ΤΟΠΙΚΑ

Ηλεκτροδοτείται ο «Ιάσων» ~ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Σ’ ΕΝΑ ΜΗΝΑ Ο ΥΠΟΣΤΑΘΜΟΣ

ηλεκτροδοτείται-ο-ιάσων-ολοκληρων-654192

Με ταχείς ρυθμούς η εκτέλεση του έργου

Στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση της κατασκευής υποσταθμού μέσης τάσης στον Κεντρικό Λιμένα Βόλου βρίσκονται οι εργασίες.

Στις 15 Μαρτίου εκτιμάται ότι ο υποσταθμός θα έχει ολοκληρωθεί και μετά από δύο χρόνια αναμονής από την παράδοση του έργου, ο επιβατικός σταθμός «Ιάσων» του Κεντρικού Λιμένα Βόλου, επιτέλους θα ηλεκτροφωτιστεί.

Ο υπεύθυνος των Τεχνικών Υπηρεσιών του ΟΛΒ, Σπύρος Φυτιλής, είπε ότι το έργο προχωρεί με γρήγορους ρυθμούς και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.

Οι εργασίες ξεκίνησαν στις 15 Ιανουαρίου με χρόνο αποπεράτωσης δύο μήνες. Με την ολοκλήρωσή τους στο ισόγειο του κτιρίου, ο υφιστάμενος χώρος θα είναι έτοιμος να υποδεχτεί τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις.

Ο επιβατικός σταθμός «Ιάσων», που τώρα είναι κλειστός, θα ηλεκτροδοτηθεί και έτσι θα μπορέσει να λειτουργήσει, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για τον Οργανισμό Λιμένα Βόλου και την πόλη.

Ο κ. Φυτιλής επισήμανε ότι το κτίριο του επιβατικού σταθμού θα μπορεί να συντηρηθεί, ενώ το Διοικητικό Συμβούλιο θα αποφασίσει τον τρόπο αξιοποίησής του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Διοίκηση θα εξετάσει στο άμεσο διάστημα τον τρόπο αξιοποίησης του ισογείου. Είτε με τη σύνταξη μελέτης αξιοποίησης ή τη διενέργεια έρευνας, είτε με διαγωνισμό εκμίσθωσης, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΒ είναι θέμα χρόνου να αποφασίσει τον τρόπο λειτουργίας του επιβατικού σταθμού, ενός έργου που ξεκίνησε να υλοποιείται το 2001 και ακόμη η πόλη δεν το έχει γνωρίσει.

Από την παραλαβή του έργου μέχρι και σήμερα, το κτίριο βρίσκεται σε αχρηστία, καθώς ο επιβατικός σταθμός απαιτεί πολλαπλάσια ενέργεια από αυτήν της υφιστάμενης παροχής που υπήρχε από τη ΔΕΗ.

Ο επιβατικός σταθμός ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2009. Στόχος σχεδιασμού του ήταν η ανάδειξη της φυσιογνωμίας του νέου επιβατικού σταθμού «Ιάσων».

Πρώτα και κύρια αποσκοπούσε στην εξυπηρέτηση του τουρισμού κρουαζιέρας, όμως το έργο δεν συνοδεύτηκε από τη διαμόρφωση των απαιτούμενων εγκαταστάσεων ώστε τα κρουαζιερόπλοια να μπορούν να δένουν στον κεντρικό προβλήτα.

Το κτίριο διαμορφώθηκε ώστε να υπάρχει η υποδοχή εξυπηρέτησης της επιβατικής κίνησης, η φιλοξενία άλλων συνοδευτικών χρήσεων όπως γραφεία τα οποία μπορούν να μετατραπούν σε αίθουσες πολλαπλών χρήσεων όπως για τη λειτουργία εκθέσεων και την πραγματοποίηση εκδηλώσεων. Διαμορφώθηκαν γραφεία, χώροι υγιεινής, αποθήκες.

Επιπλέον, προβλέφθηκε η δημιουργία κλιμακοστασίου, βοηθητικών κλιμακοστασίων, ξεχωριστοί χώροι υγιεινής, εμπορικό κέντρο, σημεία πρόσβασης στο διαδίκτυο.

Το κτίριο διαθέτει τέσσερις ανελκυστήρες στο κεντρικό τμήμα.

Η μελέτη του επιβατικού σταθμού «Ιάσων» προέβλεπε τη μετατροπή των παλαιών αποθηκών του κεντρικού προβλήτα σε κτίριο επιβατικού σταθμού που αποτελούσε και αίτημα της Διοίκησης του Λιμένα Βόλου ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του ’80.

Η μελέτη με τίτλο «Διαμόρφωση και Αξιοποίηση με νέες χρήσεις των ανατολικών αποθηκών και του Κεντρικού Προβλήτα Λιμένα Βόλου» χρηματοδοτήθηκε με πίστωση 120.000.000 δρχ. από το ΠΔΕ 2001.

Με απόφαση του τότε υπουργού ΠΕΧΩΔΕ διατέθηκε η πίστωση για την εκπόνηση της μελέτης και ορίστηκε προϊστάμενη αρχή η Διεύθυνση Δημοσίων Εργων της Περιφέρειας Θεσσαλίας και Διευθύνουσα Υπηρεσία το Τεχνικό Τμήμα του ΛΤΝ Μαγνησίας.

Η προκήρυξη της μελέτης έγινε το Δεκέμβριο του 2001 και η δημοπρασία τον Φεβρουάριο του 2002. Με απόφαση της Περιφέρειας Θεσσαλίας εγκρίθηκε η μελέτη δημοπράτησης με προϋπολογισμό 4,6 εκατ. ευρώ. Το 2007 η Διοίκηση του ΟΛΒ συνέταξε νέα μελέτη προϋπολογισμού 1.250.000 ευρώ και δεσμεύτηκαν πόροι από το ΕΠ – ΟΑΛΑΑ για την περαίωση του έργου.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου