Ν.Π.Σ. ΒΟΛΟΥ

«Είχα πάρει την απόφασή μου για τον Τανσό»

είχα-πάρει-την-απόφασή-μου-για-τον-ταν-860293

Για την απομάκρυνση του Τανσό από τον Βόλο, για τον Τάχατο, τον Φερνάντες, τον σχεδιασμό στον ΠΑΟΚ, αλλά και για τον Ιβάν Σαββίδη, μίλησε στο Metropolis 95,5 στην εκπομπή «Στη Σέντρα» ο δήμαρχος Βόλου και πρόεδρος της ΠΑΕ Βόλος, Αχιλλέας Μπέος.

«Ουδείς αναντικατάστατος. Δεν θα κάτσω να δικαιολογηθώ γιατί απέλυσα τον Γάλλο προπονητή από τον Βόλο. Όταν διώχνεις κάποιον δεν κάθεσαι να ρωτάς γιατί πήρες αυτή την απόφαση. Αν είναι σωστή ή λάθος απόφαση θα αξιολογηθεί στην πορεία και από τα αποτελέσματα που θα έρθουν. Έχω μάθει στη ζωή μου όταν κάνεις λάθος να μπορείς να το διορθώνεις. Δεν είχε να κάνει η απόλυση με την ισοπαλία. Η απόφαση είχε παρθεί μετά την ήττα στο φιλικό παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα. Ήμουν διακοπές και έβγαλα εισιτήριο, για να επιστρέψω και να λύσω τη συνεργασία μου με τον Τανσό. Όμως το επιτελείο της ομάδας μου είπε να δώσουμε πίστωση χρόνου, γιατί ήμασταν σε κομβικό σημείο. Έτσι, άλλαξα την απόφασή μου και τον κράτησα και μοιραία ήρθαμε ισόπαλοι 3-3 με τον Αστέρα Τρίπολης.

Αν είχε φύγει, ο Βόλος θα είχε κερδίσει το παιχνίδι. Και με νίκη πάλι θα τον έδιωχνα, είχα πάρει την απόφασή μου. Ανέλυσα τα πράγματα, τα έβαλα κάτω, τα ζύγισα και είπα ότι πρέπει να τον απομακρύνω από την ομάδα. Δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνω, καθώς είχαν προηγηθεί δύο χρόνια πριν με τον Σάκη Τσιώλη πριν καλά αρχίσει το πρωτάθλημα. Δεν είναι θέμα ρεκόρ. Το ματς με την Τρίπολη το είδα τέσσερις φορές. Εγώ έχω ολοκληρωμένη άποψη, αγαπάω και μελετάω το ποδόσφαιρο και πηγαίνω με τις εξελίξεις. Αν δεν ακολουθείς την εξέλιξη σε όλα τα επίπεδα, τότε μένεις στάσιμος. Εγώ ταυτίζομαι με τις εξελίξεις στο σύγχρονο ποδόσφαιρο».

Για τον Τάχατο και το λάθος του στις καθυστερήσεις που κόστισε στον Βόλο: «Πήραμε τον Τάχατο από τον ΠΑΟΚ, γιατί πιστεύω ότι έχει τεράστιες δυνατότητες να κάνει καριέρα. Ο ΠΑΟΚ μας έχει συνηθίσει να κάνει λάθος επιλογές. Το γκολ προήλθε από το λάθος του Τάχατου. Δεν είχε εμπιστοσύνη στα πόδια του και μήπως πρέπει να αναθεωρήσουμε γι’ αυτό που είπαμε για τον νεαρό ποδοσφαιριστή; Γιατί πέφτεις κάτω ρε μάγκα; Μία φορά στο εκατομμύριο γίνονται τέτοιες φάσεις».

Για τον Φερνάντες και ενδεχόμενο ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ για τον παίκτη: «Δεν ξέρω αν είναι ικανότητα δικιά μου, αλλά το παιδί πραγματικά είναι ντροπή να παίζει στην Ελλάδα. Ας μου που οι «Big 5» αν έχουν τέτοιο ποδοσφαιριστή. Τους ξεφτιλίζει όλους. Δεν θέλω να σχολιάσω αν ενδιαφέρεται ο ΠΑΟΚ για τον παίκτη, αυτά είναι θέματα του ΠΑΟΚ. Οι άνθρωποί του είναι αυτοί που σχεδιάζουν και αποφασίζουν όπως όταν πάνε και παίρνουν έναν παίκτη ηλικίας 30-31 ετών και του δίνουν 1,5 εκατ. ευρώ, ενώ την ίδια ώρα δεν θα έπαιζε ούτε στην Κ19 του Βόλου. Δεν ξέρω τι γίνεται με τα χαρτζιλίκια και τα ποσοστά που μπαίνουν, αφού τα επιτρέπουν καλά κάνουν.

Εγώ όταν κοιτάω έναν παίκτη βλέπω το βιογραφικό του 13 φορές. Τον Φερνάντες τον έχουμε δει σε 38 παιχνίδια, δεν γίνεται να κάνουμε λάθος. Ο Φαν Βέερτ πέρυσι βγήκε πρώτος σκόρερ κι αν έπαιζε σε ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό πόσα γκολ θα έβαζε; 30; Για τρέλα σας μιλάω. Φέρτε μου έναν βούρδουλα. Τώρα δεν τον δίνω τον παίκτη μόνο από κόντρα», ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε: «Δεν είμαι εκατομμυριούχος. Όλο το καλοκαίρι δεν έχει αποφασίσει γιατί δεν σου κάθισε το ποσοστό; Κοπρίτες. Θέλουν να μείνω χωρίς παίκτη και να αποδυναμώσουν την ομάδα μου; Εγώ τον Ιούλιο θα τον έδινα και θα έβρισκα αντικαταστάτη. Τον Δεκέμβριο το συζητάω για να τον πουλήσω. Κατά πάσα πιθανότητα θα παίξει στο εξωτερικό. Ο Φερνάντες παίζει πίσω από τον φορ, δεξιά και αριστερά και μοιράζει σακούλες γιατί προκαλεί εμετούς. Στο «Λόττο» τον βρήκα τον παίκτη.

Τον Ιβάν Σαββίδη και την οικογένειά του την εκτιμώ ιδιαίτερα, όπως και τον ΠΑΟΚ. Για τον Λάμπρου δεν θα πω αν είναι καλός ή κακός παίκτης κι αν αξίζει να είναι στον ΠΑΟΚ ή όχι, αλλά συμβόλαιο 450.000 ευρώ; Δεν ντρέπεστε; Αν μπω στον ΠΑΟΚ θα φάτε πολύ ξύλο. Θα μου πείτε αυτοί που είναι στην ομάδα δεν τους νοιάζει γιατί άλλος βάζει τα λεφτά, ο Σαββίδης και δεν το σέβονται αυτό. Εύχομαι τα καλύτερα στον ΠΑΟΚ».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου