LIFE STYLE

Χωρίζουν έπειτα από έξι χρόνια γάμου η Κέιτι Χολμς και ο Τομ Κρουζ

χωρίζουν-έπειτα-από-έξι-χρόνια-γάμου-η-249377

Έπειτα από έξι χρόνια γάμου και εκκωφαντικής επίδειξης έρωτα και αφοσίωσης ο Τομ Κρουζ και η Κέιτι Χολμς χωρίζουν. Για την ακρίβεια, η Κέιτι Χολμς χωρίζει τον Τομ Κρουζ, αφού εκείνη υπέβαλε αίτηση διαζυγίου ζητώντας την πλήρη κηδεμονία της 6χρονης κόρης τους, Σούρι.

«Η Κέιτ υπέβαλε αίτηση διαζυγίου και ο Τομ είναι βαθύτατα θλιμμένος. Έχει στρέψει την προσοχή του στα τρία παιδιά του» δήλωσε η εκπρόσωπος του διάσημου ηθοποιού και συμπλήρωσε: «Παρακαλώ, αφήστε τους να λύσουν την υπόθεση διακριτικά».

Αντίστοιχη ήταν και η έκκληση του δικηγόρου της Χολμς: «Είναι προσωπικό το θέμα για την Κέιτ και την οικογένειά της. Πρώτη της προτεραιότητα, όπως πάντα, είναι το συμφέρον της κόρης της».

Τα ταμπλόιντ ποτέ δεν πείσθηκαν για τη σχέση αυτή, παρά την ευφορική βουτιά του Τομ Κρουζ στον καναπέ της Όπρα Γουίνφρι, στη διάρκεια συνέντευξης που του είχε πάρει λίγο καιρό μετά τον κεραυνοβόλο έρωτα, και παρά τις δηλώσεις της Χολμς ότι ήταν ερωτευμένη με τον Κρουζ από πιτσιρίκα, όταν είχε δει το Top Gun.

Φέτος ο Τομ Κρουζ γίνεται 50 ετών και η Κέιτι Χολμς 33.

Έδιναν φλογερά φιλιά στα κόκκινα χαλιά μπροστά σε εκατοντάδες παπαράτσι και μοιράζονταν ευχαρίστως ρομαντικές λεπτομέρειες προσωπικών τους στιγμών: Της έκανε πρόταση γάμου στον Πύργο του Άιφελ ένα πρωί του Ιουνίου του 2005, ενώ ο γάμος τον Νοέμβριο του 2006 ήταν ένα παραμύθι, ένα σόου παγκόσμιας κλάσης σε έναν ιταλικό κάστρο του 15ου αιώνα με σαϊεντολόγο ιερέα.

Γιατί, λοιπόν, δεν έγιναν πιστευτοί; Ίσως επειδή προσπαθούσαν πάρα πολύ να αποδείξουν δημοσίως τον έρωτά τους.

«Δεν μπορώ να είμαι ήρεμος. Δεν μπορώ να είμαι χαλαρός. Κάτι συνέβη και και θέλω να το γιορτάσω» είχε πει ο Τομ Κρουζ στην περίφημη πια συνέντευξη στην Όπρα.

Ο Κρουζ έχει δύο παιδιά από τον γάμο του με τη Νικόλ Κίντμαν. Ο πρώτος του γάμος ήταν με την επίσης ηθοποιό Μίμι Ρότζερς, η οποία τον μύησε στη σαϊεντολογία και τώρα έχει γίνει επαγγελματίας παίκτρια του πόκερ.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου