ΤΟΠΙΚΑ

Προς περικοπή δρομολογίων ή γραμμών το Αστικό ΚΤΕΛ

προς-περικοπή-δρομολογίων-ή-γραμμών-τ-227269

Μετά από κλήσεις για στάθμευση εκτός οριοθέτησης στην αφετηρία του Αναύρου

Περικοπή δρομολογίων ή ακόμη – ακόμη και γραμμών της Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου Α. Ε. που έχουν αφετηρία τον Άναυρο αποφασίζει σήμερα το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας.

Το Σώμα συγκαλείται αυτόκλητα μετά τις απανωτές κλήσεις χθες σε οδηγούς λεωφορείων από την Τροχαία Βόλου για στάθμευση των λεωφορείων στην αφετηρία στον Άναυρο εκτός της οριοθέτησης των τριών θέσεων, που έκανε η Επιτροπή Βιώσιμης Κινητικότητας του Δήμου Βόλου.

Συνολικά τρεις κλήσεις κόπηκαν χθες σε οδηγούς λεωφορείων με πρόστιμα ύψους 40 ευρώ, γεγονός που προκάλεσε διάχυτη αγανάκτηση και προβληματισμό. Ο πρόεδρος της εταιρείας, Παναγιώτης Γιόλας, δήλωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ότι: «το τελευταίο χρονικό διάστημα, ιδίως τις τελευταίες μέρες, η εταιρεία Αστικό ΚΤΕΛ νιώθει ότι βάλλεται συστηματικά. Νιώθει ότι επιδιώκεται η εκδίωξή της από το χώρο της αφετηρίας, η οποία λειτουργεί εδώ και πενήντα χρόνια. Υπάρχουν περίοικοι που καταγγέλλουν την ύπαρξή μας, που δεν θέλουν να είμαστε εδώ ή θέλουν να μας περιορίσουν πάρα πολύ σε αυτό το χώρο», είπε χαρακτηριστικά.

Η εταιρεία κατανοώντας κάποιες διαμαρτυρίες πριν μήνες κατέθεσε σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας μελέτη – πρόταση χωροθέτησης της αφετηρίας του Αναύρου, η οποία εξυπηρετεί τις Γραμμές Νο 1 (Νέα Ιωνία), Νο 3 (Πέτρου και Παύλου) και Νο 15 (Jumbo) και βέβαια το Νοσοκομείο και πολύ κόσμο στο κέντρο της πόλης.

Ο κ. Γιόλας λέει ότι: «η πρόταση που οδηγήθηκε να καταθέσει η ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ Α.Ε. και φυσικά αποφάσισε ομόφωνα το Διοικητικό της Συμβούλιο, ήταν για οριοθέτηση – χωροθέτηση τεσσάρων θέσεων στην περιοχή της αφετηρίας του Αναύρου και περίπου τεσσάρων θέσεων στις γύρω περιοχές σε μικρή απόσταση.

Η Επιτροπή Βιώσιμης Κινητικότητας οριοθέτησε τις τρεις θέσεις και εφάρμοσε το ένα τέταρτο της απόφασης. Η Αστυνομική Διεύθυνση Μαγνησίας δέχεται καταγγελίες», συμπλήρωσε.

Ο ίδιος επισήμανε ότι είναι αδύνατο να κάνουν στάση για διόρθωση χρόνου μόνο τρία λεωφορεία, καθώς σύμφωνα με το πρόγραμμα που εκτελείται κατά τη διάρκεια της μέρας χρειάζεται να σταθμεύουν πέντε και έξι λεωφορεία και για μία ώρα, όπως προβλέπεται από τις ανάγκες. Έτσι ήταν πάντα» κατέληξε.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου