Υποσχέσεις άνευ αντικρίσματος

Τελευταία ενημέρωση: 2020-02-18, 17:04:24
Υποσχέσεις άνευ αντικρίσματος

Οσοι τυχόν ενθουσιάστηκαν από τις πρόσφατες εξαγγελίες του υφυπουργού Υποδομών, αναφορικά με το πολύπαθο έργο της ηλεκτροκίνησης της γραμμής Βόλου – Λάρισας και της προοπτικής εκχώρησης στην Περιφέρεια Θεσσαλίας της αρμοδιότητας για την ολοκλήρωση του έργου – παρωδία του περιφερειακού δρόμου του Βόλου, καλό είναι να προσγειωθούν στην πραγματικότητα. Ο Ιωάν. Κεφαλογιάννης δεν είναι ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος κυβερνητικός παράγοντας, που υπόσχεται το ξεμπλοκάρισμα δύο έργων κορυφαίου αναπτυξιακού χαρακτήρα για τη Μαγνησία.

Από τότε που άρχισε να κατασκευάζεται ο περιφερειακός δρόμος και από την ημέρα που ανακοινώθηκε ότι θα ηλεκτροδοτηθεί η σιδηροδρομική γραμμή Βόλου – Λάρισας έχουν περάσει σχεδόν δύο δεκαετίες και περίπου 10 κυβερνητικά σχήματα. Ολα αυτά τα χρόνια πέρασαν από τη Μαγνησία πρωθυπουργοί και υπουργοί, οι οποίοι δεν απέφυγαν τον πειρασμό να υποσχεθούν τη διευθέτηση των εκκρεμοτήτων στα συγκεκριμένα έργα. Δυστυχώς, για τη δική τους αξιοπιστία, αλλά πολύ περισσότερο για τις προοπτικές της τοπικής κοινωνίας ουδέποτε υλοποιήθηκαν οι υποσχέσεις.

Ο περιφερειακός δρόμος ήταν και παραμένει τυφλό έργο, χωρίς αρχή και τέλος. Το κουβάρι των αρμοδιοτήτων παραμένει και η κεντρική εξουσία δεν εκχωρεί τη σχετική αρμοδιότητα στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, που έχει και τη βούληση και τις ικανότητες να ολοκληρώσει και να διαχειριστεί μεγάλα έργα. Το απέδειξε περίτρανα στην περίπτωση της επανασύστασης της λίμνης Κάρλας. Αν δεν αναλάμβανε η Περιφέρεια την ολοκλήρωση του έργου, ακόμη θα καρκινοβατούσε η συγκεκριμένη προσπάθεια και η χώρα μας θα έπρεπε να επιστρέψει τα ευρωπαϊκά κονδύλια, με τα οποία άρχισαν οι εργασίες στις αρχές του 2000.

Τα υπουργεία, που εμπλέκονται στο έργο του περιφερειακού, αδυνατούν εδώ και δέκα ολόκληρα χρόνια να δώσουν τις μελέτες για την είσοδο του δρόμου από την πλευρά της Μπουρμπουλήθρας, όπως επίσης και για την έξοδό του από την αντίστοιχη της Αγριάς. Επίσημη εξήγηση για την καθυστέρηση δεν δίνεται, ωστόσο όλοι γνωρίζουν ότι η ανεπάρκεια συγκεκριμένων υπηρεσιακών και πολιτικών παραγόντων έχει βυθίσει σε πραγματικό τέλμα το πιο σημαντικό οδικό έργο της Μαγνησίας.

Κάτι ανάλογο ισχύει και για την ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας, που όλο δημοπρατείται και όλο αναβάλλεται η συγκεκριμένη διαδικασία, χωρίς επίσης να υπάρχουν ξεκάθαρες απαντήσεις εκ μέρους των εμπλεκόμενων υπηρεσιών για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην έναρξη υλοποίησης έργου με τεράστια αναπτυξιακή σημασία για το δίπολο Βόλου – Λάρισας, καθώς επίσης και για το σύνολο της θεσσαλικής περιφέρειας.

Λόγια και υποσχέσεις έχουμε εισπράξει αναρίθμητες φορές σε επισκέψεις, περιοδείες και συσκέψεις κυβερνητικών στελεχών. Μετά από κάθε αντίστοιχη σύσκεψη γίνονται δηλώσεις στους δημοσιογράφους από επίσημα κυβερνητικά χείλη, τα οποία διαβεβαιώνουν ότι σύντομα ο περιφερειακός θα ολοκληρωθεί και πως θα ξεκινήσει η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου – Λάρισας. Κάτι ανάλογο έγινε το περασμένο Σάββατο από τον υφυπουργό Υποδομών. Ας ελπίσουμε να μην προστεθεί και το δικό του όνομα στη μεγάλη λίστα των αναξιόπιστων πολιτικών στελεχών, τα οποία ανέλαβαν συγκεκριμένες δεσμεύσεις και μόλις πέρασαν τα όρια του νομού Μαγνησίας ξέχασαν και τις υποσχέσεις τους και τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
6
+
3
=