάχιστο μια ομάδα της Super League 2 έξοδα 800.000 ευρώ, ενώ τα έσοδα δεν ξεπερνούν τις 50.000 ευρώ. Είναι ένα τεράστιο άνοιγμα και σίγουρα δεν είναι βιώσιμο επιχειρηματικά. Είναι νομίζω περισσότερο μια αγάπη κι ενός άλλου είδους σχέση, αλλά όχι επιχειρηματική. Θα θέλαμε να είχαμε μια άλλη σχέση και με κανόνες επιχειρηματικούς, αλλά αυτό δεν συμβαίνει. Στηρίζεται κυρίως στην αγάπη και στο ότι είμαστε από παιδιά με αυτή την ομάδα».

Α.Π.: «Αυτό που θεωρώ είναι πως είναι λίγο φαύλος κύκλος, επειδή έχει δημιουργηθεί αυτή η εντύπωση για το πρωτάθλημα και δεν το παίρνουν με τη σοβαρότητα που θα έπρεπε. Στα έσοδα που είχε υποσχεθεί η Κυβέρνηση δεν ήταν συνεπής. Από τη στιγμή που δεν τηρούν τους όρους, που θα επενδύσει κάποιος; Πολλοί επενδύουν σε ομάδες Β’-Γ’ Εθνικής στο εξωτερικό γιατί είναι χαμηλότερο το κόστος αγοράς και στη συνέχεια δημιουργούν υπεραξία.

Πρέπει σιγά-σιγά να προβάλλουμε μια άλλη εικόνα, πως υπάρχουν ομάδες που θέλουν να επενδύσουν στις υποδομές και στην οργάνωση και η Κυβέρνηση να βοηθήσει σε αυτή την κατεύθυνση. Θεωρώ πως είναι πολύπλοκο το ζήτημα. Πλέον αυξάνονται οι ομάδες που έχουν σοβαρές βάσεις».

Για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και το μπάτζετ της νέας χρονιάς:

Α.Π.: «Για την ΑΜΚ έχουμε ΓΣ την 1η Ιουνίου και ένα από τα θέματα είναι αυτό. Τώρα το ΜΚ είναι στις 900.000 ευρώ και θεωρώ πως θα πάμε πάνω από το 1.200.000 ευρώ.

Τον προγραμματισμό και το μπάτζετ για τη νέα χρονιά τα έχουμε ήδη υπολογίσει, όπως κάνουμε κάθε χρόνο και πάνω-κάτω προσδοκούμε κάτι καλύτερο από τα φετινά έσοδα. Μπορεί κάποιος να βγάλει τη διαφορά από τις αυξήσεις που έπονται. Κάθε χρόνο προσδοκούμε κάτι καλύτερο και στα διαρκείας, τα εισιτήρια και τις διαφημίσεις».

Για τον στόχο της νέας περιόδου:

Β.Β.: «Δεν εξασφαλίζουμε πως θα βγούμε πρώτοι. Στόχος είναι η δημιουργία μιας ανταγωνιστικής ομάδας. Μακάρι να έρθει και η άνοδος. Μια ομάδα παίρνει 3.000.000 ευρώ στη Super League 1 και εμείς παίρνουμε 50.000 ευρώ. Ποιος τυφλός δεν θέλει το φως του;».

Για τις διαιτησίες που είχε η Νίκη φέτος και τη σχέση με τη Super League 2:

Β.Β.: «Είμαστε εκ φύσεως αισιόδοξοι και βλέπουμε μια εξέλιξη. Αν εξαιρέσουμε δύο κακές διαιτησίες φέτος δεν θεωρώ πως η ομάδα μας όπως και οι άλλες είχαν πρόβλημα διαιτησίας. Εμείς σε 34 αγωνιστικές είχαμε πρόβλημα με 2 διαιτησίες. Δεν είχαμε ιδιαίτερο πρόβλημα. Όσον αφορά τη διοίκηση της SL2 σίγουρα θέλει υγιείς ομάδες, που προάγουν το προϊόν για να αναβαθμιστεί και η κατηγορία. Ο κόσμος θέλει να δει ποδόσφαιρο. Γνωριστήκαμε καλύτερα».

Για το πού θέλει να φτάσει με την ομάδα κι αν κάποια στιγμή κουραστεί:

Α.Π.: «Δεν είναι θέμα κούρασης. Κάθε χρόνο θα αλλάζει και θα γίνεται καλύτερο όλο το πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργούμε. Για εμένα το βασικό είναι μια εταιρεία να μην εξαρτάται από ένα άτομο και η ομάδα να είναι αυτάρκης οικονομικά. Έχουμε ένα πλάνο πώς μπορεί να γίνει αυτό σε βάθος χρόνου και θεωρώ πως είναι υλοποιήσιμο. Ετυχε η πανδημία, τώρα υπάρχει πληθωρισμός, πόλεμος και έχουν τύχει πολλά στραβά, που έχουν επιμηκύνει το σχέδιο. Το πιο σωστό μοντέλο είναι να δημιουργήσεις έναν υγιή ανταγωνισμό».

Για την έκταση στον χώρο του ΟΣΕ:

Β.Β.: «Το θετικό είναι πως έχουμε κάνει ένα πολύ καλό γήπεδο πίσω και είμαστε ακόμη στην αναμονή παράδοσης του χώρου. Είναι η παθογένεια του κράτους η γραφειοκρατία. Εδώ και τέσσερα χρόνια έχει υπογραφεί η σύμβαση, αλλά ακόμη δεν μας έχει παραδοθεί. Θεωρώ πως θα προχωρήσει. Η σύμβαση είναι ενεργή, απλώς δεν έχει παραδοθεί ακόμη ο χώρος. Είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσουμε εκεί την έδρα μας και εκεί να παράγουμε νέους ποδοσφαιριστές.

Για την ανέγερση της Θύρας 3:

Β.Β.: «Προσπαθούμε συνεχώς να βρούμε τρόπους για να το υλοποιήσουμε. Ενώ έχει εξασφαλιστεί μια χρηματοδότηση, ερμηνεύτηκε αλλιώς και υπάρχει νομικό πρόβλημα. Εξακολουθώ να έχω διαφορετική άποψη με τους νομικούς μας συμβούλους και πιστεύω πως μπορεί να γίνει προγραμματική σύμβαση, γιατί το ποσό έχει δεσμευθεί και δεν μπορώ να εγγυηθώ τον χρόνο που θα είναι έτοιμη η Θύρα 3».

Για το θέμα του προπονητή και τις μεταγραφές:

Α.Π.: «Στο θέμα του προπονητή έχουν απομείνει κάποια μικρά ζητήματα και πιστεύω μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα κλείσει το θέμα.

Πρώτα πρέπει να κλείσει ο προπονητής και μετά την έκθεση για το υπάρχον ρόστερ και το ποιος θα μείνει και ποιος όχι θα προχωρήσει και το θέμα μεταγραφών. Υπάρχουν βέβαια και ποδοσφαιριστές που έχουν διετές συμβόλαιο. Σε κάθε μεταγραφική περίοδο κοιτάζουμε την αγορά, τόσο την εγχώρια όσο και την ξένη, έχουμε κάποιους στόχους, έχουν γίνει επαφές και προχωράμε με αυτό τον προγραμματισμό.

Μόλις ανακοινωθεί ο προπονητής θα πάρουν σειρά και οι ποδοσφαιριστές. Δεν το έχουμε κρύψει εξάλλου πως θέλουμε να διατηρήσουμε ένα βασικό κορμό από την περσινή σεζόν και να κάνουμε κάποιες προσθαφαιρέσεις».

Για τους Αθανασίου-Μιράντα που ήταν δανεικοί:

Α.Π.: «Όλα στη ζωή είναι διαπραγματεύσιμα. Και οι δύο είχαν καλή παρουσία και είναι μέσα στα πλάνα μας, αλλά εξαρτάται κι από άλλους παράγοντες, αλλά θεωρώ πως υπάρχουν πιθανότητες να τους δούμε και του χρόνου, είτε τον Μιράντα είτε τον Αθανασίου είτε και τους δύο».

Α.Π.: Αλέξης Παπακωνσταντίνου

Β.Β.: Βασίλης Βενέτης

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου