Ασφαλιστές: Οι τράπεζες καταστρατηγούν δικαιώματα καταναλωτών

Τελευταία ενημέρωση: 2015-06-11, 14:15:40
Ασφαλιστές: Οι τράπεζες καταστρατηγούν δικαιώματα καταναλωτών

«Και ασκούν πίεση που αγγίζει τα όρια εκβιασμού για να κλείνουν συμβόλαια», διαμαρτυρήθηκαν χθες

Καταγγελία κατά των Τραπεζών για καταστρατήγηση και παραβίαση τόσο του νομικού και εποπτικού πλαισίου όσο και των βασικών αρχών του υγιούς ανταγωνισμού έκαναν χθες οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, οι οποίοι συμμετείχαν στη διαμαρτυρία που έκανε η Ενωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβούντων Ελλάδας.

Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές συγκεντρώθηκαν στο Επιμελητήριο Μαγνησίας και ακολούθως πραγματοποίησαν παράσταση διαμαρτυρίας στην Τράπεζα της Ελλάδος καλώντας τη με ψήφισμα που επέδωσαν, όπως λάβει όλες τις απαιτούμενες πρωτοβουλίες και ενέργειες, με στόχο την προάσπιση συνταγματικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων, όπως είναι η ορθή ενημέρωση του καταναλωτή, η ελευθερία επιλογής του ασφαλιστή του και η απολύτως συνειδητή ασφάλισή του.

«Σήμερα συγκεντρωθήκαμε όλοι οι συνάδελφοι στο Βόλο αλλά και σε όλη την Ελλάδα, με κεντρική κινητοποίηση στην Αθήνα, να διαμαρτυρηθούμε κατά της πρακτικής των Τραπεζών να μην αφήνουν τον καταναλωτή να επιλέγει μόνος του το προϊόν. Η Τράπεζα της Ελλάδας έχει εκδώσει σαφέστατη οδηγία ότι ο καταναλωτής είναι ελεύθερος να επιλέγει οποιοδήποτε ασφαλιστικό διαμεσολαβητή θέλει ο ίδιος και αυτή καταστρατηγείται καθημερινά» είπε ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Διαμεσολαβούντων Ασφαλειών Μαγνησίας Φίλιππος Σαμαλέκος.

Για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, εξήγησε, είναι σημαντικό να ενημερώσουν ότι οι καταναλωτές πιέζονται με διάφορους τρόπους να πάρουν προϊόντα των Τραπεζών, τα οποία είναι συνήθως και ακριβότερα και πιθανώς να μην είναι αυτά που πολλές φορές έχουν ανάγκη είτε αυτά αφορούν σε στεγαστικά και στην προστασία της ζωής, είτε σε άλλα πρόσθετα που υπάρχουν και λειτουργούν.

«Αυτές οι αθέμιτες ενέργειες των Τραπεζών αποδυναμώνουν τον κλάδο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και το κυριότερο έχουν σαν αποτέλεσμα ο καταναλωτής να μην παίρνει το καλύτερο προϊόν σε σχέση με την τιμή των συμβολαίων και την ποιότητα» συμπλήρωσε.

Από την πλευρά του, ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής κ. Ρομπέρτος Μέκας ανέλυσε την τακτική των Τραπεζών όταν πάει κάποιος να πάρει ένα δάνειο όχι μόνο για το αυτοκίνητο αλλά και ειδικά για τη στέγη, που αποτελεί και το φιλέτο, να κλείνουν ασφαλιστικό συμβόλαιο εύκολα και ανέξοδα οι ίδιες χωρίς να ενημερώσουν τον πελάτη ότι μπορεί να επιλέξει να ασφαλιστεί όπου θέλει.

Η επαγγελματίας του κλάδου, Σοφία Χαλκιά, επισήμανε ότι το κυριότερο είναι ότι οι πελάτες που θέλουν αυτά τα προϊόντα δεν έχουν το δικό τους ασφαλιστικό διαμεσολαβητή. «Είναι το πιο βασικό. Δεν είναι μόνο τα πακέτα, οι τιμές, οι ασφαλιστικές εταιρείες. Οι καταναλωτές βρίσκονται σ’ ένα ομαδικό συμβόλαιο χωρίς να έχουν δικό τους άνθρωπο, ώστε σε περίπτωση που επέλθει ένας κίνδυνος να μπορέσει να διαχειριστεί τη ζημιά τους» είπε η ίδια.

Για την τακτική των Τραπεζών, διευκρίνισε ότι είναι ίδια εδώ και πολλά χρόνια, όμως τελευταία επειδή έχουν πάψει να έχουν κέρδη από τα τραπεζικά τους προϊόντα, χρησιμοποιούν το μεγάλο πελατολόγιο που έχουν στα χέρια τους και το διαχειρίζονται προς όφελός τους. «Αν κάποιος πάει σε ασφαλιστικό σύμβουλο επιλογής του, έχει φοβερό πόλεμο από την Τράπεζα, η οποία δεν δίνει μπλοκ, ανεβάζει τα έξοδα, το επιτόκιο, ασκεί μεγάλη πίεση» κατέληξε.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ 

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
9
+
2
=