ΤΟΠΙΚΑ

Συγκρατημένοι στην αγορά ποτών οι βολιώτες

συγκρατημένοι-στην-αγορά-ποτών-οι-βολ-670320

Μικρότερη κίνηση στις κάβες στη διάρκεια της αποκριάς και έμφαση στις φθηνότερες τιμές

Φειδωλοί είναι στην καθημερινότητά τους οι περισσότεροι καταναλωτές, περιορίζοντας σημαντικά, λόγω κρίσης ακόμη και τις ποσότητες του κρασιού ή του τσίπουρου, που προμηθεύονταν κατά παράδοση, για οικιακή χρήση, στη διάρκεια της Αποκριάτικης περιόδου. Οι Βολιώτες υψώνουν τα ποτήρια στα οικογενειακά αποκριάτικα γλέντια, επιλέγοντας, ωστόσο, το χύμα ποτό, έναντι του εμφιαλωμένου, με οδηγό το περιορισμένο ποσό που έχουν στη διάθεσή τους για τις καθημερινές τους αγορές.

Η κίνηση στις κάβες δεν είναι η αναμενόμενη, τουλάχιστον σε σύγκριση με τα παλαιότερα δεδομένα της Αποκριάτικης περιόδου, που μεταφράζονταν σε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες κρασιού ή τσίπουρου, ούζου ή λικέρ, για τις εορταστικές φιλικές συγκεντρώσεις. Οι επαγγελματίες του χώρου εκτιμούν ότι η κίνηση θα ακολουθήσει την άγουσα την επόμενη εβδομάδα και θα κορυφωθεί, ενόψει της τελευταίας Κυριακής της αποκριάς.

«Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ιδιαίτερη κίνηση. Εχουμε συνηθίσει να είμαστε της τελευταίας στιγμής και γι’ αυτό το λόγο δεν βλέπουμε τον κόσμο να ψωνίζει κάτι παραπάνω λόγω αποκριάς» αναφέρει ο Νίκος Λιάππης, ιδιοκτήτης κάβας. Ο Βολιώτης επαγγελματίας επισημαίνει παράλληλα ότι ελάχιστοι καταναλωτές εξακολουθούν να προμηθεύονται πολύ κρασί και τσίπουρο, αλλά και οινοπνευματώδη ποτά για το σπίτι, όπως ουίσκι, τζιν ή βότκα. Η συντριπτική πλειοψηφία προμηθεύεται ποτά με βάση το βαλάντιο, τις οικονομικές δυνατότητες που υπάρχουν και όχι τις προτιμήσεις τους.

«Ψάχνουν για το φθηνότερο σε ό,τι αγοράζουν οι καταναλωτές και εξετάζουν πολύ προσεκτικά τις τιμές» υπογραμμίζει ο κ. Λιάππης, ο οποίος τονίζει ότι «λίγοι είναι εκείνοι που δεν διστάζουν να πληρώσουν κάτι παραπάνω, επιλέγοντας ποτά όλων των ειδών για το σπίτι».

Η τάση είναι λίγο ως πολύ η ίδια σε όλες τις κάβες, λόγω της γενικότερης κατάστασης που επικρατεί, ενώ όπως επισημαίνουν επαγγελματίες του χώρου, σε γενικές γραμμές είναι περιορισμένες οι αγορές του κόσμου. Η μεγαλύτερη κίνηση αναμένεται την επόμενη εβδομάδα και κυρίως την Κυριακή της Αποκριάς, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία επιλέγει χύμα προϊόντα και γενικά οτιδήποτε φθηνό.

«Ο καταναλωτής προβαίνει σε αγορές που είναι πιο φθηνές. Βασικό κριτήριο για να αγοράσει ένα προϊόν, είναι η τιμή» αναφέρει από την πλευρά του ο Αντώνης Πασχούδης, ιδιοκτήτης αντίστοιχης επιχείρησης του Βόλου, για να προσθέσει ότι «κάποτε το βασικό κριτήριο ήταν η ποιότητα, ενώ σήμερα ο κόσμος επικεντρώνεται κυρίως στην τιμή. Αυτός είναι, άλλωστε, ο γενικός κανόνας και το βλέπουμε στην καθημερινότητά μας». Ο κ. Πασχούδης δηλώνει αισιόδοξος για το μέλλον, ενώ επισημαίνει ότι «η δύσκολη περίοδος που διανύουμε θα παρέλθει και θα προχωρήσουμε σε καλύτερες εποχές».

Η γενική εικόνα που αποτυπώνεται, πάντως, τη δεδομένη χρονική στιγμή στο χώρο της αγοράς ποτών, διαθέτει ως βασικό χαρακτηριστικό τις περιορισμένες αγορές των καταναλωτών, οι οποίες έχουν ως γνώμονα την τιμή και γενικά τις οικονομικές δυνατότητές τους.

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου