Γ. Π. ΜΑΣΣΑΒΕΤΑΣ : Τουλάχιστον ας λουφάξουν

γ-π-μασσαβετασ-τουλάχιστον-ας-λουφάξ-284078

Για μια ακόμη φορά ο κ. Σημίτης επιχειρεί παρέμβαση στα πολιτικά πράγματα με άρθρο σε κυριακάτικη εφημερίδα. Ενώ παραλλήλως φουντώνουν οι φήμες για κινήσεις συνεργατών του. Οι οποίοι, ποντάροντας στη διάλυση του ΠΑΣΟΚ, επεξεργάζονται σχέδια για δημιουργία νέου πολιτικού φορέα. Το δικαιούται άραγε; Μήπως θα ήταν τουλάχιστον πιο πρέπον να ακολουθεί το «κρείττον σιγάν»;

Ελπίζω ότι δεν οφείλεται σε αφέλειά μου, αλλά μου είναι τελείως απωθητική η σκέψη ότι ο καθηγητής Σημίτης, ως πρωθυπουργός της ατυχούς περιόδου του δήθεν «εκσυγχρονισμού» μπορεί να μετείχε και ο ίδιος στη μεγάλη λεηλασία, τις συνέπειες της οποίας πληρώνουμε σήμερα, υπό την επιβαρυντική περίπτωση των όσων μας φόρτωσε εν συνεχεία και η κωμική «επανίδρυση του κράτους» από τον Κώστα Καραμανλή.

Μπορεί ο ίδιος να είναι αθώος του μαύρου χρήματος. Αλλά η μεγάλη λεηλασία, με τις τερατώδεις προμήθειες και εργολαβίες έγινε επί των ημερών του. Τότε οργίασε ο Άκης. Τότε και ο Μαντέλης, που ήταν και δεξί του χέρι. Τότε έκανε τις συμφωνίες με τον Χριστοφοράκο και ο «στρατηγός» του, ο Τσουκάτος. Τότε η Ελλάδα υπερχρεώθηκε πληρώνοντας με εξωφρενικά καπέλα τα περίφημα ολυμπιακά έργα.

Για να καταλάβουμε τι ακριβώς συνέβη, πώς βγήκαν οι χρυσές εργολαβίες των «νταβατζήδων» και οι διαμαντένιες μίζες των επιτήδειων, θα θυμίσω ένα απόσπασμα από κείμενο της στήλης, που δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο του 2006:

Λίγο μετά από την γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, οι Γάλλοι εγκαινίασαν μια δική τους, την υψηλότερη στον κόσμο, επί του ποταμού Ταρν. Δείτε λοιπόν πόσα πλήρωσαν ως κράτος και πόσα θα πληρώνουν ως πολίτες – οδηγοί οι… κουτόφραγκοι και πόσα πληρώσαμε ως πολιτεία και τι πληρώνουμε ως πολίτες – οδηγοί εμείς οι ξύπνιοι Έλληνες.

Έχουμε και λέμε. Η δική τους Γέφυρα, που είναι μήκους 2.500 μέτρων, στήθηκε σε τρία μόνο χρόνια(2001-2004), κόστισε 310 εκατομμύρια και τα διόδια για τα επιβατηγά αυτοκίνητα είναι 4,60 ευρώ. Η δική μας που είναι μικρότερη κατά διακόσια μέτρα, χρειάσθηκε τον διπλάσιο χρόνο (1998 – 2004) κόστισε περισσότερο από το διπλάσιο (800 εκατομμύρια) και τα διόδια που πληρώνουμε εμείς είναι κάτι περισσότερο από το διπλάσιο, δηλαδή 9,70 ευρώ για κάθε επιβατηγό αυτοκίνητο. Για να μην πάμε σε φορτηγά κ.λ.π.

Ε, δεν λουφάζετε καλύτερα;

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου