ΤΟΠΙΚΑ

Αγγιξε το 100% η πληρότητα σε Βόλο, Χάνια, Πορταριά και Μακρινίτσα

αγγιξε-το-100-η-πληρότητα-σε-βόλο-χάνια-πο-651809

Ικανοποιημένοι δηλώνουν οι ξενοδόχοι από τον απολογισμό του τριημέρου

Θετικό είναι το πρόσημο του τριημέρου για τους ξενοδόχους της περιοχής μας, οι οποίοι δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από τον απολογισμό, και τα υψηλά ποσοστά πληρότητας, που σε ορισμένες περιοχές άγγιξαν το 100%.

Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Ενωση Ξενοδόχων Μαγνησίας, η πληρότητα σε Χάνια, Πορταριά, Μακρινίτσα, πλησίασε τελικά το 100%, στο Βόλο το ίδιο, στην Αγχίαλο κυμάνθηκε σε ποσοστό 70%, σε ανατολικό Πήλιο, Μηλιές και Βυζίτσα 70% και στο νότιο Πήλιο κυμάνθηκε γύρω στο 30-35%.

Μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων, Γιώργος Ζαφείρης, υπογραμμίζει ότι «η κίνηση ξεπέρασε τελικά τις προσδοκίες και τις αρχικές μας προβλέψεις, παρά το γεγονός ότι ο καιρός ήταν άστατος. Οσοι είχαν κάνει κρατήσεις και δεν είχαν ταξιδέψει την πρωτοχρονιά λόγω κακοκαιρίας, επέλεξαν το τριήμερο για να επισκεφτούν την περιοχή μας».

Βασικός παράγοντας που προσέλκυσε το ενδιαφέρον των εκδρομέων, ήταν οι τιμές των τουριστικών καταλυμάτων, οι οποίοι υπολογίζεται ότι έχουν μειωθεί σε ποσοστό 40% σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την κρίση, το χιόνι, αλλά και η γενικότερη εικόνα του Πηλίου. «Για μια ακόμη φορά οι ξενοδόχοι υπερέβαλλαν εαυτούς και έδωσαν πακέτα προσφορών, προκειμένου να γεμίσουν τα ξενοδοχεία» όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Ζαφείρης.

Η ιδιαίτερα ικανοποιητική κίνηση του τριημέρου, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συσχετιστεί με την επερχόμενη θερινή, αλλά ούτε να θεωρηθεί «πρόβα τζενεράλε» για το καλοκαίρι. «Δεν θα υπάρξουν προοπτικές στον κλάδο, επιμένει ο πρόεδρος των ξενοδόχων, αν δεν ηρεμίσει η πολιτική κατάσταση. Θα πάμε καλά, προσθέτει ο ίδιος, εάν επέλθει ηρεμία, κι αν δεν υπάρξουν αλλαγές στο φπα και στα εργασιακά θέματα».

Οι επισκέπτες του τριημέρου ήταν κατά πλειοψηφία οικογένειες από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι επέλεξαν για μια ακόμη φορά το Πήλιο και την περιοχή μας, που είναι δημοφιλείς χειμερινοί προορισμοί. Το βασικό αίτημα που προτάσσουν, ωστόσο, οι ξενοδόχοι της περιοχής μας, είναι η προώθηση της περιοχής μας, παράλληλα με άλλες που διαθέτουν ανάλογα ποιοτικά και παραδοσιακά χαρακτηριστικά, σε κεντρικό επίπεδο, με την ανάλογη διαφημιστική καμπάνια που θα προωθήσει τον εξειδικευμένο τουρισμό, τον τουρισμό βουνού και άλλες εναλλακτικές δράσεις με αντίστοιχο χαρακτήρα.

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου