ΤΟΠΙΚΑ

Τρίτος διαγωνισμός για το μόλο

τρίτος-διαγωνισμός-για-το-μόλο-170221

Ακαρποι απέβησαν οι δύο προηγούμενοι

Σε νέο διαγωνισμό μετά το άκαρπο αποτέλεσμα των ήδη διενεργηθέντων για την Υποθαλάσσια Επιθεώρηση και Αποτύπωση της Υφισταμένης Κατάστασης Προσήνεμου Μόλου Λιμένα Βόλου, με προϋπολογισμό κόστους 15.000 ευρώ, προχωρεί ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου.

Το Διοικητικό Συμβούλιο ανακάλεσε την απόφαση της Επιτροπής Διαγωνισμού και έκρινε σκόπιμο ότι θα πρέπει να γίνει καινούργια διαδικασία, καθώς ο ένας και μοναδικός διαγωνιζόμενος κρίθηκε ότι είχε ελλιπή και απαράδεκτη προσφορά σε σχέση με τους όρους και τις προϋποθέσεις της διακήρυξης.

Ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου έχει ήδη στα χέρια του έκθεση με τα προβλήματα στο μόλο, την οποία εκπόνησε η Τεχνική Υπηρεσία του Οργανισμού. Ωστόσο, η Διοίκηση κρίνει αναγκαία την ακριβή αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, καθώς υπάρχουν πολλά και σοβαρά προβλήματα.

Η ελλιπής χρηματοδότηση της συντήρησης του μόλου έχει σαν αποτέλεσμα τα τελευταία πέντε έτη να εμφανίζονται κατά διαστήματα τοπικές βλάβες με καταρρεύσεις λιθοδομής, ενώ το ακρομώλιο βρίσκεται σε κακή κατάστημα με τις κατασκευαστικές αστοχίες στο περιμετρικό στηθαίο και το δάπεδο να επιδεινώνουν την κατάσταση και να δημιουργούν πρόσθετους κινδύνους ατυχήματος στα ολισθηρά τμήματα του δαπέδου.

Οι επιμέρους καταρρεύσεις λιθοδομής αντιμετωπίζονταν αποσπασματικά και σε αυτοψία με τη συνδρομή του περιπολικού σκάφους εντοπίστηκαν πέντε σημεία στην εξωτερική πλευρά που κυματοθραύστη, τα οποία απαιτούν άμεση επέμβαση, χωρίς όμως να έχει δημιουργηθεί ύφαλη αυτοψία ώστε να είναι εφικτό να εντοπιστεί και πιθανή μεγαλύτερη βλάβη στο υποθαλάσσιο τμήμα του.

Το ακρομώλιο βρίσκεται σε κακή κατάσταση τόσο αισθητικά για τους περιπατητές, όσο και κατασκευαστικά με αστοχίες στο περιμετρικό στηθαίο και το δάπεδο να επιδεινώνουν την κατάσταση και να δημιουργούν κινδύνους ατυχήματος.

Η συντήρηση του κυματοθραύστη την τελευταία δεκαετία είναι δυστυχώς ελλιπής, τόσο λόγω των περιορισμένων οικονομικών δυνατοτήτων της ΟΛΒ Α. Ε. όσο και λόγω της μη άμεσης ανταποδοτικότητας ενός τέτοιου έργου συντήρησης.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου