ΛΑΡΙΣΑ

Φυσικό αέριο στα Φάρσαλα το 2014!

φυσικό-αέριο-στα-φάρσαλα-το-2014-589535

Μείζονος σημασία θετική εξέλιξη για την πόλη των Φαρσάλων αποτελεί αναμφίβολα η απόφαση της Δημόσιας Επιχείρησης Αερίου να χρηματοδοτήσει την κατασκευή του υποσταθμού χαμηλής πίεσης που θα ανοίξει το δρόμο για την τροφοδοσία των σπιτιών της πόλης με φυσικό αέριο!

Η σχετική απόφαση της ΔΕΠΑ κοινοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στην ΕΠΑ Θεσσαλίας και διαπιστώνει μεταξύ άλλων ότι «ο ΔΕΣΦΑ έχει εντάξει την εγκατάσταση του M/R των Φαρσάλων στα προς κατασκευή έργα, με εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης τον Οκτώβριο του 2014».

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως από τον επόμενο χειμώνα θα ξεκινήσει η τροφοδοσία των πρώτων σπιτιών στα Φάρσαλα με φυσικό αέριο.

Τι θα πρέπει να δρομολογηθεί όμως μετά το «πράσινο φως» για την κατασκευή του υποσταθμού χαμηλής πίεσης στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού;

Κατ’ αρχάς θα χρειαστεί ένα ακόμη σημαντικό έργο υποδομής, ενός υποσταθμού στη βορειοδυτική περιοχή των Φαρσάλων. Το έργο αυτό, όπως επίσης και τη δημιουργία του περιφερειακού και εσωτερικού δικτύου θα υλοποιηθεί από την ΕΠΑ Θεσσαλίας.

Έχοντας την επίσημη δέσμευση της ΔΕΠΑ, η ΕΠΑ Θεσσαλίας θα ξεκινήσει από τις αρχές του 2014 όλες εκείνες τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου το Φθινόπωρο του επόμενου έτους, οπότε και θα είναι έτοιμος ο σταθμός χαμηλής πίεσης, να καταστεί δυνατή η μερική έναρξη τροφοδοσίας της πόλης.

Έτσι, τον ερχόμενο Ιανουάριο εκτιμάται πως θα πραγματοποιηθεί από την εταιρεία αερίου Θεσσαλίας ενημερωτική εκδήλωση προς τους πολίτες των Φαρσάλων, ενώ παράλληλα θα αρχίσει και η καταγραφή του ενδιαφέροντος από πλευράς Φαρσαλινών, προκειμένου να αποφασιστεί το από ποιο σημείο της πόλης θα ξεκινήσει η κατασκευή του εσωτερικού δικτύου.

Το δίκτυο εντός των Φαρσάλων θα είναι μία χρονοβόρα διαδικασία η οποία για να έρθει πλήρως σε πέρας θα χρειαστεί περίπου 5 χρόνια σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της ΕΠΑ Θεσσαλίας.

Να σημειωθεί πως το έργο του υποσταθμού που αναλαμβάνει η ΔΕΠΑ κοστολογήθηκε αρχικά στα 2,5 εκ. ευρώ.

onlarissa.gr

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου