Γιώργος Λαμπράκης: Μονόδρομος η επιτυχία της νέας διοίκησης

γιώργος-λαμπράκης-μονόδρομος-η-επιτυ-219094

Ο νέος πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου που ανέλαβε από χθες και επίσημα τα καθήκοντά του στο τιμόνι του πέμπτου μεγαλυτέρου λιμανιού της χώρας μπορεί να τοποθετήθηκε στη συγκεκριμένη θέση από τον ΣΥΡΙΖΑ με κομματικά κριτήρια, η επιλογή του μπορεί να προκάλεσε γκρίνιες και μουρμούρα στην τοπική Νομαρχιακή Επιτροπή του κόμματος, όπου ορισμένα στελέχη της φημολογείται ότι δεν έκρυψαν τη δυσφορία τους για τον παραγκωνισμό τους εξαιτίας της επιλογής ενός προσώπου εκτός νομού ωστόσο η επιτυχία στο έργο του νέου προέδρου του ΟΛΒ πρέπει να αποτελέσει κοινό στόχο της περιοχής.

Ο ίδιος διαθέτει πλούσια εμπειρία από τη θητεία του σε υπηρεσίες και δομές του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, ενώ το εγκώμιο που του έπλεξε ο προκάτοχος του Γιάννης Πρίγκος αποτελεί ένα επιπλέον εχέγγυο καθώς δεν συνηθίζεται σε ανάλογες διαδικασίες ο παραδίδων να εκθειάζει αυτόν που παραλαμβάνει.

Από την πρώτη δημόσια τοποθέτηση του κ. Θρασύβουλου Σταυριδόπουλου αναφορικά με το ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησης του λιμανιού του Βόλου προκύπτει ότι την παρούσα στιγμή δεν υπάρχουν ανάλογες προθέσεις από τη διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ. Κατά συνέπεια το λιμάνι μας θα συνεχίσει να πορεύεται στο δρόμο που χάραξε η προηγούμενη διοίκηση, ενώ αυτονόητο θεωρείται ότι θα αναζητηθούν τρόποι ώστε να αναπτυχθεί και να αξιοποιήσει τις τεράστιες προοπτικές του για την τόνωση της δίκης τους οικονομικής δραστηριότητας και κατ’ επέκταση για τη τόνωση της τοπικής οικονομίας. Φτάνει να υπάρχει ένα ξεκάθαρο σχέδιο δράσης και ένας οδικός χάρτης αποφάσεων και πρωτοβουλιών που θα προσδώσουν ξανά στο λιμάνι του Βόλου το χαρακτήρα ενός πολύτιμου αναπτυξιακού εργαλείου. Η περιοχής μας που χάνει τα τελευταία χρόνια τη μια ευκαιρία μετά την άλλη, προκειμένου να βγει από το τέλμα της ύφεσης και της ανεργίας έχει ανάγκη περισσότερο από κάθε άλλη φορά τη συμβολή του λιμανιού.

Η αξιοποίηση της κρουαζιέρας με όρους και προϋποθέσεις που θα απογειώσουν την περιοχή πρέπει να τεθεί στην κεφαλή αυτής της προσπάθειας. Μετά την απώλεια, επί της ουσίας, των δυνατοτήτων τις οποίες παρείχε στην περιοχή το πολιτικό αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου για την τόνωση της τουριστικής ανάπτυξης, η σωστή και με στρατηγικό σχεδιασμό αξιοποίηση των προοπτικών από τους δεκάδες χιλιάδες επιβάτες που φέρνουν ετησίως στο Βόλο τα πολυτελή κρουαζιερόπλοια των μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών, πρέπει να αποτελέσει σημείο αναφοράς της νέας διοίκησης του ΟΛΒ. Δεν είναι δυνατόν να συνεχιστεί η υποδοχή των τουριστών στην προβλήτα όπου ξεφορτώνεται το σκραπ και τα εμπορευματοκιβώτια.

Η ολοκλήρωση του σχεδιασμού που καρκινοβατεί για την τρίτη προβλήτα και η αξιοποίηση υποδομών όπως το ολοκαίνουργιο επιβατικό τέρμιναλ που κόστισε πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ και ακόμη παραμένει κλειστό, είναι επίσης δυο σημαντικές εκκρεμότητες από το παρελθόν που κληρονομεί η νέα διοίκηση του ΟΛΒ, η οποία ειρήσθω εν παρόδω απαρτίζεται πλέον από 11μελές διοικητικό συμβούλιο. Το έργο που αναλαμβάνουν αυτοί οι άνθρωποι είναι εξαιρετικά σημαντικό και από τις επιλογές και τις πρωτοβουλίες τους θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό αν μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα αποκτήσει η πόλη το αναπτυξιακό εργαλείο που της αξίζει ή αν θα παραμείνει εγκλωβισμένη στο φαύλο κύκλο των χαμένων ευκαιριών και των σχεδίων που καταστρώνονται χωρίς προγραμματισμό και καταλήγουν στον κάλαθο των αχρήστων, αφού προηγουμένως έχουν επιβαρύνει τους φορολογούμενους με τεράστια ποσά.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου