Φύλλο συκής επί της γυμνής «αριστεροσύνης»

φύλλο-συκής-επί-της-γυμνής-αριστεροσ-73348

Ευτυχώς που υπάρχουν και τα ζητήματα της εκκλησίας, για να θυμούνται κάπου-κάπου και οι Συριζαίοι την «αριστεροσύνη» τους. Όπως τώρα με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για το μάθημα των θρησκευτικών. Όπου βγαίνουν ένας-ένας και από κοντά η επίσημη νεολαία τους να θυμηθούν τον «ευρωπαϊκό διαφωτισμό» και να κατηγορήσουν το ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο για «σκοταδισμό» και «οπισθοδρόμηση».

Ξεκαθαρίζω εξ αρχής ότι είμαι υπέρ του πλήρους διαχωρισμού εκκλησίας και κράτους. Η πίστη του κάθε ανθρώπου είναι υπόθεση βαθύτατα πνευματική και όχι διοικητική. Και ποτέ «κρατική». Όπως ήμουν, με σκληρές μάλιστα τοποθετήσεις, υπέρ της απάλειψης του θρησκεύματος από τις ταυτότητες .

Αδυνατώ όμως να κατανοήσω ως «προοδευτική» και «αριστερή» πολιτική τον πλήρη εξοβελισμό της διδασκαλίας του πνεύματος της ορθοδοξίας και του Ευαγγελίου από τα σχολεία της υπόλοιπης Ελλάδας, όταν στη Θράκη, εκεί όπου υπάρχει ισχυρή μουσουλμανική μειονότητα, θεωρείται «προοδευτικό» να αναγνωρίζεται το δικαίωμα διδασκαλίας του Κορανίου στα μειονοτικά σχολεία. Να έχει λόγο ο μουφτής στη διαπαιδαγώγηση των μουσουλμανόπαιδων.

Κυρίως όμως δεν αποδέχομαι να με δουλεύουν. Να παριστάνουν τάχατες τους «σκληρούς», απέναντι στην «παπαδοκρατία», προκειμένου να διατηρήσουν κάποιο φύλο συκής, ώστε να κρύψουν την πλήρη απογύμνωσή τους από το πνεύμα μιας αληθούς Αριστεράς. Ο ίδιος ο πρωτοστατών στις αντιδράσεις, τέως υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, μιλώντας την Πέμπτη στον «Σκάι», έδωσε μια άλλη εικόνα των σχέσεων της κυβέρνησης και ειδικώς του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα με την «κατεστημένη εκκλησία», όταν δήλωσε: «Υπό την απειλή του Αρχιεπισκόπου με απέπεμψε ο Πρωθυπουργός από το Υπουργείο Παιδείας». Και μάλιστα διέψευσε κατηγορηματικώς ότι η αποπομπή του ζητήθηκε από τον κυβερνητικό εταίρο Πάνο Καμμένο.

Με απλά λόγια, μας λέει ότι ο κυβερνητικός συνεταιρισμός των Συριζανέλ, τοποθετείται απέναντι στα ζητήματα της εκκλησιάς με έναν και μόνο γνώμονα: Πώς θα αποφύγει το ενδεχόμενο ρήξεων που θα οδηγούσαν στο να χάσουν τα δύο κόμματα ένα μέρος από τα «κουκιά» τους.

Τώρα μας λένε ότι και το Σύνταγμα της Ελληνικής Δημοκρατίας είναι σκοταδιστικό και αναχρονιστικό, επειδή ξεκινά με την επίκληση της «Αγίας Τριάδος», όπως όλα τα συνταγματικά μας κείμενα από ελευθερώσεως του ελληνικού έθνους και εντεθέν. Και το ερώτημα είναι απλό: Έχουν τα κότσια να τολμήσουν να προτείνουν αλλαγή του Συντάγματος, με κατάργηση αυτών των αναφορών που καταγγέλλουν ως σκοταδιστικές και αναχρονιστικές;

Γ. Π. ΜΑΣΣΑΒΕΤΑΣ

giorgis@massavetas.gr

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου