ΤΟΠΙΚΑ

Από τον Ιούνιο η πιλοτική εφαρμογή της κάρτας πόντων

από-τον-ιούνιο-η-πιλοτική-εφαρμογή-της-520194

Στην εμπορική αγορά Βόλου και Νέας Ιωνίας

Εντονα προβληματισμένοι είναι οι καταστηματάρχες λόγω της εμφανούς μείωσης στην κίνηση της τοπικής αγοράς το τελευταίο τετράμηνο, η οποία υπολογίζεται ότι αγγίζει το 30% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Την ίδια στιγμή, ωστόσο, καταβάλλονται προσπάθειες, προς την κατεύθυνση της αναθέρμανσης του ενδιαφέροντος του καταναλωτικού κοινού, μέσω της θέσπισης, πιλοτικά, της κάρτας πόντων, που θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τον επόμενο μήνα.

Στο μεταξύ, ολοκληρώνονται οι διαδικασίες κατάρτισης της λίστας με τις επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν στο παραπάνω πιλοτικό πρόγραμμα, το οποίο, όπως όλα δείχνουν, θα τεθεί σε εφαρμογή από τις αρχές Ιουνίου.

Μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και Ν. Ιωνίας, Κώστας Τσέλιος, υπογραμμίζει ότι «η περίοδος που διανύουμε είναι η χειρότερη. Η αγορά έχει «παγώσει», δεν υπάρχει ρευστότητα, οι καταναλωτές ναι μεν θέλουν να ψωνίσουν, αλλά υπάρχει μια γενικότερη αβεβαιότητα και ο κόσμος είναι πάρα πολύ επιφυλακτικός».

Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι εξαιρετικά δύσκολη για όλους τους επαγγελματίες, οι οποίοι αναζητούν τρόπους, προκειμένου να αναστραφεί το κλίμα. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η πρωτοβουλία θέσπισης της κάρτας πόντων, που θα δίνει στον κάτοχό της τη δυνατότητα έκπτωσης, ως μπόνους για συγκεκριμένο ύψος αγορών, από τις επιχειρήσεις που θα είναι συμβεβλημένες.

Στόχος της διοίκησης του εμπορικού συλλόγου είναι οι επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν στο παραπάνω πρόγραμμα, να καλύπτουν όλη την γκάμα των ειδών που είναι αναγκαία για το καταναλωτικό κοινό.

«Η κάρτα θα διανεμηθεί στους καταναλωτές και μέχρι στιγμής έχουμε καταγράψει 50 επιχειρήσεις οι οποίες θα συμμετέχουν» αναφέρει στο σημείο αυτό ο κ. Τσέλιος, τονίζοντας παράλληλα ότι «στόχος είναι να έχει ο κάθε καταναλωτής τη δυνατότητα να πραγματοποιεί συμφέρουσες αγορές».

Στο μεταξύ, η τοπική αγορά που ευνοείται από την άφιξη κρουαζιερόπλοιων, βιώνει σε καθημερινή βάση τα παρελκόμενα της κρίσης, που μεταφράζονται σε διαρκή μείωση του ημερήσιου τζίρου.

Η έλευση κρουαζιερόπλοιων χαρακτηρίζεται από όλους «συν» στην πόλη, δεδομένου ότι οι τουρίστες πραγματοποιούν αγορές διαφόρων ειδών από την τοπική αγορά και παράλληλα γεύονται τοπικές νοστιμιές στα καταστήματα εστίασης. «Κάθε φορά που έρχεται κάποιο κρουαζιερόπλοιο, κινείται τμήμα της αγοράς αλλά υπάρχουν έμμεσα οφέλη για τους εμπόρους» όπως σημειώνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου.

Κοινή θέση και προσδοκία, ωστόσο, του συνόλου του εμπορικού κόσμου, είναι να εκλείψει το κλίμα ανασφάλειας, που λειτουργεί ανασταλτικά για τους καταναλωτές.

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου