ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

Μια «γρήγορη» ματιά στη φετινή τράπεζα θεμάτων…

μια-γρήγορη-ματιά-στη-φετινή-τράπεζ-861151

Του Δημήτρη Χρυσόπουλου, Φιλόλογου – Ιστορικού

Βαδίζοντας προς την ολοκλήρωση του Σεπτεμβρίου είναι αλήθεια ότι ήδη έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους τα πρώτα προβλήματα στα σχολεία με τα κενά εκπαιδευτικών και τις καταλήψεις. Εμείς, όμως, ως συνήθως, πιστοί στο εβδομαδιαίο ραντεβού μας, μέσα από την πάντα φιλόξενη στήλη του «ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ»σήμερα θα παρουσιάσουμε το συνολικό «χάρτη» των μαθημάτων της φετινής τράπεζας θεμάτων όπου και θα διαγωνιστούν οι μαθητές των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, με τηδιευκρίνηση ότι για κάθε μαθητή αυτά διαφοροποιούνται στις Β’ και Γ’ τάξεις ανάλογαφυσικά με την ομάδα προσανατολισμού ή την ειδικότητα…

Τα μαθήματα της φετινής τράπεζας θεμάτων

Για δεύτερη, λοιπόν, συνεχόμενη χρονιά θα εφαρμοστεί φέτος ο θεσμός της τράπεζας θεμάτων η οποία, πλέον, αφορά τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις για τους μαθητές και τις μαθήτριες που φοιτούν και στις τρεις τάξεις όλων των τύπων του Λυκείου, εν αντιθέσει με πέρσι όταν και εφαρμόστηκε μόνο στις δύο πρώτες, δηλαδή την Α’ και τη Β’ Λυκείου. Για το λόγο αυτό,καθότι βρισκόμαστε στην αρχή του σχολικού έτους, σκόπιμο κρίνεται να υπενθυμίσουμε τα μαθήματα στα οποία θα διαγωνιστούν οι μαθητές ανά τάξη με βάση την τράπεζα θεμάτων, ενώ θα ήταν παράλειψη να μην προσθέσουμε και το γεγονός ότι σε κάποια από αυτά ακόμη δεν έχουν αναρτηθεί θέματα προς επεξεργασία.Πάμε, λοιπόν, να δούμε αναλυτικά όλα τα μαθήματα…

Στην Α’ τάξη των ΓΕΛ οι μαθητές θα εξεταστούν στα «Αγγλικά», την «Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία /Αρχαία Ελληνικά», την «Ιστορία», την «Άλγεβρα», τη «Γεωμετρία», τη «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία», τη «Φυσική» και τη «Χημεία». Στη Β’ τάξη των ΓΕΛ οι μαθητές (ανάλογα φυσικά και με την ομάδα προσανατολισμού) θα εξεταστούν στα «Αγγλικά», την «Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία/Αρχαία Ελληνικά», τη «Βιολογία», την «Ιστορία», τα «Λατινικά», την «Άλγεβρα», τη «Γεωμετρία», τα «Μαθηματικά Προσανατολισμού», τη «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» και τη «Φυσική Προσανατολισμού». Τέλος, στη Γ’ τάξη των ΓΕΛ οι μαθητές (ανάλογα φυσικά και με την ομάδα προσανατολισμού) θα εξεταστούν στην «Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία /Αρχαία Ελληνικά», τη «Βιολογία», την «Ιστορία», την «Ιστορία Προσανατολισμού», τα «Λατινικά», τα «Μαθηματικά Προσανατολισμού», τα «Μαθηματικά», τη «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία», την «Πληροφορική», τη «Φυσική Προσανατολισμού», τη «Χημεία» και την «Οικονομία».

Στην Α’ τάξη των ΕΠΑΛ οι μαθητές θα διαγωνιστούν στα «Αγγλικά», την «Ιστορία», την «Άλγεβρα», τη «Γεωμετρία», τα «Νέα Ελληνικά», τη «Φυσική» και τη «Χημεία». Στη Β’ τάξη των ΕΠΑΛ οι μαθητές (ανάλογα φυσικά και με την ειδικότητά τους) θα διαγωνιστούν στην «Άλγεβρα», τη «Γεωμετρία», τα «Νέα Ελληνικά», τη «Φυσική», τις «Αρχές Αγροτικής Ανάπτυξης», τη «Φυτική Παραγωγή», τη «Ζωική Παραγωγή», τις «Αρχές Λογιστικής», την «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ», την «Εισαγωγή στην Εφοδιαστική» (Logistics), το «Οικοδομικό Σχέδιο», τα «Κτιριακά Έργα και Δομικά Υλικά», την «Τοπογραφία», το «ΕλεύθεροΣχέδιο», το «Γραμμικό Σχέδιο», την «Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης», την Ηλεκτροτεχνία» (κυκλώματα συνεχούς και εναλλασσόμενου ρεύματος), τις «Εσωτερικές Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις και Ηλεκτρολογικό Υλικό», τα «Αναλογικά και Ψηφιακά Ηλεκτρονικά», τις «Ηλεκτρολογικές Εγκαταστάσεις Πλοίου Ι», τα «Στοιχεία Τεχνικής Θερμοδυναμικής – Εφαρμογές», τη «Μηχανική Αντοχή Υλικών», την «Τεχνολογία Μηχανολογικών Κατασκευών – Εφαρμογές», τη «Ναυτική Μηχανολογία – Εφαρμογές», τη «Ναυσιπλοΐα Ι – Ναυτική Μετεωρολογία», τις «Αρχές Προγραμματισμού Υπολογιστών», το «Υλικό και Δίκτυα Υπολογιστών», τα «Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων», την «Ανατομία Φυσιολογία Ι», την «Υγεία και Διατροφή» καθώς και τις «Διαπροσωπικές Σχέσεις».

Στη Γ’ τάξη των ΕΠΑΛ οι μαθητές (ανάλογα φυσικά και με την ειδικότητά τους) θα διαγωνιστούν στα «Μαθηματικά» (Άλγεβρα), στα «Νέα Ελληνικά», τα «Ανθοκομικά Φυτά», τις «Αρχές Βιολογικής Γεωργίας», τις «Αρχές Επεξεργασίας Τροφίμων», τη «Δενδροκομία-Αμπελουργία», τη «Διατροφή Αγροτικών ζώων», την «Εκτροφή Αγροτικών ζώων (Ι και ΙΙ)», τις «Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις», τη «Συντήρηση Κηποτεχνικών Εφαρμογών», τα «Φυτά Μεγάλης Καλλιέργειας- Κηπευτικές Καλλιέργειες», την «Ασφάλεια Τροφίμων», τις «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας», τις «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης», τη «Διαφήμιση (Εισαγωγή, Δημιουργία και Προβολή)», την «Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις», την «Οργάνωση και Διαχείριση Αποθηκών», την «Οργάνωση και Διαχείριση Μεταφορών», την «Οργάνωση και Λειτουργία Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων», την «Οργάνωση και Λειτουργία Τουριστικών Επιχειρήσεων», τη «Φορολογική Πρακτική», το«Αρχιτεκτονικό Σχέδιο», την «Οικοδομική», την «Οργάνωση Τεχνικών Έργων», το Σχέδιο Πολιτικού Μηχανικού και Έργων Υποδομής», την «Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης», το «Γραμμικό Σχέδιο», τη «Διακοσμητική Σύνθεση – Τρισδιάστατη Μακέτα», το μάθημα «Ποιοτικός Έλεγχος Υφάσματος», την «Προστασία Πολιτιστικής Κληρονομιάς», το «Σχέδιο Κοσμηματοποιΐας», την «Τεχνολογία Εκτυπώσεων», την «Τεχνολογία Ξύλου -Μετρήσεις».

Συνεχίζοντας την παράθεση των μαθημάτων (καθότι είναι πάρα πολλά λόγω της πληθώρας ειδικοτήτων) στα οποία θα διαγωνιστούν οι μαθητές της Γ’ τάξης των ΕΠΑΛ πρέπει να προσθέσουμε την «Τεχνολογία Υλικών», την «Τεχνολογία Υφάσματος και Οργάνωση Συλλογής Ενδύματος», το μάθημα «Αυτοματισμοί Προγραμματιζόμενης Λογικής», τις «Ηλεκτρικές Μηχανές», τις «Ηλεκτρολογικές Εγκαταστάσεις 2», την «Ηλεκτροτεχνία 2», τις «Τηλεπικοινωνίες – Τηλεματική», τα «Ψηφιακά Συστήματα», τις «Διαδικασίες Συντήρησης Αεροσκαφών», τη «Δομή και Συστήματα Αεροσκαφών», τις «Εγκαταστάσεις Κλιματισμού», την «Κατασκευή και Λειτουργία Κεντρικής Θέρμανσης», τις «Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ», τη «Μηχανουργική Τεχνολογία – Εργαλειομηχανές», τα «Στοιχεία Μηχανών», τα «Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων», τα «Στοιχεία Ψύξης – Κλιματισμού», τα «Συστήματα Αυτοκινήτου», τα «Συστήματα Ελέγχου, Ρύθμισης και Αυτοματισμού Εγκαταστάσεων Ψύξης και Κλιματισμού», την «Τεχνολογία Ελέγχων και Διαγνώσεων», τα «Στοιχεία Ψύξης – Κλιματισμού (Θεωρία)», τη «Συντήρηση και Επισκευή Εγκαταστάσεων Καύσης Υγρών Καυσίμων», τους «Κινητήρες Αεροσκαφών», τις «Ναυτικές Μηχανές».

Τέλος, ολοκληρώνουμε την παράθεση των μαθημάτων με τις «Ηλεκτρικές εγκαταστάσεις πλοίου ΙΙ», τη «Ναυσιπλοΐα ΙΙ», το «Ναυτικό Δίκαιο», τη «Μεταφορά Φορτίων», τις «Βοηθητικές Εγκαταστάσεις Πλοίου», την «ΤήρησηΦυλακήςΓέφυρας», τα «Δίκτυα Υπολογιστών», τα «Πληροφοριακά Συστήματα σε Επιχειρήσεις και Οργανισμούς», τον «Προγραμματισμό Υπολογιστών», την «Αγωγή Βρέφους και Νηπίου», την «Αιματολογία», την «Ακίνητη Προσθετική», την «Ακτινοτεχνολογία ΙΙ», την «Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ», την «Κοσμητολογία-Τεχνολογία Υλικών», τη «Λογοτεχνία Προσχολικής Ηλικίας», τη «Μικροβιολογία ΙΙ», τις «Νεότερες Απεικονιστικές Μεθόδους», τη «Νοσηλευτική ΙΙ», την «Οδοντοτεχνία ΙΙ», την «Πρακτική Φυσικοθεραπεία», τα «Στοιχεία Παθολογίας», τη «Σύγχρονη Αισθητική ΙΙ», τη «Συνταγολογία-Νομοθεσία-Βιβλία Φαρμακείου», την «Υγιεινή», την «Υγιεινή Κόμης Τριχωτού Κεφαλής – Τοξικολογία -Δερματολογία», τη «Φαρμακολογία – Τοξικολογία» και τη «Φυσικοθεραπεία».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου