ΤΟΠΙΚΑ

Αποζημιώσεις μετ’… εμποδίων

αποζημιώσεις-μετ-εμποδίων-823263

Αναγκαία προϋπόθεση η φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα – Αδυνατούν να ανταποκριθούν οι ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων

Εντονα προβληματισμένοι δηλώνουν οι ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων στη Μαγνησία, οι οποίοι πρέπει να διαθέτουν ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα, προκειμένου να λάβουν ενίσχυση από το κράτος. Με συντονισμένη παρέμβαση, ζητούν από την κυβέρνηση να εξαιρέσει την συγκεκριμένη προϋπόθεση, επισημαίνοντας ότι μετά από οκτώ δραματικούς μήνες, με την αναδουλειά να συνεχίζεται άγνωστο για πόσο διάστημα, αδυνατούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Συγκεκριμένα, μέτρα οικονομικής ενίσχυσης των ΚΤΕΛ – Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε., ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., επιχειρήσεων τουριστικών γραφείων και Τουριστικών Επιχειρήσεων Οδικών Μεταφορών που διαθέτουν τουριστικά λεωφορεία, λόγω των έκτακτων συνθηκών, προβλέπονται με Κοινή Υπουργική Απόφαση που συνυπέγραψαν ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Θεόδωρος Σκυλακάκης, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, ο υπουργός Τουρισμού Θεοχάρης Θεοχάρης και ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Ειδικότερα, για τις επιχειρήσεις τουριστικών γραφείων και τις Τουριστικές Επιχειρήσεις Οδικών Μεταφορών που διαθέτουν τουριστικά λεωφορεία δημόσιας χρήσης, αποφασίστηκε η αποζημίωση των δεσμευμένων θέσεων, για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο.

Επί της ουσίας επιδοτείται το 35% των λεωφορείων που παρέμεινε χωρίς επιβάτες, βάση των περιορισμών που ισχύουν. Με την επιτρεπόμενη πληρότητα στο 65%, η αποζημίωση θα δοθεί για κάθε λεωφορείο, με απαραίτητη προϋπόθεση, ωστόσο, την φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, μεταξύ των δικαιολογητικών που απαιτούνται.

Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ επικοινώνησε με τον Χρήστο Κορωναίο, πρόεδρο του Σωματείου Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων και Γραφείων «Η Μαγνησία», ο οποίος υπογράμμισε ότι «είναι αδύνατο να προσκομίσουμε ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα. Εφόσον δεν μπορούμε να εργαστούμε, πως θα εισπράξουμε χρήματα για να πληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας».

Το κοινό αίτημα που έχει υποβληθεί συντονισμένα στην κυβέρνηση, είναι να εξαιρεθεί από τοις προϋποθέσεις για την λήψη της αποζημίωσης η ενημερότητα από τον συγκεκριμένο κλάδο, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι είναι χωρίς αντικείμενο έργου πολλούς μήνες, με τον πρόεδρο να επισημαίνει ότι «είναι στη σωστή κατεύθυνση το μέτρο της ενίσχυσης, με μόνη ένσταση για τις ενημερότητες».

Σε ανάλογο μήκος κύματος και ο γενικός γραμματέας του Σωματείου, Θανάσης Σιμώτας, επεσήμανε ότι: «Είμαστε ικανοποιημένοι από το μέτρο, με την προϋπόθεση ότι θα συνεχιστεί και για τους υπόλοιπους μήνες, ότι δεν θα μείνουμε μόνο στον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Είναι ένα σοβαρό μέτρο, αλλά όχι με τις προϋποθέσεις που ορίζει η κυβέρνηση, γιατί μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων δεν θα μπορέσουν να λάβουν την ενίσχυση. Για να κάνεις ρύθμιση και να πάρεις ενημερότητα, πρέπει να πληρώσεις. Πώς θα πληρώσει ο επαγγελματίας που έχει οκτώ μήνες να εργαστεί;».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου