ΤΟΠΙΚΑ

Πτώση 30% στις παραγγελίες φαγητού

πτώση-30-στις-παραγγελίες-φαγητού-704577

Αγωνιούν για το μέλλον εργαζόμενοι και ιδιοκτήτες τοπικών επιχειρήσεων delivery

Σταθερή μείωση παρουσιάζει η κίνηση στις επιχειρήσεις διανομής φαγητού, με τις παραγγελίες delivery να περιορίζονται σημαντικά, γύρω στο 20-30%, λόγω της οικονομικής στενότητας που αντιμετωπίζει η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών.

Με περίσκεψη και έκδηλη αγωνία αντιμετωπίζουν, κατά συνέπεια, το μέλλον δεκάδες επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της πώλησης φαγητού σε πακέτο, λόγω της πολύ μεγάλης μείωσης στις κατ’ οίκον παραγγελίες.

Η μείωση των παραγγελιών και του τζίρου, γενικότερα, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας που βιώνουν δεκάδες επαγγελματίες, οι οποίοι έχουν επιδοθεί σε αγώνα δρόμου, προκειμένου να ξεπεράσουν τους «σκοπέλους» της κρίσης.

«Η κίνηση δεν είναι σταθερή, παρουσιάζει αυξομειώσεις και οι παραγγελίες είναι λιγότερες σε σχέση με πέρυσι. Στη διάρκεια των 23 χρόνων που βρισκόμαστε στο χώρο, η περίοδος που διανύουμε, είναι η πιο δύσκολη λόγω της κρίσης και το μέλλον αβέβαιο» όπως αναφέρει ο Βασίλης Σφουγκάρης, ιδιοκτήτης ταβέρνας.

Επαγγελματίες επισημαίνουν, παράλληλα, ότι ο κόσμος είναι συγκρατημένος, ενώ υπάρχει εμφανής διαφοροποίηση μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου δεκαπενθημέρου του Ιανουαρίου. «Το συγκεκριμένο γεγονός παρατηρείται διότι ο κόσμος δεν ξοδεύει πολλά χρήματα και περιμένει τις εξελίξεις των εκλογών» όπως αναφέρει ο Θέμης Ρούσσης, ιδιοκτήτης επιχείρησης γρήγορου φαγητού. Στη διάρκεια των δέκα χρόνων που δραστηριοποιείται επαγγελματικά στο συγκεκριμένο χώρο και μέχρι το 2012, υπήρχε ανοδική πορεία στις παραγγελίες, αλλά τα δεδομένα άλλαξαν τα τρία τελευταία χρόνια. Ο ίδιος τονίζει παράλληλα ότι «όσοι προσφέρουν ποιοτικά προϊόντα θα επιβιώσουν» ενώ εκτιμά ότι «θα διορθωθούν τα πράγματα, αλλά χρειάζεται υπομονή και διαρκής προσπάθεια για όλους».

Για σταθερή μείωση κάνει, αντίστοιχα, λόγο και ο Χρήστος Σταμούλης, εργαζόμενος σε επιχείρηση διανομής φαγητού, επισημαίνοντας παράλληλα ότι οφείλεται στο γεγονός ότι «ο κόσμος δεν έχει χρήματα και υπάρχει ανασφάλεια. Είναι καθαρά θέμα ψυχολογίας». Ο ίδιος εκτιμά ότι ο μέσος όρος delivery έχει μειωθεί τουλάχιστον σε ποσοστό 20-30%, με το συνολικό ποσό της κάθε παραγγελίας να είναι λιγότερο των 10 ευρώ, σε αντίθεση με τον μέσο όρο των 12-15 ευρώ που ίσχυε μέχρι πρότινος.

«Το μέλλον είναι αβέβαιο, όπως επισημαίνει ο ίδιος, πολύ δύσκολος ο αγώνας για το μεροκάματο, γιατί είναι μεγάλα τα κόστη και τα λειτουργικά έξοδα δεν καλύπτονται, διότι είναι μικρότερος ο τζίρος».

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου