ΤΟΠΙΚΑ

Αγωνία στην αγορά για τις ρυθμίσεις

αγωνία-στην-αγορά-για-τις-ρυθμίσεις-383862

Με τους εμπόρους να είναι φοβισμένοι ότι ο Σεπτέμβρης θα βρει πολλούς επαγγελματίες του κλάδου εκτός ρυθμίσεων και εκτεθειμένους σε χρέη συνεχίζεται το καλοκαίρι για την εμπορική αγορά του Βόλου, η οποία διανύει τις τελευταίες εβδομάδες των εκπτώσεων με μέτρια κίνηση.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και Νέας Ιωνίας, Κώστας Τσέλιος, είπε ότι δυστυχώς οι άδειες πήγαν πίσω τις διεκδικήσεις του κλάδου εν μέσω «θερμού» καλοκαιριού, καθώς η αγορά αναστενάζει.

Οπως εξήγησε, η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα της πόλης είναι σαφώς αυξημένη ωστόσο όχι και ικανοποιητική, καθώς οι ζημιές του Ιούλη δεν μπορούν να βγουν τον Αύγουστο.

«Τα ποσοστά εκπτώσεων στα είδη ένδυσης υπόδησης έχουν φτάσει στο 50-60%, όμως η εκπτωτική περίοδος προχωράει μέτρια, ενώ απομένουν πλέον μερικές εβδομάδες για να λήξει στις 31 Αυγούστου» συμπλήρωσε ο ίδιος.

Ο εμπορικός κόσμος βρίσκεται σε εξαιρετικά δυσμενή οικονομική θέση. «Ολοι είμαστε αναστατωμένοι, καθώς οι απώλειες του Ιούλη που έφτασαν στο 60% του τζίρου και είναι ακατόρθωτο να καλυφθούν, ενώ μέχρι και σήμερα δεν έχουμε πάρει απάντηση στα αιτήματά μας.

Δεν έχει δοθεί ενημέρωση αν θα παραταθεί η καταβολή των δόσεων για τις ρυθμίσεις του ΙΚΑ και της Εφορίας, ενώ οι άδειες του Αυγούστου συνεχίζονται και οι υπηρεσίες υπολειτουργούν, με αποτέλεσμα τα αιτήματα του κλάδου να μην μπορούν να τρέξουν.

Υπάρχει μόνο μία άτυπη ενημέρωση κι αυτή από την Ομοσπονδία ότι η δόση του Ιούλη στον ΟΑΕΕ που έληγε στις 31 Ιουλίου μπορεί να πληρωθεί κατά τη διάρκεια του Αυγούστου» είπε ο πρόεδρος των εμπόρων.

Οι έμποροι είναι αναγκασμένοι να περιμένουν τη λήξη των αδειών του Αυγούστου και στο διάστημα αυτό να αγωνιούν για την επιβίωση των επιχειρήσεών τους.

«Φοβόμαστε τι θα γίνει το επόμενο διάστημα. Η κίνηση στην αγορά δεν είναι η προσδοκώμενη, ενώ οι υποχρεώσεις μεγάλες προς ασφαλιστικά ταμεία και Εφορία και ακόμη δεν έχουν ληφθεί ουσιαστικά μέτρα για την ομαλοποίηση της κατάστασης και την αντιμετώπιση της έλλειψης ρευστότητας» κατέληξε.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου