ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

Επιστολή – απάντηση της Attica bank

επιστολή-απάντηση-της-attica-bank-32067

Από την Attica bank λάβαμε και δημοσιεύουμε την εξής επιστολή – απάντηση σε δημοσίευμά μας:

Στο φύλλο της έγκριτης και ιστορικής εφημερίδας σας της 11ης Ιουνίου δημοσιεύσατε ένα θέμα που αφορά άμεσα στην Attica Bank, με την υπογραφή της συντάκτριάς σας Κατερίνας Μαρούγκα, σε σχέση με την διαδικασία παράδοσης κάρτας σε πελάτη μας, με τον υποτιμητικό και βλαπτικό τίτλο «Τράπεζα ‘στέλνει’ αστυνομικούς για το γνήσιο υπογραφής».

Αντιλαμβανόμενοι πλήρως ότι ο ρόλος των Μέσων Ενημέρωσης είναι να αναδεικνύουν θέματα που ενδιαφέρον όχι μόνο το αναγνωστικό τους κοινό, αλλά και ευρύτερα κοινωνικά θέματα, πολύ περισσότερο όταν αυτά αφορούν και σε υπερήλικες συνανθρώπους μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα ακόλουθα.

Πάγια πολιτική της Τράπεζας είναι να διασφαλίζεται στο μέγιστο δυνατό βαθμό η ασφάλεια των συναλλαγών, περιλαμβανομένων των περιπτώσεων ανάληψης υποχρεώσεων ή περιπτώσεων που εμφιλοχωρούν οικονομικά συμφέροντα συναλλασσόμενων, και τούτο όχι μόνο για προστασία της Τράπεζας αλλά και των πελατών της.

Αποτελεί δικαίωμα και επιλογή ενός συμβαλλομένου να συναλλαχθεί με κάποιον αντισυμβαλλόμενο, με τον τελευταίο να εκπροσωπείται από άλλο πρόσωπο με τη χρήση πληρεξούσιου.

Υπό το δεδομένο αυτό συναλλαγές όπως συμβάσεις καρτών, παραλαβή καρτών και παραλαβή pin σκόπιμο είναι σε κάποιο τουλάχιστο στάδιο να γίνονται με αυτοπρόσωπη παρουσία του πελάτη και λήψη πρωτότυπης υπογραφής αυτού.

Το θέμα δεν είναι νομικό, με την έννοια ότι, όπως ήδη αναφέρθηκε, η διά πληρεξουσίου εκπροσώπηση δεν καθιστά άκυρη ή νομικά εσφαλμένη τη συναλλαγή. Θα πρέπει όμως, όταν σε κανένα στάδιο δεν υπάρχει η αυτοπρόσωπη παρουσία και υπογραφή του πελάτη σε μία συμβατική σχέση (και ιδίως σε περιπτώσεις μη ενεργών πελατών που δεν είναι ταυτοποιημένοι και επικαιροποιημένοι, έστω βάσει άλλης σχέσεως), η επιχειρηματική μονάδα να αξιολογεί τις περιπτώσεις που η συνολική συναλλαγή θα γίνεται αποκλειστικά μέσω πληρεξουσίου, λαμβάνοντας υπ’ όψη της ιδίως τους λόγους που δεν επιτρέπουν την αυτοπρόσωπη παρουσία, ή τη σύναψη ενώπιον αρμοδίου υπαλλήλου της μονάδας, καθώς και τη φύση και τον τύπο της συναλλαγής ως και τη σχέση/ γνώση του πελάτη.

Η Attica Bank, στην προκειμένη περίπτωση, έδωσε όλες τις απαιτούμενες επιλογές και διεξόδους προς τον πελάτη, διασφαλίζοντας έτσι όχι μόνο τα δικά της συμφέροντα, αλλά και του πελάτη, επιδεικνύοντας έτσι όλη της την καλή διάθεση, προκειμένου να παραλάβει την κάρτα ο νόμιμος κάτοχός της ή ο κατά νόμο πληρεξούσιός του.

Πιστεύοντας ότι κατανοείτε τον ρόλο της διαφύλαξης των συμφερόντων των πελατών τους από όλα τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, ιδίως κατά τη σημερινή περίοδο που συχνά παρατηρούνται φαινόμενα παραβίασης των δεδομένων τους, ευελπιστούμε με βεβαιότητα ότι κατανοείτε και τα όποια μέτρα έλαβε η τράπεζά μας προς τον εν λόγω πελάτη.

Σας ευχαριστούμε και θα παρακαλούσαμε για τη δημοσίευση της απάντησής μας στην έγκριτη εφημερίδα σας.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου