ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

Oχι στους ευκαιριακούς σχεδιασμούς για την Καραμπατζάκη

oχι-στους-ευκαιριακούς-σχεδιασμούς-γι-512693

Της Βίκυς Κ. Μήτρου,

Πολιτικού Μηχανικού Α.Π.Θ.,

Υποψήφιας Δημοτικής Συμβούλου «Βόλος – Εξυπνη Πόλη»

Τους αποδυναμωμένους «θαυματοποιούς» της απερχόμενης Δημοτικής Αρχής τούς επανάφερε στην πραγματικότητα το ανώτερο δικαστήριο του κράτους (ΣτΕ), το οποίο με απόφαση της προέδρου του 4ου τμήματός του, κ. Μαρίας Καραμανώφ, δίνει με προσωρινή διαταγή μερική αναστολή εκτέλεσης των αποφάσεων του Δήμου Βόλου και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας, που αφορούν στη διαμόρφωση των οδών Καραμπατζάκη και Ζάχου ως «οδών ήπιας κυκλοφορίας».

Μετά τους ευκαιριακούς σχεδιασμούς καταστροφής του φυσικού περιβάλλοντος και ανατροπής των κοινωνικό – περιβαλλοντικών δεδομένων σε μια περιβαλλοντικά ευαίσθητη περιοχή, όπως αυτή του χειμάρρου Κραυσίδωνα, έρχεται το Συμβούλιο της Επικρατείας και για δεύτερη φορά μέσα σε δύο χρόνια απλώνει πέπλο προστασίας στην περιοχή, δηλαδή στην πόλη την ίδια. Δίνει όμως και ένα σημαντικότατο μήνυμα που δεν είναι άλλο από το ότι η πόλη πρέπει να είναι πρώτα για τον άνθρωπο, με το φυσικό περιβάλλον να αναπτύσσεται σ΄ αυτήν και ιδιαίτερα σε περιοχές όπου δίνεται η δυνατότητα για φυσική αναψυχή, άθληση, περίπατο, πολιτισμό, σωματική και ψυχική ξεκούραση.

Το έχουμε τονίσει κατ΄ επανάληψη ότι η παρουσία της απερχόμενης Δημοτικής Αρχής όλα αυτά τα χρόνια περιορίστηκε στον μοναχικό δρόμο των ύβρεων, της απαξίωσης των πάντων χρησιμοποιώντας «μαγικές άγνωστες λέξεις» για την πολιτική και πολιτιστική ποιότητα των ανθρώπων και φορέων της πόλης μας. Η ανακάλυψή της ότι υπάρχει και η δυνατότητα παραγωγής έργου, εμφανίζεται προεκλογικά ως «Φάντης μπαστούνι» όπως ξαφνικά ανακάλυψαν ότι έκτος από τη Δημητριάδος και Ιάσωνος υπάρχουν και οι συνοικίες και τα χωριά, αυτά πού ποτέ δεν φωτίστηκαν με τα «αγαπημένα τους μπλε λαμπάκια»…

Ευτυχώς σε λίγο θα αποτελούν θλιβερή ανάμνηση.

Μελετήσαμε και σχεδιάζουμε δίκτυο πράσινων διαδρομών και σύνδεσή τους με σημαντικά σημεία δραστηριοτήτων της πόλης μας, που θα έχουν πρόσβαση ΟΛΟΙ οι δημότες, κάθε κινητικής δυνατότητας και ηλικίας, με κεντρικό περιβαλλοντικό άξονα τον χείμαρρο Κραυσίδωνα – Ζάχου – Καραμπατζάκη. Διασφαλίζουμε τη γραμμική ανάσα για την πόλη που λέγεται Κραυσίδωνας και περιορίζουμε το αυτοκίνητο δίνοντας στην πόλη ένα γραμμικό χώρο πλέον των 2.500 μέτρων και πλάτους πέραν των 45 μέτρων με περιβαλλοντικά ήπια παρέμβαση, μοναδικού για την πόλη. Ένα σημείο αναφοράς ζηλευτό και μοναδικό για όλη τη χώρα. Με τα παιδιά των σχολείων της περιοχής να έχουν ένα ανοικτό προστατευμένο από το αυτοκίνητο χώρο να εκφραστούν, να δημιουργούν, να ψηλαφίζουν και να παρατηρούν το περιβάλλον, τους ανήμπορους να ξεκουράζονται, τον πολιτισμό να αναπτύσσεται μέσα και έξω από το Μεταξουργείο, τους αθλητές να εξαντλούν τις δυνάμεις τους στο γραμμικό πάρκο του Κραυσίδωνα!

Επικαιροποιούμε τη Γενική Μελέτη Μεταφορών του 1999, στοχεύοντας στην πόλη με θετικό πρόσημο για τους δημότες, την προσβασιμότητα, το ποδήλατο, τον αστικό εξοπλισμό ως αντικείμενα εξυπηρέτησης και όχι εμποδίων. Προωθούμε και στοχεύουμε στην ολοκλήρωση της περιφερειακής οδού της πόλης ώστε να επιτελέσει το σκοπό για τον οποίο κατασκευάστηκε.

Γνωρίζουμε, έχουμε όραμα και γνώση των πηγών χρηματοδότησης χωρίς να επιβαρύνουμε του δημότες μας και τον προϋπολογισμό του Δήμου, όπως αυτή τη στιγμή επιχειρεί η Δημοτική Αρχή στην περίπτωση Καραμπατζάκη. Μαζί με το κίνημα του Κραυσίδωνα, τους πολίτες και τις απαραίτητές συνεργασίες θα παραδώσουμε στην πόλη το μεγαλύτερο γραμμικό πάρκο της χώρας.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου