Κυριαρχεί ο φόβος της αξιολόγησης

κυριαρχεί-ο-φόβος-της-αξιολόγησης-90810

Υπάρχουν εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι σε αυτές τις δύσκολες ώρες έχουν δώσει τον καλύτερό τους εαυτό. Εργαζόμενοι φιλοτίμως, ώστε οι μαθητές τους να μπορούν να παρακολουθούν μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης, με τη χρήση της τεχνολογίας. Υπάρχουν και πολλοί άλλοι, οι οποίοι δεν θέλησαν να συμμετάσχουν στο εγχείρημα. Προτίμησαν το αραλίκι τους. Εκαστος κρίνεται από τα έργα του και ελπίζω η Πολιτεία να βρει τρόπους να επιβραβεύσει εκείνους, που στάθηκαν πιστοί απέναντι στο καθήκον τους.

Οσοι δεν νοιάστηκαν τι θα απογίνουν τα παιδιά χωρίς το σχολείο όλη αυτή την περίοδο, είναι οι πρώτοι που αντιδρούν με λύσσα στην απόφαση της υπουργού Παιδείας να βιντεοσκοπούνται τα μαθήματα στις τάξεις, που θα επαναλειτουργήσουν, ώστε να μπορούν να τα παρακολουθούν και οι μαθητές εκείνοι, που λόγω προβλημάτων δεν θα μπορούν να επιστρέψουν στις τάξεις. Είναι όσοι καθοδηγούνται από τους κομματικούς εργατοπατέρες της ΟΛΜΕ, οι οποίοι, ακόμη δεν άνοιξαν και πάλι τα σχολεία, ακόμη δεν πρόλαβαν να αρχίσουν τα μαθήματα σε περιορισμένο αριθμό τάξεων, έσπευσαν να προκηρύξουν …στάσεις εργασίας.

Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα, που λέει και η παροιμία. Δεν το κάνουν μόνο σήμερα, που κατά την αριστεροκρατούμενη ΟΛΜΕ έχουν να κάνουν με μια δεξιά κυβέρνηση, που τη θεωρούν στην καλύτερη περίπτωση συντηρητική, ενώ οι ίδιοι αυτοχαρακτηρίζονται ως προοδευτικοί, και στη χειρότερη ως αντιδραστική. Το ίδιο έκαναν και το 2015, όταν στην εξουσία βρισκόταν «δική τους» κυβέρνηση. Αρνήθηκαν πεισματικώς να διευκολύνουν τη διανομή ζεστού φαγητού στους μαθητές, όπως γίνεται σε τόσες άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης, καταδικάζοντας τα «παιδιά τους» να το τρώνε παγωμένο.

Τότε το επιχείρημα ήταν ότι δεν ήθελαν να …καταντήσουν «τραπεζοκόμοι». Τώρα επικαλούνται την …εμπιστευτικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Προφάσεις εν αμαρτίαις. Εκείνο που πραγματικώς τους ενοχλεί είναι ότι μαζί με τους απομακρυσμένους από τις σχολικές τάξεις μαθητές, θα μπορούν να παρακολουθούν τα μαθήματα και οι γονείς τους. Οπότε θα είναι εκτεθειμένοι σε ένα είδος άτυπης αξιολόγησης. Ως γνωστόν, ακόμη και μόνο η λέξη αξιολόγηση προκαλεί έντονη αλλεργική αντίδραση, σε όσους, δήθεν προοδευτικούς, διεκδικούν το …αλάθητο του πάπα.

Να μη φανεί η ανεπάρκεια κάποιων, εκείνων που σκυλοβαριούνται στις παραδόσεις. Αφήστε τους στην κακομοιριά τους. Προχωρήστε με τους άξιους και πρόθυμους.

Γ. Π. ΜΑΣΣΑΒΕΤΑΣ

[email protected]

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου