ΤΟΠΙΚΑ

Στον «αέρα» οι βραδινές πτήσεις

στον-αέρα-οι-βραδινές-πτήσεις-486856

Λήγει ο χρόνος πιστοποίησης στα ραδιοβοηθήματα των αεροδρομίων Αγχιάλου και Σκιάθου

Στον «αέρα» βρίσκονται οι βραδινές πτήσεις από και προς τα περιφερειακά αεροδρόμια, συμπεριλαμβανομένου του αεροδρομίου της Σκιάθου και της Αγχιάλου, την πιο καίρια στιγμή της τουριστικής σεζόν, διότι λήγει ο χρόνος επιθεώρησης των ραδιοβοηθημάτων.

Βάσει διαδικασιών τα ραδιοβοηθήματα επιθεωρούνται κάθε οκτώ μήνες και η παράταση ενός μηνός που είχε δοθεί, λήγει στις 6/6, τόσο για το ραδιοβοήθημα που βρίσκεται στη Σκόπελο, όσο και για το ραδιοβοήθημα της Αγχιάλου.

Στο μεταξύ, ο χρόνος πιστοποίησης των ραδιοβοηθημάτων λήγει σταδιακά και για άλλα μεγάλα αεροδρόμια, όπως της Ανδραβίδας, της Ελευσίνας, αργότερα της Ρόδου, της Κω της Σαντορίνης, τα οποία είναι μεγάλα αεροδρόμια και εκτιμάται ότι θα προκληθούν προβλήματα στις νυκτερινές πτήσεις, εάν δεν γίνουν το ταχύτερο δυνατό οι έλεγχοι από αέρος.

Οι υπεύθυνοι της ΥΠΑ διευκρινίζουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στα μηχανήματα αλλά έχει λήξει ο χρόνος επιθεώρησης, ο οποίος γίνεται από αέρος, με ειδικό αεροπλάνο.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας διαθέτει δύο αεροπλάνα ειδικά μετασκευασμένα, ώστε να υλοποιούν ελέγχους για τις ενδείξεις των ραδιοβοηθημάτων. Ωστόσο, τα αεροσκάφη αυτά παραμένουν καθηλωμένα λόγω έλλειψης πόρων. Το κόστος που απαιτείται να καταβληθεί για το μεν πρώτο αεροσκάφος είναι 35.000 ευρώ, ενώ για το δεύτερο 70.000 ευρώ. Μάλιστα το σχετικό κονδύλι εξασφαλίστηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα

Μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο κ. Θεόδωρος Καλογερόπουλος, ειδικός σε θέματα τηλεπικοινωνιών, υπεύθυνος στο τμήμα επικοινωνιών της ΥΠΑ, υπογραμμίζει ότι «το πρόβλημα είναι ότι το ένα αεροσκάφος που κάνει τον έλεγχο για την επιθεώρηση των ραδιοβοηθημάτων βρίσκεται στη Γερμανία για σέρβις και το δεύτερο είναι καθηλωμένο, λόγω έλλειψης πιστώσεων».

Καλώς εχόντων των πραγμάτων, και εφόσον εγκριθούν τα απαιτούμενα κονδύλια, το αεροσκάφος που βρίσκεται στο εξωτερικό για σέρβις, εκτιμάται ότι θα επιστρέψει στις 10 Ιουνίου και θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια, προς αποφυγή προβλημάτων.

«Δεν τίθεται θέμα ασφάλειας των πτήσεων, αλλά φοβάμαι ότι ενδεχομένως θα υπάρξουν προβλήματα στη διάρκεια της νύχτας» όπως επισημαίνει ο κ. Καλογερόπουλος, ο οποίος τονίζει παράλληλα ότι «ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας και πρέπει να γίνει το καλύτερο δυνατό από την πολιτεία, για να μην υπάρξουν προβλήματα».

ΓΛ. ΥΔΡ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου