ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

Ο λόγος περί αποτρομοκρατικοποίησης των ελληνικών πανεπιστημίων

ο-λόγος-περί-αποτρομοκρατικοποίησης-197515

Του Δημήτρη Αντωνίου, Καθηγητή Αγγλικής Β.Α.,Kατόχου MastersΠαιδαγωγικής και Γλωσσολογίας

aglo.academia@gmail.com

Τις τελευταίες μέρες η τρομοκρατία στην Ελλάδα φαίνεται πως έβαλε στόχο τα Ελληνικά Πανεπιστήμια και τους καθηγητές των Ελληνικών Πανεπιστημίων. Είναι τουλάχιστον θλιβερό διότι ο χώρος της ανώτατης παιδείας, της μόρφωσης, της διαιώνισης της γνώσης και της επιστήμης να καταντά έρμαιο τρομοκρατών, αντιεξουσιαστών, αναρχικών και πάσης φύσεως τρελών και παλαβών και ρεμουλεμέντων και ανερμάτιστων.

Το πλέον τραγικό αυτής της νοσηρής κατάστασης είναι το αδιαμφισβήτητο γεγονός που αυτά τα «θεάρεστα» επιτεύγματα είναι έργα και σπορά όλων ανεξαιρέτως των πολιτικών κομμάτων της χώρας μας.

Για δεκαετίες ολόκληρες, όλα τα Ελληνικά κόμματα, και δεν ήταν και λίγα, αλλά ούτε είναι και λίγα, ακόμα και σήμερα, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΩΣ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ – ΠΕΛΑΤΩΝ.

Αγαπητοί μου αναγνώστες, αυτή είναι η γυμνή και πικρή αλήθεια.

Η λύση είναι πολιτική και οι πολιτικοί φέρουν ακέραια την ευθύνη και για την παρελθούσα αλλά και για την παρούσα κατάσταση.

Γιατί να μην συμφωνούν όλα τα κόμματα στο ψήφισμα μιας νομοθεσίας που θα βάλει τέλος σε αυτό το αίσχος; Η απάντηση είναι πολύ απλή: Δεν θέλουν να στερηθούν τη δεξαμενή των νεαρών ψηφοφόρων τους.

Το Υπουργείο Παιδείας θα μπορούσε να καθιερώσει ένα μάθημα στη μέση εκπαίδευση που θα αναφερόταν στους τρομοκράτες, τους αντιεξουσιαστές, τους αναρχικούς, τους καταληψίες κλπ., κλπ., ώστε οι μαθητές της μέσης εκπαίδευσης, πριν ακόμα μολυνθούν και νοσήσουν από τους αναφερόμενους, φθάνοντας στα πανεπιστήμια, να γνωρίζουν ποια είναι αυτά τα παράσιτα και ποιο είναι το κοινωνικό τους υπόβαθρο. Το πρόβλημα πρέπει να προλαμβάνεται και να αποτρέπεται πριν εκδηλωθεί.

Αρκετοί Έλληνες φοιτητές, άμα τη εισαγωγή τους και φοίτησή τους στα Ελληνικά Πανεπιστήμια, αυτομάτως γίνονται και ιδιοκτήτες των πανεπιστημίων, χειριστές της ιδιοκτησίας των πανεπιστημίων, έως και καταληψίες των χώρων των πανεπιστημίων, για ολόκληρες δεκαετίες. Από την άλλη, καυχόμαστε πως είμαστε και Ευρωπαίοι, αλλά σε κανένα άλλο Ευρωπαϊκό κράτος δεν παρατηρείται αυτή η Ελληνική πρωτοτυπία, ή μάλλον μοντέλο. Μήπως πρέπει να αλλάξουμε έστω και λίγο, και να εκσυγχρονιστούμε με τα πολιτισμένα κράτη;

Αξίζει να σημειωθεί πως όλοι αυτοί οι αναρχικοί, αντιεξουσιαστές κλπ., κλπ., που προαναφέρθηκαν, καταστρέφουν τα πανεπιστήμια, ξυλοκοπούν τους διδάσκοντες των πανεπιστημίων, τα οποία είναι κτήματα του Ελληνικού λαού. Οι Έλληνες φορολογούμενοι έκτισαν και διατηρούν τα πανεπιστήμια και όχι οι αναρχικοί κλπ., κλπ. Σε πλήρη αντίθεση, έχουμε τα Αμερικάνικα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια που οι φοιτητές ενώ πληρώνουν πανάκριβα δίδακτρα, δεν δημιουργούν ούτε την παραμικρή ζημιά στα πανεπιστήμια. Φοίτησα σε τρία από τα μεγαλύτερα Πανεπιστήμια της Αμερικής, μεταξύ αυτών και το Χάρβαρντ και σε όλη την διάρκεια της πολυετούς φοίτησής μου δεν έχασα ούτε μία ώρα μάθημα και δεν παρατήρησα το παραμικρό επεισόδιο. Όσον αφορά την αστυνομία, κάθε πανεπιστήμιο έχει την αστυνομία του, η οποία επεμβαίνει όταν απαιτείται.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη αυτή η δωρεάν παιδεία για όλους στα πανεπιστήμια πρέπει να καταργηθεί. Γιατί να μην πληρώνει δίδακτρα ο γιος ή η κόρη του πολυεκατομμυριούχου; Είναι απολύτως δίκαιο να μην πληρώνει δίδακτρα ο φτωχός και άπορος και ενώ το παιδί του είναι άριστος φοιτητής και τελειώνει στην ώρα του. Αυτό το δημοκρατικό μας σύστημα μήπως νοσεί, και χρειάζεται κάποια θεραπεία; Ακόμα και στην Αμερική που αναφέρθηκα στα δημόσια πανεπιστήμια οι φοιτητές πληρώνουν ανάλογα με τα εισοδήματα των γονιών τους και δεν φοιτούν δωρεάν. Φυσικά τα δίδακτρα στα δημόσια πανεπιστήμια είναι ασυγκρίτως χαμηλότερα από τα δίδακτρα των ιδιωτικών πανεπιστημίων.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου