ΛΑΡΙΣΑ

Πλάνητες οι μαθητές των Σχολείων Ειδικής Αγωγής της Λάρισας

πλάνητες-οι-μαθητές-των-σχολείων-ειδι-688852

Το θέμα της έλλειψης μόνιμης στέγης για σειρά Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής της Λάρισας, έθεσαν με ερώτησή τους προς τον Υπουργό Παιδείας οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ Ηρώ Διώτη, Τάσος Κουράκης και Δημήτρης Γελαλής, ζητώντας τη συμβολή του για την άμεση διευθέτηση του προβλήματος, καθώς και την εξασφάλιση όλου του απαραίτητου εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων.

Όπως επισημαίνουν, οι ΣΜΕΑΕ της πόλης «βρίσκονται επί σειρά ετών χωρίς μόνιμη σχολική στέγη, αφού με εξαίρεση το Ειδικό Δημοτικό, οι υπόλοιπες κάθε χρόνο τέτοια εποχή αναζητούν στέγη και η εξεύρεση λύσης έχει “προσωρινό” χαρακτήρα, αλλά σε κτίρια που δε διαθέτουν τις κατάλληλες υποδομές.

Μπορεί το σχολικό έτος να ξεκινά σε μία εβδομάδα, όμως ούτε φέτος τα παιδιά με ΔΑΔ και οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Λάρισας δε θα στεγαστούν σε δομές που να καλύπτουν τις κτιριολογικές προδιαγραφές για ΑμεΑ, όπως αυτές περιγράφονται στον επίσημο “Οδηγό Μελετών για Διδακτήρια Όλων των Βαθμίδων Εκπαίδευσης” του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων».

Οι βουλευτές αναφέρθηκαν στη δέσμευση Στυλιανίδη το 2008 για εξασφάλιση ξέχωρης δαπάνης 5,5 εκατ. ευρώ για ανέγερση διδακτηρίου προκειμένου να στεγαστούν οι ΣΜΕΑΕ, σημειώνοντας ότι δεν υπήρξε καμία εξέλιξη, καθώς και στην αναφορά της Περ/κής Δ/ντριας Εκπ/σης Θεσσαλίας ότι έχει καταθέσει πρόταση προς το Υπουργείο.

Με βάση τα παραπάνω, ζήτησαν να ενημερωθούν για τα ακόλουθα: «ποιά λύση προκρίνει για το 2013-14 το Υπουργείο, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα στέγασης; Τί απέγιναν τα 5,5 εκατ. ευρώ; Έχει κατατεθεί σχετική πρόταση ανέγερσης διδακτηρίου για τις ΣΜΕΑΕ και πώς έχει αυτή αξιολογηθεί; Προτίθεται και με ποιό συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, να προχωρήσει στην υλοποίησή της; Έχει εξασφαλιστεί το απαραίτητο εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό για τη λειτουργία των ΣΜΕΑΕ του ν. Λάρισας για 2013-14;».

«Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» κατέληξαν οι βουλευτές, «δικαιούνται προσβάσιμα σχολεία, με μόνιμο εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό, με όλες τις απαραίτητες ειδικότητες για την πραγματική υποστήριξή τους για την ένταξή τους στην κοινωνική ζωή».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου