Γ. Π. ΜΑΣΣΑΒΕΤΑΣ : Μήπως παίρνουμε ληγμένα;

γ-π-μασσαβετασ-μήπως-παίρνουμε-ληγμέ-204580

Είναι κάτι στιγμές που

αρχίζω να ανησυχώ για την ψυχική υγειά μας συνολικώς. Παρακολουθώ τα γεγονότα

και αναρωτιέμαι αν ένα, ουδόλως ευκαταφρόνητο, κομμάτι του λαού μας… παίρνει

ληγμένα. Διαφορετικά δεν μπορώ να ερμηνεύσω κάποιες συμπεριφορές. Πώς να

ερμηνεύσεις με τη λογική π.χ. τα γεγονότα στην Ύδρα; Και, ακόμη χειρότερα, πώς

να ερμηνεύσεις με τη λογική, και με ποια πολιτική ηθική, τις πολιτικές

αντιδράσεις που ακολούθησαν;

Σε ποιο άλλο πολιτισμένο

ευρωπαϊκό κράτος θα ορμούσαν τοπικοί καταστηματάρχες εναντίον των συνεργείων

ελέγχου της φορολογικής παραβατικότητας και θα αντιμετώπιζαν ως τοπικό… ήρωα

τον ιδιοκτήτη ψαροταβέρνας που δεν έκοβε αποδείξεις στους πελάτες του; Που

τσέπωνε δηλαδή 23 ευρώ σε κάθε κατοστάρικο, τα οποία οι πελάτες πλήρωναν ως

ΦΠΑ, αντί να τα αποδίδει στο κράτος, από το οποίο αξιώνει να του παρέχει δωρεάν

εκπαίδευση για τα παιδιά του, καλή νοσοκομειακή περίθαλψη, υποδομές και

υπηρεσίες;

Αλλά αν τον συγκεκριμένο

ταβερνιάρη μπορείς να τον κατατάξεις στους «ξύπνιους» και «μάγκες», τους

διαχρονικούς «Ελληναράδες», που πρέπει κανείς να κατατάξει τον βουλευτή του

ΣΥΡΙΖΑ κ. Δρίτσα, όστις έσπευσε, αντιγράφοντας παλιά και καταδικασμένα ήθη

τοπαρχών, να συνταχθεί με τους παραβάτες της εκλογικής του περιφέρειας και να

αποδοκιμάσει τα κρατικά όργανα που έκαναν την δουλειά τους; Πώς θέλουμε να

κτυπηθεί η φοροδιαφυγή, όταν οι μηχανισμοί ελέγχου προσκρούουν από τη μια σε

τραμπουκισμούς πολιτών και από την άλλη σε επιθέσεις πολιτικών;

Είναι τουλάχιστον

παρήγορο ότι του κ. Δρίτσα, αλλά και του Μανόλη Γλέζου, που έκανε ανάλογες αλλά

πιο… θολές δηλώσεις, για τα γεγονότα της Ύδρας, είχε προηγηθεί, από το κόμμα

του ΣΥΡΙΖΑ, ο Δημήτρης Παπαδημούλης, με μια δήλωση που εξέφραζε κάθε νομοταγή

και εχέφρονα πολίτη: «Το δίκαιο του Υδραίου φοροφυγά μού είναι απεχθές».

Πώς να εξηγήσεις με

λογική, ή με ηθική, το φαινόμενο νέων παιδιών, που σπεύδουν μέσω διαδικτύου να

συνταχθούν με τους ληστές και δολοφόνους της Πάρου, αποκαλώντας τους ήρωες τους

«αντάρτικου πόλης» και σκυλεύοντας το θύμα τους, το οποίο χαρακτηρίζουν ως… ρουφιάνο;

Τόση και τέτοια

παράκρουση που κυκλοφορεί στον τόπο μας μόνο μια εξήγηση μπορεί να έχει. Ότι

παίρνουμε ομαδικώς… ληγμένα. Και ψάχνω να βρω ποιος άτιμος ανθέλληνας μάς τα

πασάρει. Αλλά πολύ φοβάμαι ότι πρόκειται για αυτόχθονα προϊόντα.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου