ΤΟΠΙΚΑ

Μηδενική ρευστότητα στην εμπορική αγορά

μηδενική-ρευστότητα-στην-εμπορική-αγ-447199

«Πάγωσαν» οι προμήθειες των καταστημάτων λόγω των δυσμενών οικονομικών

Νέκρωσε η εμπορική αγορά του Βόλου χθες Δευτέρα με τους επαγγελματίες του κλάδου να είναι ιδιαίτερα προβληματισμένοι για την πορεία του κλάδου, αφού οι πολιτικές εξελίξεις των τελευταίων 24ωρων βρίσκουν τους εμπόρους στη πιο δύσκολη στιγμή.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου, Κώστας Τσέλιος, ανέφερε ότι «ξεκίνησε μία δύσκολη εβδομάδα, χρειάζεται όμως ψυχραιμία απ’ όλες τις πλευρές ώστε να δούμε πως θα εξελιχθεί η κατάσταση. Αυτή τη στιγμή χρειάζεται αυτοσυγκράτηση απ’ όλους».

Οι αγορές στα εμπορικά καταστήματα ήταν σχεδόν μηδενικές αφού η κίνηση ήταν ιδιαίτερα αισθητά περιορισμένη. «Θα είναι μία δύσκολη εβδομάδα αυτή που ξεκίνησε. Δεν θα υπάρχει ρευστότητα στο εμπόριο γι’ αυτό ζητούμε να επιδειχθεί η δέουσα πολιτική σοβαρότητα. Ζητούμε από τους πολιτικούς να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων» είπε ο ίδιος.

Οι έμποροι βρίσκονται σε μία εξαιρετικά δύσκολη περίοδο. Από το Δεκέμβριο και μετά η κίνηση στα καταστήματα είναι μειωμένη κατά 30%. Η κατάσταση αυτή επιδεινώθηκε με τη συζήτηση για τη συμφωνία και τώρα με την αναγγελία του δημοψηφίσματος έχει οδηγήσει την αγορά σε δραματική θέση.

«Οι επαγγελματίες είναι προβληματισμένοι. Διακατέχονται από ανάμεικτα συναισθήματα. Είναι κουμπωμένοι, στεναχωρημένοι. Δεν θα κυλήσει μόνο αυτή η εβδομάδα δύσκολα. Αντιμετωπίζουμε οικονομικό πρόβλημα εδώ και πολύ καιρό από το Δεκέμβριο και μετά» είπε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου.

Ερωτηθείς για τις προμήθειες των προϊόντων είπε ότι ακόμη δεν υπάρχει σαφής εικόνα. Ωστόσο, διευκρίνισε ενδεχομένως να αντιμετώπισαν πρόβλημα όσοι επρόκειτο χθες να παραλάβουν παραγγελίες.

«Ο εμπορικός κόσμος προμηθεύεται τα προϊόντα του πληρώνοντας τοις μετρητοίς εδώ και πολύ καιρό» επισήμανε ο ίδιος τονίζοντας ότι «οι προμήθειες θα παγώσουν».

Ο εμπορικός κόσμος επιζητεί αποκατάσταση του δεινού οικονομικού κλίματος που υπάρχει στην αγορά. «Θέλουμε να ηρεμήσουν τα πράγματα. Να βελτιωθεί η ψυχολογία του καταναλωτή. Αν δεν δοθεί άμεση λύση θα υπάρξουν σοβαρά προβλήματα» συμπλήρωσε ο ίδιος.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου