ΤΟΠΙΚΑ

Ασπίδα τα υγειονομικά πρωτόκολλα

ασπίδα-τα-υγειονομικά-πρωτόκολλα-406272

Σε ήρεμους τόνους, χωρίς «κορόνες» και αντεγκλήσεις, άρχισε η νέα σχολική χρονιά στη Μαγνησία, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας Απόστολο Μούσιο, ο οποίος υπογραμμίζει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ότι οι μεμονωμένες αντιρρήσεις από πλευράς γονέων, σχετικά με τα υγειονομικά πρωτόκολλα, διευθετούνται με διάλογο, χωρίς περαιτέρω προβλήματα.

Προτεραιότητα αποτελεί, εξάλλου, για τους εκπαιδευτικούς, η πιστή τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων, για την «θωράκιση» των μαθητών και την αποτροπή της διασποράς της πανδημίας.

Την ίδια στιγμή, ωστόσο, παραμένει σε ισχύ το αίτημα της μείωσης του αριθμού των μαθητών σε κάθε τμήμα, με την προτεινόμενη εξίσωση ένας εκπαιδευτικός ανά 15 μαθητές, να συνιστά, όπως εκτιμάται, θεμελιώδη λύση στο πρόβλημα της πανδημίας. Το συγκεκριμένο αίτημα έθεσαν εκ νέου στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, μέσω της πανελλήνιας ομοσπονδίας, εμμένοντας στην ανάγκη εξεύρεσης λύσης.

«Ζητούμε να αξιοποιηθούν όλοι οι ελεύθεροι χώροι που υπάρχουν στις σχολικές μονάδες και ταυτόχρονα να αξιοποιηθούν νέοι χώροι που υπάρχουν από την τοπική αυτοδιοίκηση και να γίνουν οι ανάλογες προσλήψεις αναπληρωτών, αλλά τα αιτήματά μας δεν εισακούστηκαν» επισημαίνει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας Απόστολος Μούσιος, ενώ καθιστά σαφές ότι θα τεθεί εκ νέου το ίδιο αίτημα.

Σύμφωνα με την απάντηση που δόθηκε από την πλευρά του υπουργείου Παιδείας, δεν είναι εφικτή η υλοποίηση της συγκεκριμένης πρότασης, διότι έχει δημοσιονομικό κόστος, καθώς δεν υπάρχουν διαθέσιμοι επαρκείς χώροι και θα χρειαστούν περισσότερες προσλήψεις αναπληρωτών.

Προτεραιότητα αποτελεί για τον εκπαιδευτικό κόσμο η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων, με τον κ. Μούσιο να τονίζει ότι «προσπαθούμε να τηρήσουμε απαρέγκλιτα όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, για να είναι ασφαλής η σχολική μονάδα και να γίνει δια ζώσης η εκπαιδευτική διαδικασία, με τα απαραίτητα μέτρα και γι αυτό τον λόγο ζητήσαμε την μείωση των μαθητών ανά τμήμα».

Κομβικής σημασίας ζήτημα για τον ίδιο η διασφάλιση των ανοιχτών σχολείων, ενώ τονίζει ότι «η εξ αποστάσεως διδασκαλία μέσω της τηλεκπαίδευσης, δημιουργεί εκπαιδευτικές ανισότητες και γι αυτό το λόγο υπογραμμίζουμε ότι πρέπει να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα και να συνεχιστεί ομαλά η δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία».

ΓΛ. ΥΔΡ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου