Γιώργος Λαμπράκης:Ο Βολιώτης θέλει το… γερανό του!

γιώργος-λαμπράκηςο-βολιώτης-θέλει-το-266814

Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα μπορούσε ένα όχημα να διασχίσει απρόσκοπτα το δρόμο, από τη Φιλελλήνων μέχρι την Αντωνοπούλου όπου και ισχύει το μέτρο της απομάκρυνσης των παράνομα παρκαρισμένων αυτοκινήτων με τον γερανό της τροχαίας.

Σε ακραίες καταστάσεις απαιτείται η λήψη ακραίων μέτρων. Αυτή η άποψη βρήκε πλήρη εφαρμογή στην κυκλοφοριακή ζούγκλα της οδού Δημητριάδος, στο κέντρο του Βόλου που τους τελευταίους μήνες, ιδίως μετά την κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας, είχε μετατραπεί σε δρόμο – βασανιστήριο για τους οδηγούς. Από χθες ο γερανός της τροχαίας εμφανίστηκε και για πρώτη φορά στην ιστορία της πόλης απομάκρυνε παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα από τη συγκεκριμένη οδό. Οση και αν είναι η δυσφορία και η αγανάκτηση των οδηγών και των καταστηματαρχών δε γίνεται να μην σταθούμε στην εικόνα της Δημητριάδος μία μόλις ώρα μετά την εμφάνιση του γερανού και των τροχονόμων, που βεβαίωσαν δεκάδες κλήσεις για παράνομο παρκάρισμα. Ως διά μαγείας εξαφανίστηκαν τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα και τα φορτηγά που ξεφορτώνουν ότι ώρα της ημέρας το επιθυμούν. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα μπορούσε ένα όχημα να διασχίσει απρόσκοπτα το δρόμο, από τη Φιλελλήνων μέχρι την Αντωνοπούλου όπου και ισχύει το μέτρο της απομάκρυνσης των παράνομα παρκαρισμένων αυτοκινήτων με τον γερανό της τροχαίας. Μέσα σε λίγες εβδομάδες σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα μέτρο που παρέμενε στα χαρτιά εδώ και 10ετίες. Ποιος δεν θυμάται στις αναρίθμητες συσκέψεις που έγιναν τα τελευταία χρόνια για την αντιμετώπιση του κυκλοφορικού προβλήματος στο κέντρο του Βόλου, το μέτρο του γερανού να περιλαμβάνεται στο πακέτο των προτάσεων που έθεταν πολιτικά στελέχη και υπηρεσιακοί παράγοντες, έτσι ώστε η πόλη να απαλλαγεί από το μεγαλύτερο βραχνά της. Δυστυχώς για λόγους που όλοι αντιλαμβάνονται, ουδέποτε υλοποιήθηκε μια τέτοια απόφαση. Είτε λόγω έλλειψης πολιτικής βούλησης είτε για λόγους γραφειοκρατίας μεταξύ των εμπλεκόμενων υπηρεσιών, ένα μέτρο που όσο ακραίο και αν είναι ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει τη αποτελεσματικότητα του, παρέμενε στη σφαίρα της θεωρίας. Τη στιγμή που το τοπικό τμήμα τροχαίας διαθέτει όχι έναν αλλά δύο γερανούς, οι οποίοι χρησιμοποιούνται μόνο όταν επισκέπτονται την περιοχή κάποιοι υψηλά ιστάμενοι, κανένας αντιδήμαρχος και κανένας διοικητής τροχαίας δεν έδειξε τόσα χρόνια τη διάθεση να υλοποιηθεί ένας σχεδιασμός που από την πρώτη κιόλας ήμερα εφαρμογής του είχε θεαματικά αποτελέσματα. Αυτό που έχει κυρίαρχη σημασία είναι να συνεχιστεί με την ίδια ένταση ο συγκεκριμένος σχεδιασμός, που απαιτεί την αδιάλειπτη παρουσία των αστυνομικών οργάνων και τη διαρκή επίβλεψη από πλευράς των εμπλεκόμενων δημοτικών υπηρεσιών, αδιαφορώντας για την τρέχουσα προεκλογική περίοδο. Ίσως να είχε αποφευχθεί αυτό το μέτρο που κοστίζει ακριβά στους παραβάτες, αν η Αποκεντρωμένη Διοίκηση στεκόταν στο ύψος των περιστάσεων και άναβε το πράσινο φως για την εφαρμογή της απόφασης του δήμου Βόλου αναφορικά στην τοποθέτηση κορυνών στο δεξί άκρο της Δημητριάδος. Από το περασμένο καλοκαίρι η επίμαχη απόφαση έχει σκαλώσει στα γρανάζια των γραφειοκρατών, τη στιγμή που μια ολόκληρη πόλη ασφυκτιά κυκλοφοριακά και αναγκάζεται να καταφύγει στην εφαρμογή ακραίων μέτρων. Η τοποθέτηση κορυνών θα διασφαλίσει την απρόσκοπτη κυκλοφορία των οχημάτων όλο το 24ωρο καθώς οι τροχονόμοι και ο γερανός δεν μπορούν να είναι παρόντες στο κέντρο του Βόλου από το πρωί μέχρι το βράδυ. Μέχρι όμως να ξεπεραστούν οι γραφειοκρατικές αγκυλώσεις της Αποκεντρωμένης Διοίκησης οι Βολιώτες οδηγοί είτε θα συμμορφωθούν με τη νέα πραγματικότητα είτε θα στερηθούν το αυτοκίνητο τους για 20 ημέρες.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου