ΤΟΠΙΚΑ

Πίεση προς ΔΕΣΕ και ΕΥΔΕ

πίεση-προς-δεσε-και-ευδε-382620

Πρωτοβουλία για την ανακούφιση του κυκλοφοριακού στον κόμβο του Περιφερειακού στα Αστέρια Αγριάς όπου το πρόβλημα εντάθηκε λόγω των καλοκαιρινών εξορμήσεων με αποτέλεσμα ατελείωτο μποτιλιάρισμα στις ώρες αιχμής να ταλαιπωρεί τους Βολιώτες αλλά και τους επισκέπτες της πόλης ανέλαβε η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου Βόλου.

Σε σύσκεψη που συγκάλεσε ο αντιδήμαρχος Δόμησης, Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού Θανάσης Σταυρίδης με τον προϊστάμενο του Τμήματος Φωτεινής Σηματοδότησης, Κώστα Τατάκο, και τον αναπληρωτή προϊστάμενο της Διεύθυνσης Βιώσιμης Κινητικότητας, Κωνσταντίνο Καραγιάννη, αποφασίστηκε όπως ασκηθεί πίεση προς τη ΔΕΣΕ και την ΕΥΔΕ Καρδίτσας, η οποία είναι και η επιβλέπουσα για το έργο του περιφερειακού, για να βελτιώσουν τους χρόνους των φωτεινών σηματοδοτών και να ρυθμίσουν τα προγράμματά τους.

Στόχος είναι η προσπελασιμότητα να διεξάγεται με τη μικρότερη δυνατή καθυστέρηση και να μην υπάρχει μεγάλη αναμονή. Η σύσκεψη αφορούσε στους χρόνους και τη ρύθμιση των προγραμμάτων του συνόλου των φωτεινών σηματοδοτών, οι οποίοι αριθμούν στον καλλικρατικό δήμο 105, από τους οποίους οι 72 ανήκουν στο Βόλο με έμφαση στις κύριες αρτηρίες όπως στις οδούς Ιάσονος, Δημητριάδος, Καρτάλη, Πολυμέρη.

Ωστόσο, η συζήτηση επικεντρώθηκε στον κόμβο του περιφερειακού στα Αστέρια Αγριάς αλλά και στη Λαρίσης στο ύψος προς το Ιδρυμα Ασπρες Πεταλούδες όπου παρατηρούνται και τα περισσότερα προβλήματα.

Ειδικά για τον επίμαχο κόμβο του περιφερειακού ο κ. Σταυρίδης είπε ότι «κάναμε τηλεφωνική παρέμβαση στον προϊστάμενο της ΕΥΔΕ Καρδίτσας, τον κ. Κουκοφίκη, ο οποίος ενώ έχει πάρει το πρόγραμμα από το δήμο Βόλου για τη λειτουργία του κόμβου, ωστόσο η Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Εργων δεν το εφάρμοσε.

Πήραμε την πρωτοβουλία να επιμείνουμε δυναμικά έστω και από σήμερα κλιμάκιο της Υπηρεσίας και ο εργολάβος από τη ΔΕΣΕ με τη συνδρομή των Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου Βόλου να επισκεφτεί τον κόμβο και να δοθεί λύση».

Ο αντιδήμαρχος τόνισε ότι «υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με την έξοδο των εκδρομέων προς την Αγριά και την επιστροφή στο Βόλο και τόνισε ότι πρέπει να αναζητηθούν μέτρα. Στην πορεία από την Αγριά προς Βόλο κρίνεται απαραίτητο να λειτουργεί παλόμμενο φανάρι ώστε η πορεία των αυτοκινήτων να είναι συνεχόμενη προς τη σήραγγα. Επιπλέον, είναι αναγκαίο να εξεταστεί αν το αριστερό λάκτισμα από Βόλο προς ΑΓΕΤ μπορεί να απαγορευτεί και οι νταλίκες να κατευθύνονται στην περιοχή μόνο μέσω της παραλιακής οδού, ενώ χρειάζεται ρύθμιση των χρόνων των σηματοδοτών.

Οι χρόνοι αναμονής στις ώρες αιχμής επιβάλλεται να βελτιωθούν. Φυσικά θα εξεταστούν όλα τα προβλήματα στους κόμβους πέραν από τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και στις Ασπρες Πεταλούδες και στην οδό Μαιάνδρου με Αναπαύσεως, στην οδό Δημοκρατίας με Βενιζέλου, στη Λεωφόρο Ειρήνης, τη Γιάννη Δήμου με Βλαχάβα» πρόσθεσε.

Οι Τ. Υ. θα συνδράμουν

Ο κ. Σταυρίδης τόνισε ότι οι Τεχνικές Υπηρεσίες του δήμου Βόλου με στόχο να αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό θα συμβάλουν με όποιον τρόπο μπορούν. «Οπου χρειάζεται να γίνουν έργα υποδομής θα πραγματοποιηθούν προκειμένου να επιτύχουμε την καλύτερη δυνατή προσπελασιμότητα από οχημάτων και πεζούς. Η ανακούφιση του κυκλοφοριακού βελτιώνει την ποιότητα ζωής καθώς η απρόσκοπτη κίνηση των οχημάτων εκπέμπει λιγότερα καυσαέρια.

Θα επισκεφτούμε επί τόπου όλους τους κόμβους θα καταγράψουμε τα προβλήματα, θα τα ιεραρχήσουμε και θα αναζητήσουμε άμεσες λύσεις» είπε ο ίδιος.

Προς την ίδια κατεύθυνση, η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών θα συγκαλέσει σύσκεψη με τη συμμετοχή και του Τμήματος Χωροταξίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας που έχει πραγματοποιήσει μετρήσεις σε όλους τους κόμβους, το Αστικό ΚΤΕΛ και τα Ταξί που είναι γνώστες των προβλημάτων.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου