LIFE STYLE

Κατακραυγή κατά της Μηλιαρέση για τις μάσκες των 14.99 ευρώ

κατακραυγή-κατά-της-μηλιαρέση-για-τις-150702

Όταν η Μαίρη Μηλιαρέση αποφάσισε να κάνει τη διαφήμιση τηλεμάρκετινγκ με τις 6 μάσκες και ένα αντισηπτικό, μαζί με τα μεταφορικά στην τιμή των 24.90 ευρώ, δεν περίμενε ότι θα ξεσήκωνε οργή σε βάρος της.

Μετά την κατακραυγή, θέλησε να απολογηθεί με κείμενο στα social media, αποκαλύπτοντας ότι έμεινε άνεργη μετά από αυτό.

Ένιωσα την ανάγκη και την υποχρέωση να απευθυνθώ σε όλους εσάς που με γνωρίζετε ή με βλέπετε στην τηλεόραση τα τελευταία περίπου 30 χρόνια. Αφορμή για την ανάρτηση αυτή είναι η έντονη αρνητική κριτική που δέχθηκα για το κόστος του προϊόντος, σε ένα σποτ τηλεπωλήσεων που παρουσίασα, σχετικό με την προφύλαξη από τούς ιούς και τα μικρόβια.

Κατ’ αρχάς θέλω να υπενθυμίσω, ότι η βασική και μοναδική δουλειά μου, αρκετά χρόνια τώρα, είναι η παρουσίαση προϊόντων στην τηλεόραση. Ζω από αυτό, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, τίμια και με αξιοπρέπεια. Όμως, δεν αποφασίζω εγώ ποια προϊόντα θα προωθήσουν οι εργοδότες μου. Από την στιγμή που είναι νόμιμα, έχω υποχρέωση να ακολουθήσω τις επιταγές που μου επιβάλουν οι επαγγελματικές μου συμφωνίες. Όπως μια τηλεπαρουσιάστρια που εκφωνεί τις ειδήσεις, δεν αποφασίζει ποιες ειδήσεις θα πει και ποιες όχι, έτσι κι εγώ δεν έχω λόγο στο τι θα παρουσιαστεί.

Η σχέση μου με οποιαδήποτε προϊόντα είναι μόνο η παρουσίαση. Δεν έχω ούτε επιλογή, ούτε μου ζητείται η γνώμη μου, στο ποια θα είναι αυτά, ή σε ποιες τιμές θα πωληθούν. Δεν τα εμπορεύομαι εγώ. Δεν λαμβάνω προμήθεια, ούτε ποσοστά, ούτε άλλη μορφή συμμετοχής έχω σε τυχόν κέρδη από τις πωλήσεις αυτές. Αμείβομαι μόνο για το γύρισμα του όποιου σποτ το ίδιο, είτε οι πωλήσεις των παρουσιαζόμενων προϊόντων είναι ελάχιστες είτε είναι δεκάδες χιλιάδες. Είτε προβληθεί μία μέρα, είτε τρία χρόνια. Εξυπακούεται, ότι δεν έχω καμία επιρροή στο πόσο αποφασίζουν οι εργοδότες μου να πουλήσουν τα προϊόντα που προωθούνται. Ούτε μπορώ να επέμβω εάν αυτό το προϊόν, μου φανεί ακριβό ή φθηνό. Πολύ περισσότερο για τα επιπλέον έξοδα, που ούτε καν έχω γνώση.

Η παρουσίαση πριν από οτιδήποτε άλλο, είναι ενημέρωση. Ο καθένας μας ενημερώνεται και αποφασίζει πάνω σ’ αυτό. Στην εφιαλτική εποχή της πανδημίας που ζούμε, πάρα πολλές προωθήσεις και διαφημίσεις έχουν να κάνουν με προϊόντα υγείας. Πολλά από αυτά, εμμέσως πλην σαφώς μιλάνε για προφύλαξη από τους ιούς, χωρίς βέβαια να κατονομάζουν κάποιο συγκεκριμένο ιό. Η προώθηση του προϊόντος που ανέλαβα -που μίλαγε για την προφύλαξη από τούς ιούς- θεώρησα ότι είναι μέσα στα πλαίσια που κινούνται και οι υπόλοιποι διαφημιζόμενοι.

Παρ’ όλο που ο δικός μου ρόλος είναι ΜΟΝΟ αυτός της παρουσιάστριας, κατανοώ όσους δυσαρεστήθηκαν, απογοητεύτηκαν ή θύμωσαν με τα προϊόντα, τις τιμές, ή ότι άλλο αυτής της παρουσίασης και κατ’ επέκταση και μαζί μου. Γι αυτό τον λόγο, θέλω να ζητήσω από πλευράς μου, μια ειλικρινή συγνώμη απ’ όλους όσους δυσαρέστησα, λόγω αυτής της συγκεκριμένης επαγγελματικής μου παρουσίασης, είτε αυτό είναι δικαιολογημένο και δίκαιο,είτε όχι. Το αποτέλεσμα αυτής της ιστορίας είναι ότι έμεινα πάλι άνεργη. Εύχομαι υγεία σε όλους!”.

thetoc.g

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου