ΤΟΠΙΚΑ

Αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου ~ Χρειάζεται επαγγελματικό management

αεροδρόμιο-ν-αγχιάλου-χρειάζεται-επα-207942

Από ένα φορέα που θα συνενώνει όλους τους φορείς, είπε η πρώην αντινομάρχης τουρισμού στην εκδήλωση της ΟΕΒΕΜ

Την άποψη ότι εάν η Τοπική Αυτοδιοίκηση Α’ και Β’ Βαθμού και οι φορείς συνενωθούν με σκοπό τη δημιουργία ενός φορέα που θα αναλάβει με όρους επαγγελματικούς το μάνατζμεντ του αεροδρομίου και θα αξιοποιήσει και τη στρατηγική του θέση και όχι μόνο την τουριστική με άνοιγμα και προς τις χώρες της Ευρώπης και προς τις χώρες της Αν. Μεσογείου, το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου θα καταφέρει να αναστρέψει τη μέχρι τώρα ζημιά που έγινε και να ανταμείψει το Νομό μετέφερε χθες στους επαγγελματοβιοτέχνες η πρώην αντινομάρχης Τουρισμού Μαγνησίας, Εύη Αδαμάκη – Τσαβέλα μιλώντας στην εκδήλωση της ΟΕΒΕΜ.

Ρεπορτάζ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Στο πλαίσιο της συζήτησης που κάνει η ΟΕΒΕΜ για να ιεραρχήσει τα σημαντικότερα θέματα των επαγγελματιών και να τα θέσει υπόψη του περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κ. Αγοραστού, η κ. Αδαμάκη παρουσίασε τις δυνατότητες – προοπτικές που έχει το αεροδρόμιο παρά την οικονομική κρίση. Οπως είπε, «θα πρέπει να γυρίσουμε πίσω, να δούμε πως μπορούμε να δουλέψουμε όλοι μαζί και να μη χαλάμε πράγματα, τα οποία είχαν πάρει μία σειρά στο παρελθόν. «Ο μύθος ότι πρέπει να τα κάνει όλα το κράτος πρέπει να σταματήσει. Η δική μου η άποψη είναι ότι το αεροδρόμιο πρέπει να μείνει κρατικό, όσον αφορά τις υποδομές του, τα έξοδά του, τους μισθούς των εργαζομένων, αλλά να αναλάβουμε οι τοπικές κοινωνίες να βοηθήσουμε όσον αφορά το μάρκετινγκ και το management» είπε χαρακτηριστικά.

Για τη μέχρι τώρα πορεία του αεροδρομίου, είπε ότι ίσως ο δρόμος που είχαμε προωθήσει να ήταν μοναχικός. «Ολοι ξέρουμε ότι οι συνθήκες έχουν αλλάξει και ότι δε γίνεται πια να τα κάνει όλα είτε το κράτος είτε μόνοι τους οι ιδιώτες. Δεν έχουμε μεγάλες δυνατότητες για να έχουμε στρατηγικούς εταίρους. Ομως θα πρέπει η μικροξενοδοχεία αλλά και όλοι οι επαγγελματίες της περιοχής να γίνουν ένα μεγάλο μέτωπο στήριξης. Αν ασχοληθεί και σοβαρά η αυτοδιοίκηση και των δύο βαθμών θεωρώ ότι αυτή η ζημιά που έχει γίνει μέχρι τώρα μπορεί να αναστραφεί» πρόσθεσε.

Η πρώην αντινομάρχης είπε ότι είναι μύθος ότι η Ε. Ε. δεν επιτρέπει να δίνονται χρήματα και τόνισε ότι «οι συνθήκες που επικρατούν στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή είναι ότι επιβάλλεται αεροδρόμια που έχουν κάτω από 200.000 επιβάτες να βοηθιούνται για να αναπτυχθούν. Ας σταματήσει όποιος χρησιμοποιεί ή φρενάρει το αεροδρόμιο να το υποστηρίζει. Βοηθάμε εκεί που το αεροδρόμιό μας υπολείπεται στρατηγικά ή οικονομικά, ώστε να καλύψουμε αυτά τα κενά, να δώσουμε πνοή στην τοπική οικονομία» συμπλήρωσε.

Μεταξύ άλλων σημείωσε ότι «το αεροδρόμιο το δικό μας θα μπορούσε να ανοιχτεί και προς τη Βόρεια Ευρώπη και ταυτόχρονα να γίνει και βάση προς τις χώρες της Ανατολικής Μεσογείου, οπότε θα μπορούσε να ήταν άνετα στρατηγικό σημείο εταιρειών. Αυτό δυστυχώς σαν τοπική κοινωνία δεν το αξιοποιήσαμε» κατέληξε.

Από την πλευρά του σε δηλώσει τους ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΜ, Τρύφωνας Πλαστάρας, αναφέρθηκε στη συζήτηση που άνοιξε η Ομοσπονδία για το αεροδρόμιο τονίζοντας ότι «είμαστε σε επαφή οι ομοσπονδίες όλης της Θεσσαλίας Βόλος, Λάρισα, Τρίκαλα και Καρδίτσα προκειμένου να φτιάξουμε μία πανθεσσαλική συνάντηση με την παρουσία του περιφερειάρχη του Κ. Αγοραστού. Ζητήθηκε από τον περιφερειάρχη από κάθε περιοχή να έρθουν οι ομοσπονδίες με δύο προτάσεις στη συζήτηση. Εμείς κάνουμε μία πρώτη προσέγγιση με το αεροδρόμιο» κατέληξε. Για το εάν θα συμμετάσχει η ΟΕΒΕΜ στο φορέα είπε ότι «περιμένουμε να δούμε τα δεδομένα και τα οικονομικά μας».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου